Corial.cz
17 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Korálek Pandora přišel v rozlepené igelitové obálce a uvnitř byla papírová bublinková. Nepřevzala jsem od kurýra. Dle prodejce Pandora v Olympii Brno to tak posílají. Už si tam neobjednám.
Měla jsem objednaný prstýnek v Back Freiday.Az mi dorazil prodaly mi ho za cenu normálni ne za akční.Uz v nich nikdy víc nic nekoupím,jsem zklamaná.
Náramek vypadal jak měl
Velice mě zklamalo že mi přišel domů náramek v obyčejné papírové krabičce ještě k tomu která byla celá pokrčená a osvědčení taky zohnuté, když už prodáváte drahé zboží tak snad člověk nemusí psát do poznámky že chce originální krabičku k Pandoře to mi bylo řečeno na podpoře že si musím při objednávce o to napsat do poznamký úplná hloupost. Žádná taštička žádná krabička ostuda + když už to zasíláte v papírových krabičkách naučte se to pořádně zabalit ( né do papírového obalu s bublinky ) Hrůza už nikdy víc takovou radost jsem si chtěla udělat že mi to dojde domů jako kamarádce z Milagro s krabičkou a taštičkou místo toho mi to přijde v obyčejné růžové papírové skládáci krabičce která byla zničená zespodu celá. Už nikdy více tady!
Milý personál na prodejně
Neochota při řešení reklamace, měsíc zpátky jsme na jedné z poboček Corial zakoupili hodinky v hodnotě 5000 korun, hodinky nám byly prodané již nefunkční, bohužel jsme si toho všimli až po příjezdu domů takže jsme hodinky reklamovali až následující den. Měsíc jsme čekali na to až nám přijdou hodinky zpátky ze servisu a stejně přišli opět nefunkční, tudíž je nikdo neopravil. Poté už byla ze strany firmy neochota to s námi řešit tak aby obě strany z toho vyšli bez zbytečných problémů, bylo nám tvrzeno že nemáme právo na vrácení peněz což není pravda... Ať se na mne zlobí kdo chce ale dle zákona na vrácení peněz má zákazník právo, obzvlášť když nám byli hodinky prodané již poškozené... Kvůli neochotě budeme muset na poslední chvíli hledat schopného hodináře který by byl ochotný hodinky opravit aby opravdu fungovaly
Dosť dobrý
Dobrý den, mám na Vás dotaz, zda se toto už někomu také stalo. Objednala jsem si prsten značky Pandora z tohoto obchodu, ale bohužel mi neseděl, a proto jsem ho vrátila s tím, že si nechám poslat peníze a vrátím prsten. Paní z e-shopu mi však píše, že prsten nebyl v balíčku. Což je naprostá blbost, jelikož jsem ten balíček osobně balila. Balíček nepřišel do e-shopu ani poničen, tudíž nikdo nemohl prsten z balíčku vyjmout. Chci se zeptat, zda tyto praktiky provádí běžně, či zda nevíte, jak toto řešit.