MOIRA CZ, a.s.
97 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodání
Nic.
Upozornění,rychlost, spokojenost....
I silnější ženy by chtěly vaše trika...48/50
Kvalitu
Nedostupné zboží v mě velikosti
Rychlost dodání zboží
O
Všechno
Nic
Rychlost dodání, kvalita
Nic
Rychlost a informovanost o dodáni.
Příjemný materiál.. hezký design.. skutečnost odpovídá fotce z netu a vašich stránek..
Zboží je v pohodě, není co vytknout.
Platební bránu, kterou používají, není z 21 století, i na druhý pokus o zaplacení kartou, po 24 hodinách nedošlo k platbě. Transakci jsem musel zrušit a provést klasický převod. Do minuty potvrzení o platbě. Manažer z Moiry na mou informaci, že používají službu nehodnou jejich jména mi řekl, že platby jsou v pohodě. Nevím, ale znovu to podstupovat nechci, to radši své peníze dám cizákům z craftu! Něco s tím dělejte nebudu jedinej.
Rychlost doručení. Krásně zabalené jednotlivé kousky od výrobce. Dárek.
Nic
rychlost
Rychlost dodání Kvalita zboží
Vše Ok
Vše v pořádku.
Není co vytknout.
ochota a příjemná obsluha
vše OK
Nic moc, produkty asi fajn, i když objednávka nevyšla
Obchod slíbil dárek nad určitou částku. Té jsem přirozeně dosáhla (a dost nad), ale dárek nikde. Poté to v košíku ukazovalo chybějících 127 korun, protože cena objednávky na dárek (2500 a 3500 Kč) se počítala z ceny bez DPH. Nic takového jsem v životě neviděla, vždy se počítá s koncovou cenou, zvlášť když na výběru produktů cena bez DPH ani zobrazena nebyla. Ale budiž. Dobrala jsem ještě nátělník, dosáhla na dárek (když už, tak už :)) a dokončila objednávku. Při platbě kartou brána selhala zhruba 20x v průběhu 30 minut, zkusila jsem 4 různé karty. Za jeden a půl dne mi přišel mail, že transakce selhala. Proto jsem chtěla objednávku vytvořit znovu, ale na dobírku. Tentokrát již prodejce nenabízel dárek, i když dárkový produkt byl stále skladem. Vzhledem k tomu, kolik jsem strávila objednávkou času, jsem se rozhodla kontaktovat obchod. Většinou nemá český prodejce/výrobce problém změnit objednávku na dobírku a poslat ji obratem (např. Cityzen je v tomto perfektní). V tomto případě nám řekli, že si máme vytvořit objednávku znovu prostě sami. A že o nefunkční platební bráně vědí… (v tom případě by bylo fajn na to upozornit na eshopu, což ale nedělají). Když jsme zmínili, že to udělat můžeme, ale že teď není nabízen dárek, tak nám řekli, že tak to je. Že prostě buďto nová objednávka bez dárku nebo nic. Přitom mohli lehce říct - promiňte, trošku nám zlobí eshop, udělejte si objednávku novou a hoďte nám do poznámky číslo staré a my vám přibalíme dárek (jelikož byl skladem). Nebo vysvětlit, proč dárek ne a alespoň se tvářit, že je jim to líto. Já vím, hloupý tubus za 600 Kč… ale při tom, kolik výrobců v dnešní době je, chci preferovat ty, co se snaží. Měla jsem radost, že mám jednou šanci dostat fajn dárek, zrovna jsem tubus chtěla kupovat a tak mě to potěšilo. Objednávka přes 4000 tisíce (dárek měl být nad 3500). Objednávala jsem dárky k vánocům, ale rodiče mi řekli, že nic nechtějí, protože tam volali oni a byli nemile překvapeni přístupem. Takže tak. Nepsala bych negativní hodnocení, ale když mi přišel mail s dotazem, jak jsem spokojena s tričkem, nemohla jsem odolat.
Krásné balení
Nemohla jsem se dovolat na žádné telefonní číslo
rychlost jednání a vyřízení objednávky
problémy s doručením přes poštu
Komunikace spolehlivost, kvalita