Logo obchodu Vasky

Vasky

8 834 hodnocení

93 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

dzhuhanhpřed měsícem
Doporučuji obchod

Krásný střih, z žádných bot jsem takto nadšená nebyla. dekuji za Vaši práci.

Vůbec nic.

Ověřený zákazníkpřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Výborné zpracování, krásné modely, dobrá cena

Boty mi bohužel nesedly v nártu (na mě příliš nízký šev pod jazykem), musela jsem vrátit

antolkatepřed měsícem
Doporučuji obchod

Super boty

chslivewhistlespřed měsícem
Doporučuji obchod

Absolutně vše profi

Nic

nezarkapřed měsícem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání i rychlost vyřízení vrácení zboží

Ověřený zákazníkpřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Kvalita produktu

Zákaznický servis: Po obdržení sms, že je produkt na prodejně, jsem hned ten den šla zboží vyzvednout. Ne moc aktivní prodavačka mi řekla, že produkt na prodejně není a došlo k chybě. Několikrát jsem ji musela ukázat, že mi skutečně přišel email s informací, že se má zboží na prodejně nacházet. Ze své vlastní iniciativy jsem se zeptala, zda není skladem podobný produkt, byl. Ten jsem zakoupila a byla informována, že zaplacenou objednávku vystornují a peníze obdržím do 14 dnů. Již je to 16 dnů a peníze nikde. Po napsání emailu, co se děje, jsem obdržela žádost o zaslání čísla účtu. Číslo jsem odeslala a přišel další email s informací, že na vrácení peněz mají 14 dnů. Snaha dovolat se na zákaznickou linku skončila neúspěchem. Očekávala bych lepší přístup vůči zákazníkovi.

brejitapřed měsícem
Doporučuji obchod

Design, kvalitní provedení.

Nic

lina.maradovapřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání. Dobrá možnost v kombinování- cestování, výšlap, kavárna i civilnější divadlo, sukně i kalhoty.

Malý výběr barev, nelze objednat ani na dotaz. Uvítala bych v koňakové, či tmavě žluté. Jedny modré už mám a šedou ani růžovou nenosím.

beckovsky.dpřed měsícem
Doporučuji obchod

rychlost a kvalita

ivosirpřed měsícem
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, krásné balení.

jurckovapřed měsícem
Doporučuji obchod

rychlé jednání

nic

lucie.hlavkovapřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Boty jsou pěkné.

Zklamal mě přístup společnosti VASKY - při převzetí jsem zjistila záměnu zásilky ze strany VASKY, což jsem řešila obratem, ale své boty jsem dostala až za 3 týdny. Musela jsem jet do vedlejšího městečka do Zásilkovny, abych co nejdříve odeslala a místo toho, aby mi VASKY zaslali obratem boty nově (měla jsem již vše zaplaceno), jsem musela čekat týdny, abych se ke svým botám dostala. Myslím si, že takováto společnost by měla reflektovat na kvalitu značky a snažit se ke svým zákazníkům chovat lépe a vstřícněji. A to nemluvím o tom, že se nedalo přes hodinu dovolat na zákaznickou linku, načež jsem to ukončila a raději napsala email..... Prostě mi tento přístup s drahou a kvalitní značkou nejde dohromady.

jarmiczpřed měsícem
Doporučuji obchod

Kvalitní zboží Velikost odpovídá

davkucerapřed měsícem
Doporučuji obchod

Pohodlnost a krásu

Zatím nic

LKpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

pár který jsem si nechal zatím působí kvalitně a pohodlně

Otřesný customer service... Objednal jsem ve slevě dva různé páry bot. První byly OK, druhé vypadali v této barvě jinak než na e-shopu. Druhý pár jsem se tedy rozhodl vyměnit za jinou barvu. To ale považují za jiný model boty a chtěli doplatit plnou cenu. Oba modely bot mají na e-shopu pod jednou položkou se stejnou cenou ve všech fázích (před slevou, během slevy i po slevě). Po několika vyměněných mailech , když se začali schovávat za "postupy", nadále trvali na nesmyslném doplatku, ingorujíce původní podmínky, za kterých byla objednávka uzavřena, mi došla trpělivost a druhý pár jsem tedy podle zákona vrátil bez udání důvodu s vrácením peněz. Zpětně mi to nedalo a nechal jsem projet chatbota jejich obchodní podmínky, výsledek: "Stejný model nebo cenová kategorie: Obchodní podmínky specifikují, že výměna je možná pouze za stejný model NEBO za model ve stejné cenové kategorii. Prodejce by měl respektovat tuto podmínku. Pokud jsou oba modely ve stejné cenové kategorii, měl by prodejce výměnu provést bez doplatku. V této situaci by měl prodejce respektovat původní podmínky, za kterých byla objednávka uzavřena. Pokud jste boty zakoupil ve slevě a v zákonné lhůtě je vrátil s žádostí o výměnu za jinou barvu, měl by prodejce tuto výměnu provést za stejných podmínek, tedy za cenu, kterou jste zaplatil při nákupu ve slevě. Podle nových pravidel pro e-shopy, která platí od roku 2023, musí být slevy transparentní a prodejci nemohou měnit podmínky zpětně. Pokud by prodejce trval na plné ceně, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku. Doporučuji kontaktovat prodejce a upozornit ho na tuto skutečnost. Pokud by problém přetrvával, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci nebo jiný příslušný orgán na ochranu spotřebitele." Snad jim to stálo za to. Níže jsem narazil na podobnou recenzi takže asi opravdu půjde o nějakou firemní "tradici" jak oškubat lidi.

christophesserpřed měsícem
Doporučuji obchod

Všechno

libor.jagos.314před měsícem
Doporučuji obchod

RYCHLOST DODÁVKY

Ověřený zákazníkpřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Boty jako takové jsou skvělé, proto jsem si chtěl koupit další

Objednal jsem boty dle obrázku, přišla úplně jiná barva - dle aktuální nabídky kůže :-(

milan.orlitapřed měsícem
Doporučuji obchod

Vyborne zbozi, sluzby, komunikace se zakazniky.

Vse zcela v poradku.

vladorpřed měsícem
Doporučuji obchod

Kvalita a rýchlosť

Nie je to chyba výrobcu, ale nesedel mi rozmer

Doprava

Česká pošta

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje