Logo obchodu HELCEL NÁBYTEK

HELCEL NÁBYTEK

2540 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Pozor, nábytek bez asistence ani neslozi z korby. Ačkoli mě operátorka ujistila, že vitrinu složí před dveře a zbytek je na dohodě s řidičem-> problém by být neměl, řidič vitrínu z korby ani nesložil. Nabytek si odvezl. Na reklamačním oddělení mi nějaká dáma sdělila, že jsem dostala správnou informací, vše je na dohodě s řidičem. To, že se ale nedomluvime a řidič si zboží odveze bylo slečně jedno. Zřejmě náklady na dopravu neřeší. Pokud bych dostala správnou informací, vše mohlo dopadnout bez komplikací.

Adam Morcpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Cenu zboží, jsou to jen přeprodejci zboží z Polska, je jednodušší a levnější přímo objednat v Polsku.

Naprostá katastrofa, ještě by člověk prominul, že čeká 4-6 týdnů, ale zbytek ne! Píšou si tu fejkové kladné recenze, jasně si můžete na Google dohledat, co je tenhle eshop a firma zač! Zboží příjde naprosto katastrofálně organizovné a zabalené, takže než to postavíme, strávíte u toho měsíc. Už si nebudu nikdy stěžovat na Ikea nábytek. V krabicích chybí zboží, díly, dost často jsou krabice jednotlivých skříněk promíchané Reklamace naprosto nefunguje, chybějící zboží Vám nedodají, jednání naprostá katastrofa, už nikdy tahle firma a eshop. Objednávali jsme kuchyňskou linku a už nikdy více v tomto eshopu. A to, že mají naprostou většinu recenzí 90% negativních svědčí jak špatně na tom tahle firma je. Firma byla nahlášena na ČOI. Česká obchodní inspekce mi sdělila že již tuto firmu mají v hledáčku a chystá se velká pokuta a kontrola. Pokud můžete nahlašujte na všech úřadech ať jim chodí kontroli z finančáku, živnostňáku atd. ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V TOMTO OBCHODĚ! NÍŽE UVDENÉ NEGATIVNÍ ZKUŠENOSTI BOHUŽEL MOHU POTVRDIT!

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Doporučuju obchodu aby pečlivě vybírali výrobce nábytku co má ve svém portfoliu, a šmejdy co to neumí pořádně vyrábět tak ať se na ně vyprdnou. Pracuju taky v obchodě, a tam prostě když je výrobce u kterého dlouhodobě chodí stálé reklamace atd tak s ním později nespolupracujeme

Jedním slovem KATASTROFA - nedělejte stejnou chybu jako já a odsud nic nebrat! Myslel jsem že budu mít zrovna štěstí když jsem četl podobné negativní recenze na helcel ale neminulo mně to - ke skříni (200 cm do ložnice) chybělo několik komponent - neseděly díry k montáži šuplíku, a ty pak neseděly 100 % na skříň. Jsou tam lehce nakřivo, prostě není tam pravý úhel - přední otevírání dvířek (4x), NESEDÍ. Musel jsem vlastnoručně vrtat a přemerovat aby to nějak sedělo, ale i tak je vše křivé. Výrobce ( Poláci) to prostě nesmontoval a neprekontroloval pořádně co navrhli - musel jsem nad tím strávit X hodin času navíc - dodání v pofidérním obalu, mohlo se jednoduše stát že přivezou poškozené - Doporučuju obchodu aby pečlivě vybírali výrobce nábytku co má ve svém portfoliu, a šmejdy co to neumí pořádně vyrábět tak ať se na ně vyprdnou. Pracuju taky v obchodě, a tam prostě když je výrobce u kterého dlouhodobě chodí stálé reklamace atd tak s ním později nespolupracujeme

Peter Vševědoucípřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

v emailu píšou o .ze predem kontaktují 2 dny pred odesláním a nic

Markéta před 2 lety
Doporučuji obchod

Stav nábytku Rychlost dodání Mám dohromady od Helcelu sedačka, komoda, TV stolek, stůl a židle. Vše přišlo jak mělo jednoduché sestavení vysoká kvalita. Za mě určitě doporučuji.

Nic

Kaloc Vasekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

prodávají nábytek pod jiným názvem, aby nešlo ověřit ceny u konkurence. viz. sedačka co u nich stála 44 000 po slevě z 52000 a já ji koupil za 36 000 a navíc v dražší verzi s úložným prostorem a rozkládací na příležitostné přespání. a přitom stejný výrobce z polska. když se vám u nich něco líbí prohledejte internet přes google porovnání fotek.

Veronika Bartovaapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamaci ze nám vyhověli a sedačka bude precalounena , jen to trvalo asi 6 týdnu

Sedačka za 27000,- do par týdnu komplet potrhaná a nekvalitní látka.

S Jankumaierpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Byla mi doručena spatna druhá cast postele. Pri vyrizovani reklamace mi nebylo vyhověno mi pomoci snest reklamovanou postel do prizemi a odnést novou postel nahoru do bytu. Nebyla mi nabídnuta zadna kompenzace za způsobené problemy. Velmi spatny zákaznický servis. Rozhodne nedoporucuji tuto k firmu!

Andrea Šmejkalovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zklamalo celkem vše. Sedací soupravu jsem hned po doručení musela reklamovat, jelikož byla celá rozbitá, rozklížená, atd. Komunikace s obchodem naprosto šílená... Vyřízení reklamace proběhlo 28. 2. 2022 a na novou sedačku stále ještě čekám. Rozhodně bych obchod znovu neoslovila. Je to opravdu parta amatérů a podvodníků, kteří ani neví, co dělají.

Hana Trnkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic...tuto firmu už nikdy více...

Všechno, komunikace na zákaznické lince, dodání zboží, reakce na naši reklamaci

T.Škutapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Zboží dorazilo v pořádku Nábytek vypadá opravdu pěkně Vše nám dovezl přímo řidič této firmy, spolu jsme pak nábytek vyložili. Byl velice příjemný a nápomocný.

Delší dodací doba, ale nakonec zboží přišlo dříve než avizovaných 16 týdnů.

J Plíšek před 2 lety
Doporučuji obchod

Gauč dorazil v pořádku a hezky zabalený. Všechno bylo v OK.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

koupě sedací soupravy Dobrá komunikace přes email Cena odpovídá kvalitě Zboží dorazilo v pořádku pěkně zabalené (jen jedna menší oděrka)

V úvodu bylo dodání do 8 tydnů,ale přišlo až po 10 týdnech

alena kargerovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání a dopravce príjemný. Zboží přišlo velice pěkně zabaleno a nic nebylo poškrábáno. Nechybělo nic. Za mě super.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Edit Pavla Nášelová

Odložila jsem tedy miminko a šla si pro něj kamsi na parkoviště. Sedačka, připravena na výměnu pod pergolou, vše nachystáno a já měla v ruce čokoládu pro pana řidiče - tím jsem mu chtěla poděkovat za finální a správné doručení naší sedačky. Ale-čokoládu jsem teda schovala zpět do kapsy a šla jsem co nejdřív pryč - tento člověk byl naprosto nepříjemný - v podstatě jsem dostala nadáno za to, že mu s tím nemá kdo pomoct a že ve stanovách je,,součinnost,, při přepravě - s tím si tak můžete jít někam - tahali jsem celkem těžkou sedačku 3 krát 3 kusy. Vše především pokazili oni, ne my. Řidič byl zřejmě taky obrněn zkušenostmi se zákazníky (s jejich špatnými) - jenže já naštvaná nebyla - chtěla jsem být milá. Tak jsem si oddychla - aspoň máme sedačku. V jakém stavu dojela - tož - boční i zadní dílce do sebe nezapadají - zadní část poškrábaná. bohužel! cena: 21 000,-Fotky jsme samozřejmě zaslali na reklamační oddělení - odpověď - vyplňte nový reklamační formulář. Takže budeme řešit dál. Mám obrovskou trpělivost s lidmi, vlastníme dvě restaurace, máme x zaměstnanců - dokážeme pochválit i ocenit. Jenže tady není opravdu co. Pane majiteli, majitelko - jestli tohle čtete,nechápu, že si ve své firmě neuděláte pořádek. Nechápu.

Clana 2105před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Edit předchozí recenze - je omezena délkou

Tohle celé trvalo 3 týdny a my jsme v bytě přeskakovali OBROVSKOU sedačku, která nebyla naše. Komunikace této firmy s konečným zákazníkem opravdu hrozná - ale - jak to tak čtu (předchozí recenze) - není se čemu divit - na REKLAMAČNÍM MAJÍ ASI HROMADY PRÁCE. Já se o tom přesvědčila osobně - po telefonátu s jakýmsi zaměstnancem, který mi nebyl schopný nic říct, mě přepojil na reklamační - děs - přepojení trvalo deset minut, nikdo nebral. (asi zase měli hodně práce). V další řadě proběhlo pár emailu s partnerem a kompenzace problému ve formě slevy 5% na další nákup - TAK URČITĚ :) s touto firmou jsme samozřejmě skončili. Jaké bylo mé milé překvapení, když mi přišla sms a zpráva, že nám doručí gauč. Inu - super - ovšem bylo vidno, že s námi nikdo nechce mluvit, sms byla poslána z běžného mobilního čísla a měla jsem odepsat, zdali souhlasím s datem doručení. Ok, souhlasím ... 3x obří kus cizí sedačky jsme měli nachystat ven - takže s naším požadavkem o pomoc při snesení sedačky dolů tedy nikdo nesouhlasil, ani nepříjemný pán v telefonu- ano, zázrak - někdo mi zavolal, že nám doveze gauč - byl to řidič přímo z Helcela - položila jsem mu teda telefon - nepříjemný, nic ho nezajímalo ... partner sedačku snesl na dvůr, nasraný, ale snesl. Ten den mi volal řidič - už od začátku nepříjemný rozhovor - nemohl nás trefit - PROBOHA - GPS - KOMERČNÍ PROSTOR - HOSPODA POD NÁMA - OBROVSKÝ DVŮR PRO KAMION - nemám orientační smysl - ale v malém městě tohle NELZE PŘEHLÉDNOUT.

Pavla Naselovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválím svého partnera, protože se včera i přes další problém udržel a nemusela jsem volat sanitku :D Chválím dopravce - TOP TRANS - škoda, že si kazíte jméno dobré firmy spoluprací s Helcel nábytek. Proč chválím? Pan řidič mi při předání prvního pokusu o správné doručení sedačky empaticky naznačil, ať jdu s malým miminkem do tepla a o vykládku sedačky se postará. Palec hore.

Vlastně všechno, kromě webu - a zde je problém číslo jedna - není tohle na ČOI? Objednávka proběhla v pořádku, věděla jsem, že budeme na sedačku dlouho čekat - to je normální - v tom bych problém neviděla. Ale po narození miminka jsme ji fakt potřebovali a moc jsme se na ni těšili. Jak jsme byli rádi, když nám opravdu cca po dvou měsících přišel email, že námi objednaná sedačka bude v pondělí vyexpedovaná. ... Jak jsem psala výše, vše přes dopravní společnost TOP TRANS probíhalo super - šla jsem sedačku s miminkem přebrat, sedačka zabalená v jakémsi igelitu prokládaný kartonem a opravdu jsem si NEMOHLA všimnout, že nám poslali gauč v jiné barvě - ne odstínu - ale opravdu barvě. Ze světle šedé objednávky byla modrá. Zachovala jsem večer chladnou hlavu a řekla jsem si - PROBOHA, MŮŽE SE STÁT, NIKDO NENÍ NEOMYLNÝ. Přítel to bral ale trochu těžce :) tak jsem ho uklidňovala a doporučila mu kapky CBD. Tímto ale začal kolotoč hovorů a emailu s reklamačním. Neměla jsem, skrze péči o miminko, čas problém řešit, komunikaci přebral partner - ano, byl lehce podrážděný - proč? V zásadě banální problém nebyl schopný nikdo vyřešit v kratším termínu, než jsou 3 týdny. Žádali jsme: 1. snést 3x obrovský kus sedačky z 1.patra na dvůr v termínu do 6ti dnů 2. dodat námi objednaný gauč

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání

Sedačka dorazila sice celkem rychle, ale tím je s plusy konec. Sedačka dorazila v hrozném stavu, ulomené části, chybějící nožička, prohnutá deska. Dle recenzí tady jsem zvědavá na jejich reakci, pokud nebude řešeno, předám záležitost dál. Nikdy víc.

Marie Brezinova 59před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Objednali jsme si stěnu to,že přišla za dlouho by mě tak netrápím. Jenze přišla poškozená a ještě chyběly díly. Jsem zvědavá jak to půjde s reklamací.

Katerina 2213před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Sedačka.material.ma prosím někdo zkušenost ,vrácením.odstoupenim od kupní smlouvy? Sedačka nám došla až po objednání .až. Více měsíců ,a nejsme spokojeni,jiný materiál.kvalita hrůza,neodpovídá foto na Scholz..i nějaké vady by se našly,.chci vrátit..peníze ,máte někdo zkušenost? Jak to probíhalo?

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje

Kategorie