Logo obchodu Hebe.com

Hebe.com

177 hodnocení

47 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ivanka Podhoreckápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednávku jsem vytvořila cca v půlce listopadu a stále nic, žádná zprava o případném zpoždění. Hlavně že peníze chtějí předem. Nedoporučuji a už nikdy neobjednám.

Ivana Pernápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Zboží bylo objednáno a zaplaceno 24.11.2022, ale balík nepřišel. Po 14 dnech jsem volala na zákaznickou linku, kde zjistili, že neví, kde balík je. Po týdnu, kdy jsem tam volala 4x a operátoři mi tvrdili, že to předali na reklamace a že nemohou nic dělat, přišel email od Pay U, že mi vrátí peníze. Od hebe.com žádný email s oficiální informací. Nedoporučuji

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Jiné zboží než jsem si objednala, jiný materiál než prodejce uváděl. Snažím se reklamovat, bez odezvy. Nekupova

Saratkopřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání , vše přišlo :-)

Nic

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Úplně vše, obchod neposlal zboží, ani peníze, nekomunikují. Jsou to podvodníci! URČITĚ ZDE NIC NEOBJEDNÁVEJTE

Zuzanapřed 2 lety
Doporučuji obchod

Všechno v pořádku. Zboží dorazilo do 3 dnů.

Nic

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Naprosto vše, objednávka zaplacena hned. Až po mém dotazu kdy bude zboží expedováno byla má objednávk aúdajně stornována. Po přečtení recencí na Facebooku je jásné, že jde o podvodníky. Na tomto eshopu nenakupujte.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Vše přišlo do 3 dnů spokojenost

Nekvalitní zboží. Odličovací emulze katastrofa

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Mám špatnou zkušenost. Chtěla jsem koupit mamince advetní kalendář tak, aby přišel v den Mikuláše. Po vytvoření objednávky, kde jsem zadala dopravu balík do ruky a následné zaplacení přes G-pay, mi přišel mail o potvrzení objednávky, ale doprava balík na poštu. Samozřejmě jsem jim hned psala, že jsem dala balík do ruky a je to oproti balíku na poštu o 10kč dražší a taky se s ním maminka nemusí nosit. Odpovědí mi bylo sděleno, že s tím nic neudělají a že jsem ještě nezaplatila a bohužel mou objednávku zrušili i přesto, že jsem poslala potvrzení o zaplacení. Následně mi z jejich strany doporučili udělat objednávku znovu, což jsem naštěstí neudělala. Objednala jsem jinde. Další den mi přišel mail o expedici balíku. Volala jsem jim jak je možné, že zrušená objednávka byla právě expedována... objednávka zrušena prý nebyla i přesto, že od nich mám mail o zrušení. A i když jsem to chtěla zrušit a vrátit peníze, při expedování balíku to už bohužel nejde. Takže jediná možnost, jak paní tvrdila je, nepřevzít balík a až se jim vrátí, tak mi vrátí peníze... tak snad za týden je uvidím.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic, jen lákavá reklama v tv1

Objednané zboží zaplaceno, 14 dní čekám na peníze, bezdůvodně zrušena objednávka, 1email napsali překročeny váha balíku, 2 email zrušení některé zboží není, přitom je stále v nabídce, 3 email že si musím počkat 14 dní na peníze.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

stornovana objednavka, platba zaplacena dopredu, penize nevratily, nejde se dovolat na linku. NEDOPORUCUJI

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod
Alena Polívkovápřed rokem
Doporučuji obchod
jh0103před rokem
Nedoporučuji obchod
Marek Stratilikpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod
Petra Šimkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod
Dagmar Ferovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Doprava

Česká poštaZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Česká pošta (na poštu)ZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje

Kategorie