Na stránkách informace, že všechno mají skladem a odesílají maximálně druhý den není pravdivá. Když jsem se po třech dnech připomenul telefonicky, během dalších 2 dnů bylo zboží doručeno.
tomido.cz
95 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodání
Ochota,znalosti,jednání,cena.
Neúplný,respektive nesprávný návod.Ne zcela všechno funkční na centrále.
Chválím komunikaci obchodu se zákazníkem, rychlost dodání zboží, které je pečlivě zabaleno.
Nic
Výběr zboží za dobré ceny, komunikace a rychlost dodání
Super cena ok, spokojenost, komunikace, rychlé dodání zboží+doprava.
Vše
Nic
Super jako na obrázku
Špatný manuál
rychlé dodání objednaného zboží a pohyblivý termím dodání na určený den
Rychlost dodani, hodně fotografií produktu a hlavně cenu
Nic
rychlost kvalita
jednání.
Skvělá komunikace, rychlost dodání a cena, takže všechno
Přistup pana majitele. Je to velmi mily člověk. Vyšel mi vstříc a po pracovní době se semnou sešel a zboží me předal.
Tato houpačka není pohodlná, nejraději bych ji vrátila,
Rychlé dodání.
Rychlé doručení. Komunikaci.
dobrá spolupráce
Výborná komunikace, kvalitní balení, super cena, doporučuji!
Kompresor za 22 000 Kč dorazil celý rezavý, odřený a s vyoseným kolem. Vše obratem nafoceno a odesláno e-shopu. Byla nabídnuta sleva 1000 Kč, která se mi, vzhledem k rozsahu rzi a poškození zdála neadekvátní. Dle e-shopu je kompresor v tomhle stavu funkční a není tedy nejspíš co řešit. Nakonec jsme se domluvili na kompenzaci 2500 Kč, s tím, že pán mi tvrdil, že jeho marže na kompresoru za 22k je pouze tisíc korun a slevit nemůže, protože dodavatel mu žádnou větší slevu nenabídl. V této situaci bych čekal automaticky nabídku výměny za jiný kus, případně adekvátní kompenzaci s omluvou, nikoli dohadování se o každou korunu. Pokud tedy pán prodává kompresor s marží 1000 Kč, nechápu, jak jeho obchod může přežít a už vůbec ne, jak je možné, že jiné e-shopy ho prodávají o 1000 Kč levněji. Asi bez marže, pro dobro lidem... Příště si raději vyberu jiný obchod.
Komunikace obchodu.