Registrovaný uživatelpřed 2 lety
![Mirjan24.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_gY_D/jkNW.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
Dobrý den paní Bejdáková, znovu se omlouváme za vzniklé komplikace ohledně poškození nábytku, neboť k nim došlo pravděpodobně při přepravě. Uvedený problém s Vámi řešíme formou reklamace, ovšem nejprve jste si přála vrátit zboží do 14 dnů a tuto možnost ze zákona máte a nemůžeme Vám ji jakkoliv odepřít. Ovšem v případě odstoupení od smlouvy vracíte zpět na náš sklad. Nakonec jsme se ovšem domluvili na reklamaci a řešíme ji s výrobcem. O dalších informací Vás budeme informovat emailem, jak jsme dnes potvrdili. Mrzí nás, že si přejete na nás podat žalobu, ačkoliv k ní není adekvátní důvod a aktivně se problému věnujeme. S pozdravem a přáním krásného dne tým Mirjan24.cz
Objednala jsem si šatní skříň za deset tisíc..Jsem matka samozivitelka a na šatní skříň jsem šetřila tři měsíce..Když jsem zboží přebírala, byli poškozené obaly..Dopravce mi sdělil, ať prevezmu zboží s výhradou..Že pak bude snadnější zboží reklamovat..Když jsem obal rozbalila, myslela jsem si, že mne trefí.. Posuvné dveře se zrcadlem byly total zničené, sklo popraskané..Ještě ten den jsem poslala reklamaci..Další díly jsou také zničené..Pokud budu chtít odstoupit od smlouvy a zboží vrátit, musím ho na vlastní náklady nechat zaslat na sklad někam na Slovensko..Kde to jsme?Z internetu mám veškeré vybavení do bytu tohle se mi v životě nestalo, teď jsem v situaci, kdy buď zboží vrátím za vlastní náklady které teď nemám nebo musím čekat na vyřízení reklamace a vyjádření vyrobce a jestliže zboží půjde opět z nějakého skladu, mohu čekat že přijde opět zničené..Všude po bytě mám oblečení které nemohu uskladnit, mé úspory jsou pryč a jsem naprosto v pasti .Za mne je tento obchod jeden velký podvod a někdo tu uváděl, že se chystá podat žalobu, ráda se přidám. Tohle jednání jsem nezažila .