Mirjan24.cz
57 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Absolutně nic
Zboží nehorázně špatně zabaleno, už při předání koukaly poličky z krabice, zabaleno do dvou těžkých kusů, ani řidič to neunesl, takže z auta to vyšoupal na čelo a z něj to zlomil ať si to vezmeme. Po otevření jedné části skříň obouchaná, oštípané rohy a zrcadlo, na které byly hozené poličky, na tisíc kousků. Druhou část jsme radši neotevřeli. Reklamní formulář kde musíte obsat kódy dílů, bez nich to prý nejde. A na tohle vše mi 3x prodloužili termín dodání… Přitom psáno byla garance 5 do pěti dnů. Přišla po 13 dnech. Určitě nedoporučuji tento E-shop.
Termín dodávky zboží dodržen. Profesionální přístup dodávkové služby včetně výnosů zboží nemá chybu. Jen tak dál.
Žádné zklamání se nekoná.
Objednali jsme si sedací soupravu a jsme moc spokojeni jak s komunikací, s dodáním tak i se samotným výrobkem, který přesně odpovídá fotografii i popisu.
Báli jsme se kvůli některým špatným recenzím, ale musíme napsat, že nás nic nezklamalo.
dodací doba, komunikace s operátory, kvalita zboží
nic
Alespoň komunikují, ale směrem do ztracena s cílem zákazníka definitivně otrávit...
Nejhorší eshop na který jsem za celé ty roky objednávání zboží přes internet narazil. Naprosto STRAŠIDELNÝ!!! Objednaná sedací souprava dorazila dne 30.7.2021, vcelku v termínu, ale poškozená (proražený spodní kryt i s obalem, ve kterém byla sedačka zabalena), poškozený látkový potah (dle tvaru poškození zcela zjevně od vidlice vysokozdvižného vozíku nebo rudlu), díra v potahu (to už má původ zřejmě ve výrobě - polská firma), nekompletní dodávka (chybí nohy na kterých má sedačka stát) !!! Po telefonické konzultaci s operátorem tohoto "shopu" jsem zboží převzal s výhradou. Na můj dotaz, jaký bude další postup při uplatnění reklamace, mi operátor sdělil, ať vyplním reklamační formulář na webové stránce "shopu" a že mě budou pracovníci obchodu kontaktovat, přijedou se podívat a následně se zvolí reklamační postup. A skutečnost? Reklamační formulář se nepodařilo ani po dvou pokusech odeslat (nikdo mi nebyl schopen říct, proč reklamaci touto formou neobdrželi), den nato jsem musel odeslat reklamační oznámení pomocí emailu. Podrobnou fotodokumentaci jsem přiložil. Samozřejmě nikdo nepřišel, ale hned následující den přišla nabídka na "vyřešení" reklamace: sleva 900 Kč (celková cena je přes 26000 Kč), tedy 3% !!! za to, že zboží je poškozené. A nohy že mi prý pošlou, ať si je osadíme doma sami!!! Neskutečné!!! Asi jako kdybych si koupil auto bez kol a prodejce mi je poslal poštou, ať si je namontuji sám... Na Mirjan24 budu podávat žalobu a stížnost na příslušný živnostenský odbor, o dalším vývoji zde budu informovat. Tomuto "obchodu" by měla být zrušena na území ČR živnost, s něčím takovým jsem se ještě opravdu nesetkal. NEDOPORUČUJI ANI SVÉMU NEJVĚTŠÍMU NEPŘÍTELI !!!! P.S. Omlouvám se tímto všem českým nábytkářům a truhlářům. Od teď nakupuji pouze u vás...
Zakoupila jsem si sedací soupravu Alvin bis, čekala jsem 4 týdny ale oplatilo se čekat. Přišla mnohem hezčí než na fotkách a materiál je wow.
Čekací doba není tak krátká jak by si člověk představoval.
Nekompletni dodavka Sidlo spolecnosti neni v CR Pri nedodrzeni vlastnich obchodnich podminek nuti zakaznika poslat zbozi zpet na vlastni naklady po 5ti mesicich od objednavky neni zbozi kompletni a prodejce odmita vratit penize a odvezt si vyrobek Otresna zakaznicka podpora Dne 2.3.2021 byl objednan stul. Delsi doba dodani nez byla uvedena, ale chapu ze je korona. Dne 31.5. jsem reklamoval ze u dovezeneho stolu chybi veskery spojovaci material a stul nelze sestavit. Po 2 mesicich (jiz nedodrzeli reklamacni lhutu) firma Mirjan poslala 12ks sroubku (tedy asi 1/10 chybejicicho spojovaciho materialu). Po otevreni balicku jsem opet musel psat a telefonovat, a doted (26.7.2021) nemam po temer 5ti mesisich ani pouzitelny stul, ani penize zpet. Spolecnost nuti zakaznika posilat zbozi na jeho naklady zpet (Coz je samo o sobe v rozporu s platnymi obchodnimy zakony v CR). Nedodrzuje obchodni podminky. Odmita reklamacni lhutu (Zacala si pocitat novy termin i kdyz vubec nevyresila reklamaci nekompletniho dodani) Asi nejhorsi zkusenost v mem zivote, zakaznicka podpora otres. DURAZNE ESHOP MIRJAN24 NEDOPORUCUJI
Nic
Po mé zkušenosti s nákupem postele na Mirjan24 už nikdy více. Na postel byla dlouhá čekací doba. Výrobek přišel naprosto nekvalitní a nemožný složit. Jednotlivé díly do sebe nezapadaly a při montáži docházelo k porušení samotného výrobku. O tomto faktu jsme ihned informovali e-shop. Reklamace byla zdlouhavá. Neustále si nás předhazovali z reklamačního oddělení. Dožadovali se fotodokumentace, kterou jsme odesílali několikrát. Spolu s tím se dožadovali o podrobný popis závad a to opět několikrát. Urgovali jsme společnost a dožadovali jsme se vyřízení. Neustále nám bylo vtloukáno, že toho mají hodně a že se určitě někdo ozve. To se nestalo. Proto jsme se rozhodli o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě. Nastal nový boj o vyplnění neskutečného počtu dotazníků atd. Bylo nám řečeno, že musíme výrobek na vlastní náklady zaslat zpět a ještě si to vše pojistit, aby nedošlo k porušení výrobku. Tuto skutečnost mají v obchodních podmínkách. Jejich obchodní podmínky jsou v rozporu se zákonem. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí výrobku a tím mu vzniká nárok i na zajištění dopravy prodávajícím zvláště pak jedná-li se o výrobek větších rozměrů. Vše projednáno na ČOI. Rozhodně nebudeme trpět takové jednání a hodláme se obrátit na soud. Tímto žádám další nespokojené zákazníky, ať se mi ozvou na mail veronika.baumannova@seznam.cz. Děkuji.
Tento obchod rozhodne nedoporucuji! Po dodani zbozi 3 krabic (skrin) jsme zjistili podkozeni diku uvnitr jedne krabice. Po nafoceni a vyreklamovani nam po 3tydnech prisly nove dily a starou krabici, ktera vazi 40kg si nikdo neodvezl i presto, ze v telefonickem hovoru jsem se na toto dotazoval operatora! Rozhodne nedoporucuji nic objednavat, pokud nechcete mit doma skladiste poskozenych dilu.
nic
Všechno špatně. Objednala jsem si postel v modré barvě vel. 180 x 200; po asi 3 týdnech dorazila postel béžová vel. 160 x 200. Přirozeně jsme reklamovali - chtěli po nás nafotit zboží - nafoceno, následně chtěli nafotit štítky z krabic - nafotili jsme, následně chtěli nafotit jiné štítky z krabic (je jich tam kupa). Po focení a posílání fotek štítků měsíc reklamaci řešili... Následně si špatnou postel odvedli a přivezli novou. Bočnice byly naprosto křivé, tak jsme je opět reklamovali. Fotky totálně křivých bočnic nestačily, chtěli fotku manuálu se znázorněním, která bočnice je špatně.... Nakonec mi došly nervy a prkno jsme si spravili a postel nainstalovali, vrže jako postel stará 15 let... Jako zaručeně nejhorší e-shop, na který jsem za poslední dobu narazila, rozhodně nelze doporučit vůbec nic. Už nikdy víc.
Absolutně nic!!!
Objednala jsem skříňku u které bylo uvedeno, že je skladem a do 5 dnů je doručení. Následně mi volala paní, s tím, že ji nemají a musí se vyrobit. Musela bych čekat 12t. Tak mi obj. zrušila. Po několika dnech jsem Koukala na nabídku s tím, že skříňka byla skladem. Tudíž jsem udělala obj. znovu. Zase telefonát a tentokrát se mi ozvala velmi arogantní slečna s tím, že vzhledem předešlému stornu bude chtít 30% zálohu. Načež jsem vetovala, že byla chyba u nich a tudíž nechápu proč mám něco hradit. Ještě stihla dodat, že skříněk mají dost na skladě. Asi mají v Polsku super linku..... Tak jsem odmítla s tím, že to není nikde v podmínkách uvedeno. Rozloučila jsem se s ní... Ta arogance a ještě klamné praktiky ... takže u nich v životě nic. Vše jsem napsala na ČOI, protože to zavání podvodem
VazneVůbec nic. Jsem neskutečně sklamana. Už nikdy si zde nic neobjednam.V. Nedoporučuji nikomu. Budete zklamaný. Jsem velmi naštvaná.
Můj manžel objednaval+koupelnový set,tkzv.polici nad wc a zasupovaci dveře se zrcadlemNa objednávku už čekáme přes 3 měsíce a objednávka do dnes neprisla.Objednali se 3 věci, které byli skladem. Ale pres opětovně volání nám pokaždé říkají, že objednávka nen staleí na skladě.A to už přes 3 měsíce.Penize chtějí hned ale na zboží čekáme tak dlouho. Porušují podmínky. Jsem dost naštvaná, přímo nasr....Hlavne píši rychle dodání.Ze se nestydí.Lidicky nic si od nich neobjednavejte.Budete sklamanyJsou neochotně,nespolehlivy.Chystam si na ně stěžovat za nedodržení smlouvy a jejich neochotu.Pozenu to vejš už jsem strašně znechucena.To už vážně není možné tak dlouho abych čekala na zboží. Je to hnus,měli by se stydět.Zda to čte ředitelství tohoto podniku tak žádám spetnou vazbu.Jinak to vážně budu řešit i přes soud
Pochválit tuto firmu vůbec nejde
Komunikace na bodu mrazu paní na telefonu nepříjemná dokonce po mě do telefonu křičela doba dodání nedodrzena a ani nám nikdo nebyl schopen říct kdy bude zboží dodané objednávku sme stornovali a tuto firmu nikomu nedoporučuji nevhodné a nekorektní jednání
Komunikace pred odesláním objednavky
Minuly tyden mi z tohoto eshopu dorazila nastenna skrinka. Bohuzel s poškozenou predni stranou. Predni strana je ve vysokém lesku a byly na ni rýhy. Jedna byla videt i pres ochrannou fólii. I presto jsme ale skrinku složili s tim, ze to treba nepujde na stene videt. No, bohuzel jsme meli v planu skrinku pověsit primo pod okna a rýhy byly o to vic videt. Hned jsem tedy zacala resit reklamaci. Poslala jsem foto skříňky, kdy si pani pres mail vyžádala dalsi foto, ostřejší. Poslala jsem tedy dalsi foto. Byly mi nabídnuty dve možnosti reseni- odstoupeni od smlouvy do 14 dnu nebo reklamace s tim, ze zbozi zašlu na vlastni náklady zpet. Protoze jsem se na strankach docetla, ze pri odstoupeni od smlouvy do 14 dnu se zákazníkovi vraci o 30% z castky zbozi méně, pokud bylo zbozi již sestaveno, rozhodla jsem se pro reklamaci, nebot to, ze zbozi prislo poškozené nebyla nase vina, proto jsem nevidela duvod, proc bychom meli volit tento způsob, kde bychom prisli o náklady za dopravu zpet a jeste o 30% castky zbozi. Odpovedela jsem tedy na mail, ze bych rada zbozi poslala zpet pres reklamaci. A protoze nikdo pres email od vcerejska nereagoval, poslala jsem dnes pres stránky formular s reklamaci (na strankach je uvedeno, ze bez tohoto formulare nelze reklamaci zahájit), bohuzel mi ani o doručení tohoto formulare neprislo zadne potvrzeni (poslala jsem 2x). Dnes mi prisel email o odeslani dalsi objednávky, kterou jsem mela objednanou. A protoze jsem se po předešlých zkušenostech (minuly rok jsem z tohoto eshopu objednavala postel za cca 14tis, ktera prisla poškozena v uloznem prostoru, za coz mi byla nabídnuta sleva ve směšné vysi, cca 600Kc, letos zmíněnou nástěnnou skrinku, ktera prisla poškozena ryhou na predni strane) bala převzít dalsi objednavku, i kdyz jsme na ni cekali, nez ji naskladni, zavolala jsem na linku, abych se zeptala ohledne reklamace, abych se nemusela bat převzít dalsi zásilku. Slecna/ pani, ktera linku obsluhuje, nevidela slusne chovani ani z rychlíku! Arogantní, az to hezke neni! Obvinila me, ze obchod osočuji. Ze mi nikdo nenutí si od nich objednavat. A at si nevymyslim, ze mi nikdo nereaguje na emaily, kdyz mi posledni email od eshopu prisel pred 23 hodinami. Po přečtení recenzi na tento obchod jsem ale zjistila, ze nejsem ani z daleka jedina, kdo ma spatne zkusenosti a to predevsim s poškozeným zbožím a touto pani na lince. Dalsi objednavku pani s radosti na mou zadost stornovala a storno potvrdila tónem, jakoby vyhrála válku. Sama pracuji s lidmi a jsem rada, ze v nasi firme plati pravidlo a vsichni jej s úctou k zákazníkovi dodrzujeme: Nas zákazník, nas pan. Jednim slovem KATASTROFA!!!
Nábytek přišel v pořádku,tam není co vytknout.
Hrubé až posmněšné jednání jejich zástupce. Ta pani u telefonu svým jednáním poškozuje jméno firmy,kvůli tomu již nikdy více.
Prvotní komunikace super. Tím to ale skončilo.
5 týdnů čekání na zboží, které přišlo poškozené. Dalších 30 dní tudíž čekání na vyřízení reklamace, poté přišlo zboží nové, opět poškozené. Při komunikaci dlouhé několikadenní čekání na odpověď. Po požadavku o vrácení peněz se mi několik dní nikdo neozýval, poté přišel email, že vrácení platby není možné. Byla mi nabídnuta sleva.... Rovných 145Kč.....vau! Má objednávka měla hodnotu 2 500Kč.
Postel objednána, obratem objednávka potvrzena s předpokládaným termínem (10 týdnů) dodání včetně výroby. V daný termín dodáno, včasná informace o termínu předávky, zboží bez poškození.
Nejhorší firma se kterou se mi podařilo potkat. Žádná komunikace, poškozené zboží a dodání, arogantní chování, nespoluprace a nevstricnost. Zpoždění dodání zboží o tyden, na prosbu udělat slevu na poškozený materiál nabídli sotba par korun. Nechtějí kontaktovat s zakaznikem a odpovídají jednou za týden přes mail. Kontakty na manažere či spojení s obchodem na Slovensku žádné. Už nikdy a nedoporučuji. Kvalita zboží nestojí těch peněz
Vcelu vůbec nic
V době koronavirové jsme byli nuceni objednat sedačku přes internet. Firma po nás požadovala platbu 30% předem na účet. Sedačku po 5 týdnech poslali přes firmu TOPtrans. Bohužel v reálu byla sedačka úplně jiná než na fotkách. Zaplatili jsme tedy řidiči zbylých 17 tisíc a rovnou se s ním domlouvali ohledně vrácení zboží. Pan řidič nám tedy nabídl, že sedačku rovnou odveze a peníze nám na místě vrátil. Firmu jsem ihned kontaktovala, omluvila se za problémy a napsala jim e-mail, že v zákonem stanovené lhůtě chceme zboží vrátit. Bylo nám sděleno, že navrácení zálohy nemáme nárok, jelikož sme neuhradili celou objednávku a tudíž nám záloha 30 % - částka přes 7 tisíc, nemůže být vrácena. Nerozumím tedy, proč by nám firma měla blokovat více peněz, než je nutné. Obávám se, že bychom se již nemuseli dočkat ničeho, jsem tedy moc ráda, že jsme nepřišli o celou částku. Obchod rozhodně nedoporučuji.
Má někdo zkušenosti sedací souprava omega ?