Logo obchodu HELCEL NÁBYTEK

HELCEL NÁBYTEK

2542 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Květa Jordánovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Sedací souprava poškozená, špinavá. Reklamace neuznána. Za mě účelové jednání. Již nikdy tento obchod. V žádném případě nedoporučuji.

katawopřed 3 lety
Doporučuji obchod

Cena, doprava, vyřešení reklamace, komunikace

Delší doba dodání

Urbanekales 89před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Infolinka - rychlá ochotná

Vše ostatní:

Lenka Doskočilovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nic

20.4.2021 jsme si objednali dětskou postel s tím, že trvá 2-6tydnu dodání. Když nám měla být postel dodána, volali nám zdá nevadí, že se o týden zpozdi, jelikož se postel nevešla do přepravy. Souhlasily jsme. Od té doby se nám nikdo neozval. Po necelých 12ti týdne, kdy jsme se ozvaly nám řekly, že postel není skladem, že musíme počkat. Přitom na svých stránkách mají 1ks skladem. Když jsme se opět ozvaly, tak nám bylo řečeno, že postel je poškozená, že si máme počkat na další. Šílený přístup. Nikdy víc!

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Nejprve mylná informace: nábytek není tuctové výroby a není pl.. následně dojdou krabice s úplně jiným popisem a v polštině... dále: Dodané nekompletní zboží a následné řešení reklamace je katastrofa.. absolutně není zájem vyřízení reklamace, která trvá už 2 měsíce .. přes telefon s vámi nikdo nic řešit nebude, napíšete reklamační email , druhý den zareagují s tím že si máte opět podat reklamaci... asi píšu s tatarama, posílám fotografie nedodaného zboží a opět vám napíší ať si opět dáte reklamaci na reklamaci ...Proboha kdo tomu šéfuje, takhle brzy skončí... Za mě : si už nikdy z tohoto obchodu nic neobjednám na 100% a kvalita? velká 0....

Alena Skácelovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic nemůžu pochválit je to hrůza

Na sedačku čekám od května měly ji dovést 1.června a najednou ji vrátily zpět.Nic nenapsali co se děje že nedorazila tak jsem napsala na email co se děje tak mi odepsali že technická závada na autě.Po týdnu jsem se dočetla na sledování zásilky že ji vratili zpět odesilateli.Ale žádná komunikace proč napsala jsem email vůbec mi neodepsala tak jsem tam volala a tam mi paní řekla že mi to zjisti.Na druhý den mi došel email že sedačka byla při přepravě poškozená. A od te doby nic když jsem pokynů volala paní mi řekla že to mají na reklamačním a že mi dají vědět a stále nic.Takze nedoporučuji.

Mercedespřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutní hrůza!!!

Nábytek dorazil v příšerném stavu - sedací souprava, která má všechny nožičky rozbité na maděru. Takže sedíme na zemi. Nikdo nezvedá telefony, nikdo nekomunikuje. Když se dovolám na číslo 595 530 400, tak mi paní vždycky slíbí, že mi někdo zavolá. Dobrá hra, ale když vám to slíbí už po dvacáté, přestane vás to bavit. Pak jstem dostala telefon na reklamace: 737 978 929. Ten je stále obsazený nebo ho nikdo nezvedá. Když jsem to říkala té paní, tak tvrdila, že pán je ve skladu a zrovna nemá telefon u sebe, ale že vždycky volá zpátky! Taková lež!!! Přes formulář jsem zadala reklamaci a přišel e-mail, že to pošlou výrobci. Tečka. Nic dál a my dál sedíme na zemi. Absolutně nedoporučuji a souhlasím se všemi recenzemi!!!!!

pivis.14před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Klamavý obchod. Při prodeji úsměv na tváři a při problému ignorance a arogance. Zboží dodáno za téměř 4 měsíce a ještě kazové. Navíc produkt neodpovídal popisu na e-shopu. Celkově špatná kvalita výrobku. Strašný problém s nimi řešit nějaký problém. Tolik peněz za takový zmetek. Vyvarujte se tomuto obchodu, ušetří Vám to hodně peněz, nervů a času.

JK 1999před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Sedačka s popisem luxusní za nesmysl z nekvalitních materiálů, polštáře tvrdé jak beton vycpaný odřezky z molitanu. Konferenční stůl ani nedorazil. Pokud se chcete na*rat doporučuji .

Sunflower 1612před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Katastrofa. Nikdy viac! Neodporúčam!!

Najprv ohlásili po dvoch mesiacoch poškodený tovar, potom ďalší mesiac doručovaní a keď mali doručiť tak nevylozil na mieste zaplatený tovar, lebo šofér nebol schopný vyložiť skriňu!! Asi čakal od ženy aby si to naložila priamo z auta na chrbát...žiadne služby zákazníkom!!

monika kvicalovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic

Komunikace vůbec žádná, když se tam dovolá te pořád Vám slibují dodání za týden a tak to šlo 3tydny. Musela jsem psát na vedení aby se s objednávkou něco dělo a řeknu Vám že jsem si servítky nebrala.

Lucinka před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží doposud nemám, objednané 8.12.2020 termín dodání měl být nejpozději do 16.4.2021! Nikdo se neozval, vše jsem musela řešit sama, žádná omluva, kompenzace, nic! Dali si další termín do 6.5.2021, doposud se nikdo neozval. Nikdo to neřeší!!! Výmluvy na kovid, co by dělali, kdyby tady ten kovid nebyl!!!

Monikakuba 1974před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Po 16 týdnech čekání na dodání zboží objednávku stornovali

Novakova Tangispřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

absolútne nemôžem pochváliť nič! Tá firma nemá čo robiť na trhu firiem s nábytkom

Absolutne všetko! 1/Dodacia lehota prvej pohovky zn. Eso- biela-sivá- prišla pohovka po viac ako mesiaci a poškodená. Bez označenia výrobcu, be návodu na ošetrovanie materiálu, bez detailného návodu na montáž, sklápanie, rozťahovanie a znova sklopenie pohovky. Tak sme to skúsili poďla toho 1 papierika čo bol priložený. Jeden krát sme sa posadili, 1x sme pohovku roztiahli- a už sa to nedalo dať do stavu späť. Okamžite som tam telefonovala a dávala reklamáciu- podľa ich pokynov. Roztiahnutá "pohovka " mi zaberala celú izbu. Na e-maily neodpisovali, moje telefónne číslo dokonca zablokovali. Nakoniec sme sa dohodli na reklamácii výmenou za druhú. Neochota a nesúhlas, arogancia, manipulácia s klientom čo nepozná všetky svoje možnosti. Odmietli výmenu spraviť ( aby náklady na dopravu platili oni) aj keď som bola ochotná doplatiť za drahšiu pohovku len aby to nebolo polské, čínske, či použité. Len za tú istú.!!! 10.5. mi prišla na výmenu pohovka- bez návodu na montáž, bez dokladov o ošetrovaní pohovky, bez onačenia a kontaktu na výrobcu, bez dokladov, ke by boli spísané vady ( povinné v EU!!!) Poškodená ešte viac. Koženka roztrhnutá, zips našitý opačne, kovanie na rozkladanie funguje len na jednej strane. Teraz čo mám dať? Reklamáciu na reklamáciu? ani na eu spotrebiteľskom centre mi bez vyplnenia ich formulárov nevedeli poradiť- jedine dať na súd. Poslala som im video, foto mail a zvlášť mail- aby prešiel- či to dostali. Neozvali sa. Mám dooma brak s dierou na spodku-roztrhnutou koženkou atď. Zámerne naťahujú komunikáciu aby ste to nestihli vrátiť do 7 dní a žiadať vrátenie peňazí a náklady na dopravu, obalový materiál- z Bratislavy do Ostravy-top-trans objednávky momentálne neprijíma. Situácia riešiteľná len súdnou cestou! + reklamáciu na českú obchodnú inšpekciu a europske spotrebiteľské centrum. Nie je mi ich ľúto. Nemajú čo robiť na trhu s nábytkom, klamú, zavádzajú a dodávajú to, čo niekto vyhodil. Musia skončiť a dostať takú pokutu, že už si nikde ani nevrznú!

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod

dobrá komunikace - lepší je komunikovat mailem než telefonicky vlastní doprava dodané zboží (sedačka Varese) dle popisu reklamace proběhla na 1

nekontrolují zboží před dodáním a jde od výrobce přímo k prodávajícímu a následně se řeší problémy (chyběla nám část spojovacího materiálu, ale v pohodě jsme s prodávajícím vyřešili)

Mirra Bapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Katastrofa. Čínský šmejd. Nelze vracet na pobočce

Jiří Machalapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalitu nábytku - i když je vyrobené v Polsku

Dodací lhůta. Místo 6-12 týdnů zboží dorazilo cca po 20-ti týdnech. Špatná komunikace obchodu

Machovec 101před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Měli dodat do 6 týdnu, potom když jsem jim psal napsali že může trvat max 10 týdnu. 10 týden jsem psal jestli už vědí termín napsali že ještě 2 týdny. Už je to 17 týdnu a nejsou schopni ani napsat email... Nikdy více.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zatím nic

Čekám na nábytek 4 měsíce, stále jen protahování lhůt...chápu problémy s dodáním, ale čekala bych alespoň nějakou komunikaci ze strany obchodu...připadám si hloupě, každé 2 týdny vypisuji e-maily jak to vypadá, zprávy jsou stále stejné-"poslední zpráva od dodavatele je za dva týdny"...ty dva týdny se stále opakují :-( ....

Klimt Petr 333před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

zboží,komunikace,reklamace.Zboží přišlo nekompletní za 6 týdnů i když psali skladem a reklamace neskutečná.Nedoporučuji tento obchod.

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje

Kategorie