Dobrý den,
hodnocení jenž uvádíte nás velmi mrzí.
Z Vašeho jména a popisu se domníváme, že šlo objednávku č. 357206, byť jste konkrétně neuvedl číslo objednávky nebo jiné informace, abychom ji mohli prověřit.
U konkrétní objednávky klient reklamoval nepohodlnost pohovky a zmíněné vady u konstrukce, kdy jsme jako řešení navrhli opravu nábytku a uvedení zboží do bez závadného stavu. S tímto ovšem zákazník nesouhlasil a požadoval odstoupení od smlouvy, což jsme akceptovali. V takovém případě, tedy klient vrací zboží na vlastní náklady. Uvedený problém jsme chtěli vyřešit, ale tuto možnost klient zásadně odmítal.
Informace ohledně nákupu jsou dostupné v obchodních podmínkách. Peníze se vrací do 14 dnů od naskladnění. Reklamační oddělení opravdu primárně odpovídá písemně, neboť je nutné doložit potřebné dokumenty jako fotografie nebo videa. Z naší strany na emaily odpovídáme bez zbytečné prodlevy.
Co se týče kvality produktu jako takové. Nábytek patří mezi velmi oblíbené a máme mnoho spokojených klientů, jenž si jej chválí a to jak kvalitu provedení tak pohodlnost. Nepopíráme, že nábytek mohl být ve Vašem případě vadný, ale možnost řešení reklamace jste nám neumožnil.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním krásného dne
Tým Mirjan24.cz
Privezli mi komodu v demontu,scela zničené opryskané,špatná komunikace z vedením firmy,moc drahé a slabý materiál,špatně vyvrtane dírky na montáž,balík poškozený,dopravce špatná komunikace,vyhozené peníze a komoda je v popelnici,už nikdy víc u této společnosti,kdo může ať se vyvaruje jaké koliv obědnávky ,moc špatné,nejhorší zakázkový služba co jsem kdy znala,prostě hnus