Tchibo
39 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Z Tchiba jsem otrávená.Chtěla jsem si objednat tričko které v tu chvíli nebylo a když naskočilo objednala jsem.6000 věrnostních zrnek nešlo využít i když mně je pořád avizovali.Zkontrolovala jsem objednávku a ejhle bylo na ní jiné tričko.Takže budu vracet a budu si rozmýšlet kdy si zase něco objednám.
!!!! Neobjednávať nič z eshopu TCHIBO!!!! Majú tam väčší bordel ako u nás v parlamente (SR). Dňa 8.10. 2024 objednaný tovar s vyzdvihnutím na predajni v KE - 8.10. objednávka prijatá a spracovaná - 15.10. prišiel mail o pripravení tovaru s vyzdvihnutím na predajni - 17.10. príchod do predajne, s požiadavkou na vyplatenie a vyzdvihnutie obj. tovaru - 17.10. predavačka na mňa pozerá ako na mimozemšťana,,, čo od nej chcem, NIČ nevie:( - 17.10. volám na zákaznícku linku a pani na opačnom konci nič nevie a vyhovára sa zlyhaním systému (povedal som slušne čo si o tom myslím) - 17.10. objednávam znovu ten istý tovar, nakoľko ho potrebujem (možno dalšia chyba z mojej strany:)) Dúfam že do konca roku 2024 sa mi to podarí a tovar dorazí....:) ... a perlička na záver: ,,poslali mi dotazník spokojnosti s nákupom na eshope- Tchibo (skoro som sa posr.l od smiechu...:)
Tchibo mám ráda a kupuji si od něj, v poslední době je to však moc často o józe. Nějak se vytrácí například kvalitní pánské oblečení a vůbec pánská móda, která tu mívala úroveň.
Objednala jsem sukni, která po vyprání vypadá hrozně.Oblečení vůbec nedoporučuji .
Dobrá káva
Ve středu 3.7.2024 kolem 20:00 v jihlavském Cityparku jsme si s manželem dali Flatwhite. Slečna servírka už se zřejmě těšila na zavírací dobu ve 21:00 a byla dost nepříjemná. Kávu nám sice udělala, ale když nám ji posouvala po pultu, tak ji z hrníčku rozlila na podtácek a vůbec jí to nevadilo. Hrnek, ze kterého máte pít kvalitní kávu, vypadal nevzhledně, po celém obvodu hrnku byly vidět rozlité cákance. Myslela jsem, že je standardem přidat ke kávě trochu vody, či dokonce nějakou sušenku, ale bohužel ani tu vodu jsme nedostali. Připojila bych fotku, ale bohužel to tady nejde. Další kávu v Tchibu v jihlavském Cityparku si už nikdy nedáme. Děkujeme
Tchibo občas vyrobí pěkné a praktické věci do domácnosti i v pěkných odstínech, některé tyto věci jsou i celkem kvalitní x některým kouskům oblečení z biobavlny, které jsem dříve musela opakovaně reklamovat.
Za mne nejhorší podpora a servis co jsem se setkala- nepokrytě kašlou na zákazníky. Ležím po úraze se zlomenými kotníky, tedy jsem objednala nákup za několik tisíc domů a požádala jejich servis o upozornění přepravní společnosti (zasádrovaná o berlích nejsem schopna sejít z patra činžáku), zda mohou předem varovat přepravce na problém a vysvětlit, že za daných okolností potřebuji nezbytně upozornit na doručení min. den předem (abych požádala někoho, aby se mnou na kurýra počkal), jinak bude třeba nákup mi vynést až do 1. patra činžovního domu. Zákaznický servis projevil nulovou vstřícnost a naprostý nezájem- poslali mi lakonicky sledovací číslo. Dpd mi poslala oznámení klasicky stejný půlden, jako proběhlo doručování (sledovací číslo bylo aktivní též až dopoledne krátce před doručováním), balíček mi byl doručen jen díky slušnosti a vstřícnosti kurýra, který se o problému dozvěděl až v okamžiku, kdy zde přistál s balíčkem= zbytečný stres i pro něj i pro mne. Tchibo mi de fakto dost arogantně odpovědělo, že takové problémy s handicep. zákazníky neřeší - nemají na to kolonku a vyjádřilo naprostý nezájem a nulovou snahu/vstřícnost. Přehlednost jejich odpovědi ohledně možnosti vracení zboží v různých typech/kategoriích jejich prodejen stojí za zmínku neméně! Po dvou úrazech řeším v centru města všechny nákupy přes internet a doručovací společnosti = stejný problém musím řešit pravidelně a mohu zodpovědně prohlásit, že s takovou mírou arogance jako v tchibo servisu jsem se zatím naštěstí nesetkala nikde- většina podpor kupodivu chápe, že pokud u nich mám nakoupit, jinou možnost prostě nemám a v rámci možností se snaží různě vyjít vstříc. Pouze Tchibo servis neprojevil ani minimální snahu a je jim evidentně ukradené, zda o zákazníky přijde - zjevně jsou hodnoceny spíše za schopnost odpálkovat zákazníka, než problém vyřešit tak, aby u nich zákazník byl motivován nadále utrácet. Některé výrobky Tchibo oceňuji, co naopak považuji za naprostou katastrofu je jejich servis/podpora. Ani si nechci představit, že bych s nimi musela řešit přes internet nějakou reklamaci. U alternativních produktů budu napříště nakupovat jinde a dražší výrobky bych si u nich určitě rozmyslela - není důvod domnívat se, že se zákazníkem nevyběhnou stejným způsobem.
Koupila jsem si úpletové zimní šaty z acrylu, polyamidu a 20% vlny a 3% elastanu. Šaty se neskutečně žmolkují. Prala jsem je dle štítku. Přesto mi nebyla reklamace uznána z důvodu špatně zvolené údržby. Ve Zlíně na Čepkově byla velmi neprofesionální prodavačka. Při podání reklamace mi rovnou tvrdila, že v podstatě všechno, co se reklamuje po roce se nevyreklamuje. Šaty byly drahé a koupila jsem je v dubnu za 900,- Kč v sezonim výprodeji. Přes léto tedy nenošené. Tchibo mě velmi zklamalo. Budu řešit přes ČOI odbor mimosoudních sporů. Nedoporučuji nikomu. Jsem velice zvědavá na reakci Tchibo na tomto webu.
Termín dodání zboží - neodpovídá termínu uvedeném na stránkách e-shopu.
Nákup objednaný k vyzvednutí na prodejně dorazil cca po měsíci od objednání z eshopu. Do e-mailu přišla zpráva o tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Když jsem dorazil na prodejnu, řekli mi, že objednávku nemůžou najít, že ji asi nemají. Podle jména ji nebyli schopni najít. Tak jsem musel volat na infolinku, aby mi řekli produktové číslo zboží a zároveň ověřili, zda je zboží na správné prodejně a skladem. Paní z infolinky sdělila, že objednávka na prodejně skutečně je. Nicméně po opětovné urgenci na prodejně objednávku nenašli. Tohle se mi stálo už u dvou objednávek. Tchibo naprosto nezvládá logistiku. Obchod nemůžu doporučit, nelze se na ně spolehnout.
Objednáno rychle bez problému
5 krát sem měnil adresu že ji nemůžou najít a furt to same dokola
Nepřišel email, že je objednané zboží připraveno k vyzvednutí. Po dotazu , kdy bude objednávka vyřízena bylo sděleno, že bylo odesláno zpět do distribučního skladu.
Třikrát jsem objednal ten stejný kus zboží. Třikrát byl skladem. Dvakrát z toho jsem ho objednal dokonce první den, co skladem byl. No a třikrát mi zrušili objednávku, že zboží není skladem. Proč tedy vůbec skladovost uvádějí? Proč mají takové produkty v nabídce? Navíc jsem dvakrát z toho přišel o slevu, kterou mi dali jakožto věrnému zákazníkovi. A zrnka (věrnostní body), která jsem využil na slevu, mi po zrušení objednávky nevrátili. No, už se nevrátím já.
Zboží ok
Neustale nedodržení termínu dodání
Nic
5.8. objednané podsedaky. Po nekolikerych urgencích a vyptávání, kde zboží je a ujištění, že se předělává sklad ale vse bude doručeno 29.8. zpráva v mailu, že zboží není a nebude. Naprostá nehoráznost už po xté. Nakupoval jsem u vás naposledy a velice nedoporučuji cokoliv z tohoto e-shopu objednávat.
Nic
Internetový obchod Tchibo je naprosto nespolehlivý. Před měsícem jsem objednala a zaplatila zboží. Po deseti dnech přišel e-mail s omluvou, že mají problémy, že na nich pracují a děkují za pochopení. Kdy mohu zboží čekat nenapsali. Dnes jsem volala na jejich zákaznickou linku, kde mi automat vysvětlil, že objednávku nemohu zrušit, ale mohu nepřijmout zboží a peníze mi poté pošlou zpátky. Zboží stále nedorazilo.
Dobré kafe i zboží
Přes e-shop objednavat pouze s dobírkou a neplatit předem...moznost nepřevzít zboží. Maji v tom nehorazny bordel, posledni rok chodí zboží ( obj.kapsle) po 3-4 tydnech i když je psáno 2-3dny, prej to posilaji z německa , když člověk volá co a jak tak nic neví.... Špatná komunikace Nespolehlivost
Žádné
Objednané zboží nepřišlo ani po 1 měsíci.Slibovali dodat do týdne,místo toho pořád posílali mejly nže provádějí nějakou rekonstrukci.Nikdy již nic u nich neobjednám a ostatním nedoporučuji!Jsou nespolehliví!!!
Před 14 dny jsem si nechala na pobočku zaslat zboží. Samozřejmě jsem za něj zaplatila. Stav objednávky je ovšem stejný, zpracovává se. Přišla mi zpráva, že je objednávka zpožděna z důvodu modernizace skladu. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, ať vyčkám. O této informaci mě měli informovat dříve, zboží bych si neobjednala.
Nic
Objednáno zboží z e-shopu, přišlo potvrzení objednávky, pak odeslání zásilky pod číslem, které u dopravní společnosti neexistuje. Volání na jejich linku s tím, že balík je zřejmé někde u nich ztracený a nebyl předán dopravci. Udělala jsem tedy novou objednávku, přišlo opět potvrzení objednávky, a už nic dalšího. Volala jsem na zákaznickou linku, a údajně předělávají sklad, tak mám vydržet. TO JAKO OPRAVDU SE TAKTO CHOVAJÍ K ZÁKAZNÍKŮM.? MÁ TO ZAPOTŘEBÍ TAKOVÁ SPOLEČNOST? OSTUDA !!!
Jestli si budete kupovat zrnkovou kávu , tak si zkontrolujte co nakupujete. Zrnka jsou spálena a jsou smíchana se šlupkami zrnek a plno odpadu. Opravdu to kontrolujte a nekupujte, ať se už tady u nás chytí za nos a přestanou nás šidit a jenom na nás vydelavat .