Vasky
93 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Boty jsem objednal 16.11.2021, ke dnešnímu dni se zakázka stále zpracovává. Neustále výmluvy. Nikdo se Vám neozve! Peníze za boty platíte předem. Objednávku jsem zrušil po téměř třech měsících.
Boty jsem objednala 17.12.2021 a ani po 6 týdnech boty nedorazily. Obchod sám od sebe nekomunikuje. Vy sami se musíte domáhat, zda vůbec zboží někdy dorazí. Takže další čekání na zimní boty.
Obuv i pásek vše v pořádku
Objednávala jsem pásek a obuv a bohužel mě nikdo z e-shopu neupozornil na to, že má pásek jiný odstín barvy než obuv. Před nákupem jsem na info email psala dotaz, zda je to stejné barvy a nikdo doposud neodpověděl. Vyražené iniciály také nic moc.
Něj v 1. Lize
Zakoupený doplněk, kožená klíčenka, vypadá trochu odlišně, než jak se hrdě prezentuje na stránkách vyrobce. Kvalita je, mno..dobrá tak na druhou ligu. Nedočtete se, že klíčenka je vyrobena z usně tloušťky 2mm, přičemž každý druhý přívěsek na klíče z kůže je min. trojka. Tudíž velice měkké a příliš poddajné vůči kovovým klíčům. Nemůžu hodnotit boty, ale recenze od zakoupivších jedinců mě od nákupu odrazují. Škoda, extraliga to holt není.
Kvalitní boty, ochotný personál, skvělá a rychlá komunikace.
Vzhled
Co se týče bot, mám dvoje a dal jsem si záležet abych je pořádně testl, než napíšu recenzi. . Jsou sice na pohled pěkné, ale nestačí do města natož pak na procházky do přírody. Vůbec bych nepsal, že jsou pro outdoor. Mám 2 modely. Největší kámen úrazu u obou modelů je podrážka. U modelu Brownfield, na něhož sem čekal 6 týdnů, je neuvěřitelně kluzká na každém povrchu. Byla tvrdá a nepoddajná, rozedírala mi dlouho kůži na patě. Tento model mi moc nesedl, ale řekl jsem si, že tomu dám ještě šanci. Po roce jsem jsem kupoval druhý model, říkal jsem si, že to už bude vychytanější, když vezmu vyšší model: Farm low brown sice neklouzaly, ale vzor na podrážce je vysloveně magnet na všechny kamínky ve městě a hlínu na cestě. Jakmile někde šlápnete na makadam nebo na kamínky na cestě, okamžitě uvízne ve vzorku. Toto se mi nestalo u žádných bot. Denně musím vydloubávat. Co se týče dodacích lhůt, počítejte minimálně 3 týdny. Na toto by měli více upozorňovat. Při první objednávce jsem si toho nikde nevšiml. S druhou už jsem s tím počítal. UPDATE po cca roce a půl užívání: Ty boty Farm low = cedníky. Stačí když se projdete po sněhu nebo nedej bože mokru trávou. Jsou okamžitě mokré zevnitř. Protekají těmi švy. A to je voskuju a impregnuju jak jen to jde. Už si boty od nich nikdy nekoupím. Navíc vnitřní kožešinka nevydržela ani půl roku.. Jediný co je dobrý, je marketing.
Boty jsem dostala jako dárek, bohužel po otevření krabice mne čekalo nemilé "překvapení" - na první pohled zničená obuv - z vrchní části špičky asi 4 cm prohlubeň - prostě dlouhý široká rýha. Když jsem vsunula ruku dovnitř tak jsem zjistila, že je v botě díra (právě pod tou prohlubní). Dotazovala jsem se přes IG prodejce, jestli boty procházejí výstupní kontrolou (protože nevšimnout si takového kazu nelze!) a bylo mi asi třikrát reagováno: omlouváme se Lucie, omlouváme se Lucie, na další nákup Vám nabídneme slevu 250,- Kč..., zašlete reklamaci... Mohlo se stát, že došlo k poškození při přepravě! A to asi jak???, když krabice při převzetí byla v pořádku a ještě byla v obalovém materiálu?? Pak podporujme české výrobce... Je mi to líto, je to pro mne velklé zklamání. Mám pocit, že před rokem, spíše dvěma by se toto nestalo...
Nic
Jak ta bota vypadá mohutně,špatně se obléká, je to rozdíl napr.proti Tamaris nebo Rieker.Balicek prisel na jinou adresu a kdyz jsem.chtela uplatnit slevu,fak pani v e shopu byla docela nepříjemná.
Koupila jsem si zimní boty s beránkem na konci sprna. Boty jsem vzhledem k počasí otestovala až v říjnu. Hned po prvním použití jsem zjistila, že si jazyk každé boty dělá doslova co chce a vadí při chůzi. Jeden jazyk se vsouvá dovnitř do boty a druhý naopak do strany a ještě jako bonus mi protáčí ponožku až ji svlékne. Vše jsem nafotila a kontaktovala Vasky. Velice příjemná konverzace, napodruhé (poprvé 4.11. se můj e-mail někam ztratil, podruhé 11.11. poslaná kopie dorazila). Boty jsem jim poslala aby mi je za pár týdnů poslali zpět, že s nimi nic není. Jenže je! Takže jsem kontaktovala reklamační oddělení znovu, tentokrát jmenovitě paní P., která se zavázala osobně celou záležitost vzít do vlastních rukou a vyřešit do týdne. Opravdu jsem uvěřila. Takže 7.12. mé botky jedou zpátky na odborné posouzení. 8.12. mi ČP posílá e-mail, že Vasky převzali.. ale ejhle 15.12. mi přichází potvrzovací e-mail z centrálního skladu Vasky, že má reklamace byla přijata s datumem 15.12. a už se ji budou věnovat. Opět kolotoč telefonátů, e-mailu, a ona paní ani nikdo z Vasky nereaguje.. !!! Takže asi takto má zkušenost. Boty za bezmála 4tis, které nejsou k nošení a lidi co Vám podle oka řeknou, že není problém.. bohužel velké zklamání..
beware of vasky.cz SCAM store. Didn't touch my order for 2 months (contract said it will be delivered in ONE WEEK), just enjoyed advanced payment, and when I finally asked for cancellation and refund, they RUDELY told me I have to wait other 2 weeks for that
beware of vasky.cz SCAM store. Didn't touch my order for 2 months (contract said it will be delivered in ONE WEEK), just enjoyed advanced payment, and when I finally asked for cancellation and refund, they RUDELY told me I have to wait other 2 weeks for that
Letos naposledy. Už minulý rok jsem objednávala peněženku s měsíčním předstihem, to jsem ale netušila, že dodání na prodejnu v Brně bude trvat více jak měsíc. Peněženka dorazila až po Vánocích. Letos to samé, ackoli se na webu garantuje dodání do druhého dne, platí to však jen pro odeslání poštou, což už uvedeno není. A tak mám od 7. prosince objednanou peněženku do prodejny v Brně (kterou mimochodem na prodejně v Brně maji) ale čekám už více jak týden, než ji tam dovezou, misto toho, aby připravili tu co je na prodejně. Zřejmě asi jde někdo pěšky. U firmy jako jsou Vasky bych čekala trochu lepší systém objednávek a celkový zákaznický servis. Takže letos naposledy a již nikdy více.
Je to řemeslně vyrobená bota. Protože sám šiju z kůže, tak jsem si všímal asi jiných detailů, než mnoho jiných zakázníků. Je fajn, že v obchodě vám dají vyzkoušet botu, která je již "roztáhnutá" a máte možnost si vybrat číslo, které vám sedne. Surová kůže potřebuje čas na adaptaci. Šil jsem si peněženku, udělal střih a můžu říct, že kůže se patřičně roztáhnula po 6 měsících používání. Ten, kdo píše recenci po týdnu, není v právu. Boty jsou pohodlné, možná by bylo dobré opracovat hrany kůže u jazyku hranořízkem. Třepí se mi, ale to je detail. Ale jinak niť a stehy jsou pevné. Konečně někdo prošije korpus s podrážkou! Nejen lepení, za mě palec hore. Co tam máte za stroje, že to probijí?! Podrážka zprvu klouže, ale s tím jsem počítal. Měl jsem obdobné z Reichu, vydržely skoro 7 let, limitem se ukázala být podrážka, už do ncih teklo. Oprava by vyšla draho. Rozhodnul jsem se dát přednost tuzemskému výrobci. Po měsící už Vasky drží na chodníku lépe, takže už tolik nekloužu. Ještě to ale bude chtít čas. Bota se po měsící lehce roztáhnula, takže dál mastím a impregnuji. Věřím, že ještě měsíc/dva a bude to vůbec bez lehkého tlačení na malíčku. Lidem, co nikdy nešili z kůže, bych doporučil zkusit si něco ušít z čerstvé třísločiněnky, aby si uvědomily, že "sednutí" si vezme čas. Recenze po týdnu jsou k ničemu, to ty boty nemáte vůbec rozchozené. A že kůže praská? No, je to pořád "živý" materiál. A co je krásný, že získá patinku. Takže, mám koženou bundu a koženou tašku, obé si časem sedlo a je třeba se starat. Ale pokud to dodržíte, odvděčí se službou několik let. Tašku i budnu mám přes 7 let. Jako nový. Nechci si kupovat bavlnu/polymer na 2-3 roky za drahý peníze. Kůže je perfektní materiál. Pokud budu spokojen i na jaře, koupím si další. To není výhružka. Držím palce. Pokud to mám shrnout, je pro mne překvapení, že za 3000 někdo dokáže vyrobit řemeslnou obuv. Já bych si napočítal víc. Švy jsou pevné, podrážka festovní, ale chce to čas. Doufám, že vydrží několik let.
Nic. Prodavačka byla perfektní! A to jsem hnidopišil. Slečna toho věděla hodně. Je vidět, že firma personál školí dobře. Možná jen, opracování hran. To mi vzalo oko už na prodejně. Ale je to detail.
Slíbená dodací lhůta.
Dobrý den, právě jsem si přivezla ze zásilkovny peněženku, těšila jsem se, že mám krásný dárek pro dceru, ale jsem těžce zklamaná. Na peněženku takové kvality vyrazit iniciály jak jste to provedli, na to nemám slov. Odbyté, nehezké, nakřivo, iniciály bez mezer, za 400 Kč by to mělo být úplně na jiné úrovni. Je mi to líto, asi o vás nebudu mluvit hezky. J. Sklepníková
kvalitu zboží,ochota a přístup k zákazníkům všech pracovníků v prodejně VASKY
Nic mě nezklamalo.Jsem po dvou operacích páteře.Obuv jsem dostal dárkem k narozeninám.Bohužel nemohl jsem obuv nosit..musel jsem jí vrátit-bohužel.
Peněženka je výborná
Vizitkař je na nic, moc malý, nic tam nevleze.
Oceňuji rychlé dodání Vasek, jak bylo slíbeno na zákaznické lince. Boty v pořádku dorazily a jsou teda perfektní.
Mírně jsem se bála způsobu dopravy, kdy je možné objednávku zaslat pouze Českou poštou. Dodání však proběhlo bez problémů, avšak bych (nejen já) ocenila i jiné způsoby dopravy.
Jsou boží!
11 týdnů od zaplacení objednávky a boty stále nikde. Dovolat se na zákaznickou linku nejde, je stále obsazená.