Logo obchodu HELCEL NÁBYTEK

HELCEL NÁBYTEK

2542 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

vrácení peněz

kvalita zpracování gauče komunikace s eshopem

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

* Komunikaci s obchodem * Velmi dobrou kvalitu výrobku! * Dopravu - přijeli přesně ve stanovený čas!

Nemám co vytknout!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Neochota

Arogance

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Dne 30.3. jsme objednali komodu- čekací doba 3 týdny. Říkám si ok, počkáme.. Dne 15.4. píši na prodejnu, jak to vypadá, kde mi pan oznámí, že komoda se již přepravuje od jejich dodavatele a následující týden ji budu mít u sebe.. Ok super!! :) Dne 5.5. píši znovu, že komoda stále ještě nedorazila.. Kde je problém? A dne 12.5. mi přijde odpověď, že buď počkám ještě měsíc (do 15.6.), nebo že mi vrátí peníze.. Následně jsem objednala komodu u konkurence, kde byla ještě lepší cena, lepší cena dopravy a co víc? Do 2 dnů jsem ji měla doma!!! Jedním slovem tenhle e-shop NEDOPURUČUJI!!!!!!!!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Žena v nouzovém stavu zavolala, jestli můžeme přijet, ultra arogantní nána odpověděla: "to se mě jako ptáte, jestli můžete přijet?" Pak jsem si přečetl recenze... A ne, děkujeme, nepřijdeme...

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Jednání, komunikace, čekání první termín-neprijeli, čekání další den doma-neprijeli, dva dny dovolené v háji a nábytek stále není. Pryč od nich, horší jednání jsem nezažil

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychloubdopravu

Velice zaspinene polštáře které nejdou žádným způsobem vyčistit tudíž jsou nepoužitelné

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Nic

Úplně Všechno špatně po obdržení nábytku..obývací stěny a gauče jsme zjistili první nedostatky ..u skříně celá praskla spodní deska která je dost důležitá...reklamace a nikdo se ani neozval... Gauč?Jako který ho.ado ten nábytek dělá by mě zajímalo...spojený snad ze zbytků...vrže hůř než náš 20let starý který jsme dali pryč...pruziny slyšíte při každém sednuti..vetsi plocha gauce na jedne strane total e propadla...proste humus....reklamace mi přes tel.nejak nešla tak mi paní napsala ať ji poslu video kde jde slyšet vrzani??????A foto kde je gauč poškozený...no nechápu.. když říkám že je celý špatně a video se zvukem. Vrzani????To už bylo moc...muž říkal že to promaze že od nich se ničeho nedočkáme....v tom jsme poprvé zjistili další katastrofu..praskla celá deska i u vysouvaci části...rozervana látka..přidělena jak prasetem sesivackou kolečka okousany ...prostě hnus ...ten kdo vyrábí tenhle nábytek je vyloženě dobytek....ten by měl dostat přes drz.ku že by si to příště nedovolil...a měl by jít zametat chodniky....bože vy jste firma a ještě že vám není hanba....propagovat se jako bůh ví co jste....to jste...to mi věřte pr.sata a ubozaci co vydělávají na lidech

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Tady ta firma je úplně kničemu, měly by přestat s tím co dělají a neprodávat nekvalitní zboží. Nechápu proč prodávají zboží v prodejnách, kde to pak ani nemůžete reklamovat a odkážou vás na kammenou prodejnu Těrlicko.. Když se Teda dovoláte na Těrlicko, tak zjistíte že to taky nejsou výrobci, tak co je to za podnik.. Třikrát řešíte reklamaci na sedačku a furt se čeká, protože jsou tam neschopní lidi.. Tam není ani jeden člověk kterýmu záleží na reputaci firmy!! Hlavně komunikace tam mezi němá je nulová, jeden člověk říká že je to české produkt, druhý zas že to není český produkt. Doprdele tam jsou lidi úplně k ničemu a hlavně tam nemají ani výstupní kontrolu snad.. Nezažil jsem nikde tak otřesnej přístup.. Lidi nekupujte nic od této firmy, nezaslouží si vydělávat nekvalitníma výrobkama a nezájmem o své zákazníky..

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

V říjnu jsem objednala u Helcel nábytek v hodnotě 40 000Kč,za dva měsíce dorazil(i když udávali termín za 3 týdny).U jedné z komod chyběla sololitová záda.Podala jsem reklamaci,za 1 měsíc přišla zásilka,zcela špatná.Podala jsem 2 reklamaci,za 1 měsíc přišla další nepoužitelná zásilka.Podala jsem 3 reklamaci ,do dnešního dne (za 4 měsíce!!!)zboží nemám.Po telefonickém dotazu mně bylo sděleno že založí 4 reklamaci,uběhl další měsíc a zboží mi nebylo doručeno...Obývák mám 4 měsíce nedodělaný....Dočkám se někdy???A bude kompenzace???

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

V podstatě nic. V kamenné obchodě jsem se obsloužila sama, typ matrací v posteli jsem naopak sdělila já prodávajícím, postel za ca 20 tisíc přišla POUZE zabalená ve folii, obě podlahové sololitové desky byly poškozené. Požadavky při reklamaci na vrácení zboží a způsob balení absolutně nerealizovatelný. Komunikace špatná, strohá, neprofesionální, neempatická. Nabídnutá kompenzace ve výši 500,- spíše urážkou, než řešením. Na majitele se nedá dovolat, vše řeší lidé bez kompetencí.

V podstatě mě zklamalo vše. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI ZDE COKOLIV NAKUPOVAT.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dlouhá doba doručení i když překročí deset týdnů a zboží stále člověk nemá- při objednávce nad 50 tisíc dostanete odškodnění 400! Skvělé... komunikace nulová.. Musíte si tam stále volat budou vám tvrdit, že je všechno na skladu přitom polovinu nemáte a další věci mít vůbec nebudete. Hrůza! UŽ OPRAVDU NIKDY

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Vše v prosinci 2019 mi přišla postel pro moji dceru, při rozbalení jsem zjistila že jsou díly omlacene, zaschlé kapky od barvy, omlacené a přesto přetřené barvou, špinavé,praskla deska. Nic nepasovalo, manual nebyl plno věcí chybělo, takže jsem psala email o závadách požadovala jsem tedy buď slevu a nebo výměnu kus za kus. Nejdřív na mě zkoušeli slevu z 6000,- (350,- Kč potom 750,-a nakonec 1500,-) ani na jedno jsem nepřistoupila, tudíž výměna kus za kus. V polovině února mi volal pan že je postel na cestě a že další týden bude doručena, můj partner si vzal volno a čekali jsme no a nic takže opět emaily a opět řeči jak mi posílali SMS atd přitom mi žádná doručena nebyla. Další týden mi poslali SMS o doručení nato jsem jim volala, že bohužel nemohu, ze jsem doma sama a do 3 patra bez výtahu tahat 80kg nebudu a partner odjel do zahraničí na montáž. Bylo mi nabídnuto tedy že řidič postel vynese a snese v SMS bylo že přijede cca 9:30 takže jsem to nahlásila v práci a okolo 8:50 telefon že za cca 5-10 min bude u nás. Řidiči jsem oznámila, že mi přišlo v SMS 9:30 a že na tento čas tam mohu být že jsem v práci a nemohu jen tak odejít. Nato se na mě rozkřičela že to je orientační čas a že teda nepřijede, přesto jsem tam byla a výsledek vytipani tel, žádná reakce ani na SMS dovolat se na firmu nadlidský výkon a když mi to vzali (pevná linka) mi bylo zdeleno že v autech GPS nemají a že vůbec neví kde řidič je atd. po prosbě z mé strany aby mu zavolali jestli přijede nebo ne, mi už voláno nebylo. Hodinu jsem čekala a pak jim napsala email, doteď žádná omluva a nic. Napsala jsem odstoupení od kupní smlouvy a nezvedla jsem jim telefon opravdu po 3 čekat na postel nebudu, nehledě nato že už byl poslán dopis na dodejku a od nich už nechci ani rohožku před dveře, najednou email že jsem nebyla snimi v součinnosti, ale že vedení firmy se rozhodlo mi vyhovět :-) čas na vyzvednutí postele mají do 13.3.2020 tak uvidím jak to bude :-)

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

vlastní doprava

Reklamoval jsem sedačku, protože po roce používání popraskaly švy. Poslední den reklamace mi volali, že zobží bude opraveno až za týden. Když jsem naznačil, že pak budu chtít vrátit peníze, tak pán položil telefon. Světe div se, do 2 hodin mi přišel mail, že je reklamace vyřízena a že mě bude kontaktovat dispečer pro domluvení termínu. Ten se ovšem ozval až za týden s tím, že navrhl termín dopravy na další týden. Snažím se odstoupit od smlouvy, protože oznámení mailem, že reklamace je vyřízena a nic dál mi nepřijde, jako vyřízená reklamace. Zjevná lež, kterou nechtějí uznat. Škoda jen, že jsem si nepřečetl recence této společnosti před nákupem. Kvalita zboží - sedačka má v názvu luxusní a potrhá se ani ne do roka... Sami si udělejte obrázek

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávání a komunikaci před dodáním zboží.

Objednaná kuchyň dorazila neúplná chyběly 4 nožky ke skříňce. Způsob řešení problémů absolutně nezvládnutý, jak telefonicky přes obchod, tak přes infolinku, kde člověk nic nevyřeší, protože ve 13:45 hodin v týdnu tam není skladník, ani nikdo z vedení. Naprosté zklamání.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Za nic

Neprofesionální jednání, nekvalitní zboží, několik reklamací...

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Přišlo poškozené zboží, za což firma nemůže, ale samotná reklamace a vrácení peněz trvalo 3 měsíce. Šílená komunikace, mraky emailu, zdržování, protahování, nezvedani telefonu - šílené. Už nikdy víc, moje nejhorší zkušenost při nákupu na internetu.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Neustálé informace o stavu objednávky. Sedačka krásná, bytelná, fakt moc hezká. Zboží dorazilo za necelé 4 týdny. Úplně všem určitě doporučuji

Vůbec nic nás nezklamalo

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic - rozhodně nikomu NEdoporučuji zde cokoliv objednávat

- kvalita zboží (sedačka) příšerná, když jsem ji skládal a viděl ji zevnitř, málem mě trefilo (jsem zvědav, jak dlouho vůbec vydrží) - některé díly byly poškozené a museli jsme reklamovat - komunikace obchodu ohledně reklamace šílená, samé výmluvy, směšné nabídky kompenzace

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Jedine to ze posilali prubezne emaily

Kvalita priserna, slepene halabala, jedna noha postele mela kousek ustiply, sem tam nebyla uplne dotrena bilou barvou a rost naprosto priserny. U zbozi nebyl zadny navod na slozeni.

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje

Kategorie