Logo obchodu bauMax

bauMax

360 hodnocení

13 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Z eshopu vůbec nic. Bohužel. Žádná kominukace, složité kontaktování a neodborne odpovědi. Neví nic, co člověk potřebuje vědět. Zapla ene zboží s dodáním do 9bchodu klidně i týden. Ať si vezmou příklad z Datartu.

Nejhorší eshop současnosti. Q

Hurda Guntherpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nevrácení peněz za nerozbalené zboží, bylo mi řečeno, že si musím vzít jiné zboží v této cenové relaci ač jsem nic již od nich nechtěl, takže jsem silně nespokojen. V tomto marketu už nekoupim už ani hřebík.

K Lexovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

nejhorší zákaznický servis, co jsem zažila. Objednávka přes eshop (dveře), rovnou zaplacená (veliká chyba), dveře nemám, totální neochota cokoli řešit, odstoupení od smlouvy musím sama sepsat, přestože je chyba vyloženě na straně Baumaxu. Po 14ti dnech, co mají moje peníze jdu sepsat odstoupení od smlouvy, fakt nemám vůbec nic, co bych považovala za kladné.

Lukáš Martinůpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednal sem si židli, ta dorazila v demontovaném stavu. Chyběl návod k montáží, přestože to ukládá zákon. Snažil jsem se židli smontovat svépomoci, neúspěšně. Po telefonátu na klientskou linku mi bylo sděleno, že si to mám postavit podle obrázku z internetu. Po opakovaném telefonátu a urgenci mi byl nakonec návod zaslán po 14 dnech, v polštině. Dle návodu jsem tedy zjistil, že v objednávce chybí matky (tak jak jsem tušil), montáž je tedy nemožná. V e-mailu s fakturou bylo uvedeno telefonní číslo na reklamační oddělení, kde to ale opakovaně nikdo nezvedá. Součástí faktury byl i reklamační formulář, v PDF. Bylo tedy nutné jej vytisknout, ručně vyplnit a nafotit a odeslat e-mailem Zboží bylo objednané přes e-shop, jsem zvědaví, jak to firma bude řešit, zda si pro výrobek sama přijede, či doveze chybějící součástky. Zvažuji oznámení na obchodní inspekci.

Petr Novotnýpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

zatím nevím zboží ještě nepřišlo

Monika Monikapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Nekomunikují, dodávka nepřišla

Kateřina Skořepovápřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

dnešní zážitek si nemohu nechat pro sebe, jela jsem na jistotu koupit zahradní nábytek který byl všude psaný v setu 4+1 na prodejně mi paní řekla mi že mi set nemůže prodat pokud to není psáno přímo na prodejně....tam to ale psáno bylo...po několika minutách se tedy šla podívat do počítače a ono ejhle šlo to.....pak je opět dorazila tím že mi chtěla dát k šedému setu bílo modré chvílema rezavé židle :-( následovalo opět kolo s počítačem a nakonec se tedy zjistilo že k šedému stolu skutečně patří i šedé židle......myslím že si to příště 2x rozmyslím než se tam rozjedu....tahle šaráda trvala cca hodinu...

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vubec nic

Objednávali jsme s přítelem obložky a dveře. Zboží bylo skladem tak jsem zaplatila předem a uz to budou 3 tydny, pry čekají na naskladnění. V tom obchodě uz nikdy nic neobjednám. A radím i všem ostatním nic neobjednávat.

Petr před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zatímco ostatní obchody vyvíjí maximální snahu pro to, aby u nich zákazníci nakoupili i v době vládních restrikcí, které trvají už rok, v Baumaxu nebyli schopní za ten rok udělat vůbec nic. Eshop funguje jako na začátku století, nelze sledovat objednávku ani ji měnit. Chtěl jsem si objednávku vyzvednout na prodejně, ale příprava objednávky trvala 6 dní! Přitom eshop dopředu hlásil, že je zboží skladem. U konkurence je vyzvednutí na prodejně možné během hodiny od objednávky. Vzhledem k téhle neúnosné době jsem si zboží koupil jinde a v Baumaxu jsem chtěl objednávku zrušit. Abych dostal zpátky svoje peníze (které samozřejmě chtěli dopředu), musel jsem poslat vyplněný formulář odstoupení od smlouvy. Na vyřízení stále čekám. Zkrátka od začátku do konce naprostá katastrofa a něco nevídaného.

Kubadunkapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic

Neochota, nezájem cokoliv řešit,

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

zboží nedorazilo

leoš deml před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Lživé stránky eshopu. Objednané zboží (garnýž)měla být dodána do 24h a byla skladem. Po deseti dnech stále nic nepřišlo protože zboží není skladem. Zřejmě stále hledají strom z kterého tu garnýž udělají. Ostuda obchodu. Lidi nikdy zde nic nekupujte.

Alanpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Bídná kvalita koupeného stolu a poličky + komunikace jak při čekání na objednávku, tak následně. Zboží již bylo dříve vybaleno a poškozeno. Stůl se nedal ani pořádně složit - špatně navrtané díly. Komunikace žádná. Reklamace zamítnuta morbidním odůvodněním.

pavel vodnarukpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Po hodině a půl čekání na vydání zboží část chyběla, pak další půl hodina čekání na zaměstnance ohledně storna. Nejhorší obchod

Petrapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží skladem ,po 14 dnech zpráva SMS,bez označení od koho je,zboží přišlo poškozené,na prodejně nevyměňují,jen zapsání na dodak že je zboží rozbité na prodejně,reklamace odeslána,potvrzení přišlo v polském jazyků....tak čekám či se bude dit

Mirektopol 2před 4 lety
Nedoporučuji obchod

vůbec nic

Objednali jsme si přes e-shop a zboží skladem a i po zaplacení se nic neděje. po týdnu žádná informace. Nedoporučuji.

Treesnakepřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

na eshopu mají dodání 5 dní, pak vám přijde po týdnu email, že zboží dodají až za měsíc a půl, odstoupil jsem tedy od smlouvy a zboží si koupil jinde, na vrácení peněz stále čekám. Nedoporučuji nakupovat přes eshop

Registrovaný uživatelpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod
Sarka Soukup 2před rokem
Nedoporučuji obchod

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje