Objednával jsem si u Baumaxu ale místo aby zboží doručili do 5 dnů jak to mají Hornbach který doručuje i dříve tak čekací doba přesáhla 10 dnů a to ještě zapomeli v Brně naložit chybějící materiál, který jsem měl objednaný a zaplacený a to ještě zaplacenou dopravu za 399 Kč.Ani se neobtezuji vrátit peníze to co jsem zaplatil a nemám ani peníze ani objednaný materiál.Naprosty výsměch,takové jednání je nepřípustné,jestli chcete objednávat , doporučuji Hornbach a Bauhaus a jiné e-schopy.Baumax už nikdy více.
bauMax
13 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Žádné.
Byla jsem nakupovat v Baumaxu ve Znojmě. Chtěla jsem si koupit záchodové prkýnko. Dostala jsem nadáno za to, že jsem prodavačku zavolala, a chtěla jsem ho po ní sundat. A k tomu jsem si chtěla koupit i vodovodní baterii k umyvadlu. Řekli mi, že si mám počkat, že je obchod plný lidí, a přitom nikde nikdo nebyl, a prodavačky se vybavovaly u informací a smály se. A ještě se potom cítily dotčeně, že jsem řekla, že napíšu na internet recenzi. Prostě jedním slovem KATASTROFA Strašně neochotný personál, pohrdavý. Prostě hrůza a děs.
Dobrý den,dne 4.9. 2023 jsem zaplatil na eshopu kuchyňskou linku Sicílie s tím,že dodací lhůta je 5 pracovních dnů. Po telefonátu přímo na infolinka mi bylo uděleno,že ano,ale doprava která byla zaplacena k tomu bude max dalších 5 pracovních dnů. No budiž,vyzvedl bych osobně. Ale včera večer přišel nový mail s posunutým dodácím termínem na 39 týden, čemuž nevěřím,že bude. Tímto odrazují všechny potencionálni kupce od tohoto e-shopu. S pozdravem Mencler, Olomouc
Žádné
Obchod Baumax vůbec nekomunikuje. Zboží objednáno, zaplaceno a po 14 kdy jim člověk napíše email, že by zboží potřeboval. Tak mu nejsou schopni ani odpovědět. Nejhorší obchod na který jsem na internetu narazil. Nikdy víc. I z Aliexpressu to přijde dřív jak z tohoto hnusu.
Vše přijelo v naprostém pořádku, nic nechybělo.
Čekali jsme o týden déle
Zboží objednáno 20.8., doručení do 10dnů. Dnes je 30.8. a přišla pouze smska, že zboží naskladnili. Normální výsměch. Platba ihned, ale zboží nikde.
Nic
Objednávka učiněna 6.8.2023, s dodáním 2-5 pracovních dnů, po tel. rozhovoru a výmluvách, mně emailem 15.8. informovali, že objednávka bude do 14 dnů. A copak se stalo po 14 dnech? Opět odložení o 14 dnů, a to ještě prý není jisté, že je to konečná. A až to budou mít skladem, tak to případně předají prodejci. Samozřejmě zboží uhrazené při objednávce. Takže nedoporučuji!!!
mají drzost fungovat
je to k pláči tento obchod,vůbec nic se nedočkáte pokud je neurgujete,vietnamská tržnice je hotový ráj než tento obchod a to ještě to vypisování jako když jdete do banky pro úvěr...a platba předem...neváží jsi zákazníků a kvalita je opravdu žalostná co se týče nábytku , je dobrý akorát do krbu nebo kotle Nikdy víc , já jsem vyškolený. N.E.D.O.P.O.R.U.Č.U.J.I.!!
Nic
KATASTROFA. Na začátku Července jsem objednala zboží, hned jsem ho zaplatila protože možnost platby na dobírku obchod nemá. Je půlka Srpna a zboží nemám. Tedy už se mi ho pokusili doručit, ale zrovna ten jeden den v týdnu jsme byla v práci a to byl obrovský problém od té doby žádné další doručení a argument paní na telefonu je ten, že do Prahy tak často nejezdí protože by se jim to nevyplatilo. COŽE?!!! Takže já zboží musím zaplatit hned, ale Baumax si zboží doručí až někdy náhodou pojedou do Prahy? Tady už nikdy nic neobjednám. Radši si někde jinde připlatit než tohle řešit!!!!!!!!
Nejsou
Horší kvalitu nábytku jsem ještě neviděl Nic nesedí , nábytek domláceny jak jak kdyby si s deskami házeli. Nedoporučuji zde vůbec nic kupovat
Nic
Absolutně nedoporučuji! Konec července jsme si objednali skříně a botník s tím, že do 21 pracovních dní nám přijdou. Začátkem srpna jsme volali na zákaznickou linku a tam nám sdělili, že do týdne budeme mít objednávku doma. Týden uběhl a skříně nikde. Opět jsme volali na zákaznickou linku s tím, že nám bylo sděleno, že se omlouvají, ale za týden budeme mít objednávku doma. Světe div se, ale uběhl další týden a mě už došla trpělivost a dojeli jsme se zeptat do místního Baumaxu v Českých Budějovicích, kde teda máme skříně?! Bylo nám sděleno, že vše mají na skladě, jen jedna skříň (samozřejmě ta největší) není ještě vůbec vyrobená a budeme čekat další 4 týdny….To jako předtím nevěděli, že ta skříň není, takže jí během měsíce a půl nezačali vyrábět, jako ostatní kusy z objednávky?! Nechápu to :-D Nemám slov, tohle byla poslední objednávka, co jsme v Baumaxu udělali, jsme opravdu dost naštvaní….
nejsné podmínky pro domain E-shop objednavky
Takovou jadnaní jsem v ČR ještě nezažil !!! Objednávka je uhrazena od 23.7.2023, tvrdili jste, že zboží dodáte po zaplacení za 2-5 pracovních dnů.... už je to více než 20 dní a nic.... Volám na telefon +420 222 250 166 nikdo nezvedá Musel jsem kvůli tuto objedanavce zrušit dovolenou. okamžite odpovězte na můj dotaz kde je muj objednavka nebo budu muset kontaktovat policii ČR pro podvod....
Docela přijatelné ceny
Neskutečně katastrofální personál nevyhoví zákazníkovi nijak , ale co čekat když závelí vedoucí UK.
..docela dobre ceny
...hruza a des. Nekompetentni zamestnanci,vse jim trva neskutecne dlouho v nicem se nevyznaji a porad je jen hledate po obchode.
nic
S objednávkou mají problém od samého začátku. I přes to, že objednané zboží bylo skladem, posunuli termín vydání o týden (a to bylo potřeba jim opakovaně volat a nakonec požádat o částečné vydání objednávky- ani to se nepovedlo v termínu). Po "předání dopravci" nastal další problém, prý i u nás jsou problémy s dopravcem, takže jejich termín dodání také neplatí. Na lince sdělí, že oni s tím nemůžou nic dělat, na e-mailové adrese pro stížnosti nikdo neodpovídá druhý týden. Jejich vize řešení je, dojet si do centra Prahy a (i přes objednanou dopravu), zboží si vyzvednout a dovézt po vlastní ose. Jakákoliv zodpovědnost, nebo snaha řešit vzniklou situaci z jejich strany neexistuje.
nic
nedodržení lhůty dodání objednávky z e-shopu, kdy namísto max. 5 dnů již čekáme 20. den na doručení a na zákaznické lince se pořád omlouvají s tím, že je to na dopravci, kterého urgují a prý mimořádná situace. Už nikdy více baumax
nic
BauMax taková velká značka, ten kdo to vede, by měl udělat pořádek, divým se ,že ještě vůbec funguje, dělá ostudu sám sobě, samé sliby ohledně dodání zboží, nejlepší na tom je, že prý údajně to vázne na dopravě, to mají jedno auto? určitě by se těm co tam pracují, taky nelíbilo , kdyby se k nim tak někdo choval, a měli strach o své peníze i zboží, za mě palec dolů, nikdy si tam už nic neobjednám!!!!!
Levné zbozi
Chování paní Moniky v Brně u Avionu na informacích arogance a nezájem a při placeni objednaného zboží na závěr konstatovala “ no takový zabit” už nikdy tam nejdu.
Už 5týdnů mi drží 6000kč za zboží, které nebyli schopni přes urgence dopravit. Po zrušení obj.prý do 14dnů měli vrátit peníze na účet, do dnešního dne tak neučinili. Paní na lince je vlídná, chápe a udájně denně urguje mou žádost, tak jako před tím přepravce. Buďte obezřetní a nic neplaťte předem. Na netu se ozvalo víc lidí s podobným problémem. Prý zvažují společnou stížnost. Přidám se.
Paní, které jsem volala přes eshop, byla hodná. Snažila se dohledat mail, který jsem tam psala V obchodě FM mají hezké květiny haha
Email se jim záhadně ztratil, takže mi nemohli odpovědět. Jela jsem do Frýdku pro police artisan. Pán, který mi police bral ze skladu, se tvářil „opravdu ochotně", že pro ně musí jít. Navíc vypadal jako před smrtí. Přinesl mi jednu poličku špatnou míru, tak tam šel znovu. No, ty kroky navíc ho asi stály veškeré úsilí. Pak mi donesl hmoždinky, co hmoždinky ani nebyly, tak jsem mu je vrátila. Artisan ani nevypadal jako artisan. No skvělá zkušenost. Má věta: „co by se dalo zkazit na koupě poličky" už nikdy neřeknu.
Objednaný zboží bylo neporušené a v pořádku.