Nic
BAUHAUS
94 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vše OK
nic
Celkovou nabídku a rychlost vyřízení.
Rychlost dodání.
Rychlé dodání
vše ok
nic
Rychlost, kvalita
Dobrá cena a rychlé doručení.
Chybí smysluplné filtrování zboží.
Rychle dodané.
Rychlost. Cena
Rychlost dodání, cena za dopravu, obojí spokojenost
rychlost
nic
Doručení včas a rychle
Zboží nedopravili, dopravce balík poškodil, hážou vinu jeden na druhého (Bauhaus na DHL a opačně). Bohužel objednat na dobírku nelze.
je nejblíž
Katastrofální doprava z eshopu (DHL) - kurýr opřel poškozený balík o plot a ujel. Žádný pokus o kontakt, výzva či dvojí pokus o předání příjemci se nekonal (takže k čemu jsou tedy podmínky přepravy za 399,- Kč???) Naštěstí jsem vše fotila a reklamovala od úplného začátku, takže nemůžou reklamaci zamítnout (a nezamítli ji). ALE!!! Reklamační postupy Bauhausu jsou byrokratickou příšerností. Jedna objednávka a dvě zásilky ze dvou skladů - chápu. Nicméně celá objednávka pro mě tvoří jeden celek a reklamovat pouze rozbitou skříňku a žádat její výměnu nelze!!, dodat ji na nejbližší prodejnu, kde ji sice měli vystavenou, ale ne na prodej, rovněž nelze!!. Že by mi ji tam přivezli a já jim tam (40km) na výměnu přivezla tu rozbitou je pro Bauhaus sci-fi. Jedinou možnost, kterou mi nabídli, tak abych si ji znovu koupila, znovu zaplatila i s dopravným, a po navrácení rozbité zásilky by mi vrátili částku za tu skříňku a na znovu zaplacené dopravné bych jim měla až po vyřízení reklamace poslat email se žádostí o slevu na dopravném. WTF??? Takže jsem stornovala celou objednávku v rámci již uplatněné reklamace, druhou zásilku jsem podle jejich rady ani nepřevzala a ta rozbitá skříňka dnes čeká na odvoz, opět DHL. To jsem tedy zvědavá, jestli ten kurýr bude mít odvahu ten balík co rozbil a opřel o plot u mě osobně vyzvednout, nebo jestli bude tvrdit, že jsem nebyla doma, nemá na mě telefon a vyzvednout to prostě nešlo ... Mimochodem ráno jsem volala na dispečink DHL s dotazem, kdy to vyzvedne a jestli na mě má telefon, protože od DHL nemám žádné oznámení o příjezdu. Slíbili, že to zařídí (hahaha expedici toho druhého balíku rovněž dispečer nezastavil, jak slíbil, a řešila jsem to telefonicky až přímo s řidičem). Závěr: Bauhaus má mých několik tisíc, já pořád ještě rozbitý balík co jsem našla opřený o plot a to co jsem měla objednané jsem si zajela koupit do OBI do Německa, kde to měli vše na jedné prodejně. Ještě máte chuť v Bauhausu nakupovat? Mě tedy rozhodně přešla, a rovněž pokud někde uvidím 'doprava DHL' tak už se tam nevrátím.
Rychlost dodání
Zboží objednané přes internet přišlo poskozené. Prasklá skleněnená polička do skříňky. Reklamace? Fotit si prý každý jednotlivý krok při rozbalování zboží, jinak není nárok. Což jsem neudělal, takže smůla.
Je to velký obchod, neprší tam a mají tam dost věcí.
Když tam už ale něco koupíte, něco dražšího a ono se to v záruce potento, pak (zkušenost za více jak 15 let v cca 5-6 případech) pak narážíte na problém. Bylo by bezesmyslu vypisovat starší věci, nicméně když vám reklamace Bauhaus jako důvod neuznání reklamace vysokotlakého čističe, lidově vapky napíší, že jste ji málo používal a že jste ji měl napojenou na tvrdou vodu, pak vám jistě začne docházet, že jste narazili na géniům. Když si stěžujete a argumentuje tím, že přístroj ke výrobcem a v návodu klasifikován jako bezúdržbový, s motorem chlazeným vodou a s krytím IPX5, kdy výrobce naprosto nespecifikuje napájecí vodu, konečně jakou jinou tlakovou, tedy z vodovodu byste chtěli použít, tak se vám v Brně, v odpovědi vysměje i ředitel reklamací. Pokud budu příště potřebovat něco dražšího koupit, nějaký stroj, příště to jistě nebude v žádném hobymarketu typu Bauhaus.
Rychlá doprava, dobrá cena
Bauhaus Liberec - pujcovna naradi, listopad 2023, zapujceni brusky na drevenou dubovou podlahu, starou 8 let Problemy: 1. Pri vykladani brusky z auta jsme zjistili, ze je na brusce rozbita plastova mrizka. Brusku do auta nakladali 2 zamestnanci Bauhausu, takze mrizku rozbili oni. 2. Bruska je stary typ, funkcni jen castecne, brusne papiry ruznych hrubosti brousily jen ze ctvrtiny sve plochy. 3. Telefonicky jsem do pujcovny hlasila prasklou mrizku i to, ze brusku spatne brousi a zadala vymenu za druhy kus, ktery v te dobe v pujcovne meli. Zamestnanec pujcovny to odmitl. 4. Za brusne pasy jsme utratili spoustu penez navic, jen proto, ze se cast papiru, ktera brousila rychle odrela. 5. Pri vraceni brusky odmitla vedouci pujcovny Bauhaus vratit zalohu 20 000,- za rozbitou mrizku, ackoliv ji rozbili jejich pracovnici pri nakladani do naseho auta. 6. Ani po 10 dnech nemame zpatky zalohu, nebot pry objednanou mrizku Bauhaus zatim neobdrzel ze servisu. 7. Vedouci pujcovny mi tvrdila, ze bruska byla v dobe zapujceni zcela funkcni, ale dodala, ze brusku pri predchozich vracenich zadny technik nekontroluje. Pri vraceni rekla, ze brusku daji do servisu, a az bude mritka vymenena, tak mi sdeli kolik stala vymena, cenu mi odectou ze zalohy. Dnes behem telefonicke urgence o vraceni zalohy vedouci priznala, ze bruska v zadnem servisu neni, je v pujcovne Bauhausu a cela se na mrizku od dodavatele. 8.Vedouci lhala, kdyz tvrdila, ze brusku jejich zamestnanci do naseho auta nenakladali. Predtim priteli tvrdila, ze pokud je bruska v nasem aute, tak uz za ni neseme odpovednost my. Opakovane argumentovala tim, ze tato bruska stoji pres 90 000,- , aniz by zvazovala velke opotrebeni, ktere predmety z pujcoven maji a pri tom, ze bruska ma minimalni udrzbu. Obornik na rekonstrukce drevenych podlah mi rekl, ze tento typ brusky je zastaraly a nepouziva se. Otresna zkusenost s pujcovnou Bauhaus Liberec.
po měsíci nebyly schoný dodat skřín protože ji poškodili ve skladu tak jsem zrušil objednávku a už to jsou 3 týdny ještě nevrátili peníze přitom mají ve smlouvě že do dvou týdnů zašlou stálo mě to dost čekání nervů a cca 10 telefonátů. Od obchodu bauhaus už nikdy nic
Sortiment,rychlost