Logo obchodu Tchibo

Tchibo

57 hodnocení

39 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

V den plánovaného odeslání zboží poslali mail s omluvou, že se na objednávce pracuje. Další týden se nic nedělo, zkoušela jsem psát - bez odpovědi, zákaznická linka po přepojení na operátora vždy záhadně vypadne ještě před spojením hovoru. Zboží je zaplacené, nemám ho a kdy a zda ho vůbec dostanu je asi na věšteckou kouli...

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Petra Luciepřed rokem
Nedoporučuji obchod

Měla jsem kvůli nemoci problém vrátit včas nepadnoucí zboží v kamenném obchodě (mám ho dost daleko a zaslání zpět stojí cca 120 Kč, tj. asi polovinu hodnoty mé objednávky), s předstihem jsem proto poprosila o prodloužení vratné doby. Absolutní nevstřícnost. O. K., poslední den třicetidenní lhůty jsem si od lékaře udělala zajížďku do Budějovic, ač jsem se ještě necítila úplně dobře. Dle stránek společnosti Tchibo otevřeno do 19 hodin. Dorazila jsem cca 18.30 a na místě zavřeno, na víc než měsíc zkrácená otevírací doba do 17 hodin (v té době už přes 14 dní). Napsala jsem tedy obratem e-mail s vysvětlením situace a zda by přece jen výjimečně nemohlo být zboží vráceno o pár dní déle. Opět absolutně nevstřícná odpověď, nezájem: Cituji: „Informace o zkrácení pracovní doby jednotlivých prodejen bohužel neuvádíme na našich webových stránkách jelikož je e-shop Tchibo od kamenných prodejen částečně oddělený. Změnu otevírací doby nám jednotlivé pobočky nemají možnost nahlásit ani obsluha kamenných prodejen není schopna sama provádět průběžné změny v údajích které jsou běžně k dispozici na našich webových stránkách. Změny v informacích na našich webových stránkách zajišťují pracovníci našeho IT oddělení v Německu. Tím, že je e-shop Tchibo od prodejen částečně oddělený, nelze však tyto změny provádět v reálném čase a k určitým změnám dochází s rozdílem několika dní. …bohužel nemůžeme akceptovat Váš požadavek.“ Závěr: Příště si objednání v obchodě Tchibo rozhodně rozmyslím.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Andrea Novákovápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

výborná káva

Hodnocení prodejny Tchibo v OC Futurum Hradec Králové. Na kávu do této prodejny chodím velmi ráda, ale bohužel jedna zaměstnankyně mi to při každé návštěvě velmi zprotiví (věk cca kolem 40+, kratší blond mikádo). Nestalo se mi snad nikdy, když jsem tam na ní narazila, že by byla na zákazníky milá a ten její přístup je opravdu neprofesionální. Určitě už na ní musela být podána nějaká stížnost, ale očividně si z to paní prodavačka nic nevzala. Z pohledu zákazníka to vidím jako negativní věc, která může ovlivnit návštěvu dalších zákazníků a z pohledu práce s lidmi, kterou také dělám, to vidím jako nepřijatelné chování, které by si absolutně neměla dovolit. Kdyby byla nějaká šance, že se to dostane k vedení prodejny, bude to skvělé.

TchiboZobrazit reakci obchodu Tchibo
Ilona Hájekpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Mám oblíbené dvě prodejny Zličín a Černý Most, vždy jsem spokojená, příjemný personál, vždy poradili, výborná káva, nikdy žádný problém, navštěvuji létá a pravidelně.

Vždy, jsem spokojená, nikdy se mi nestalo nic nagativniho.

Jakub Šmídpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zbozi rozdeleno do 4 casti, z toho cast pry nemohli dovezt, protoze je prilis velka na dpd nakladak a mame si pro ni sjet po vlastni ose. Asi si tchibo mysli, ze mame jeste vetsi auto pripravene pro podobne situace.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dodavaji pouzite zbozi - spinave, s vlasy a chlupy.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Milá paní na infolince ale bez výsledného řešení

e-shop nabízí pouze jednu přepravní společnost a zboží ani po 3 týdnech od potvrzení odeslání není doručeno. Reklamační oddělení jak přepravní společnosti tak samotného prodejce po opakovaných urgencích nereaguje. Jsem velice nemile překvapená

Jan Solarpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Otvory pro drevene koliky v botniku navrtany o centimetr jinde, takze jsem hned musel vrtat do botniku za pet tisic nove. Otvor pro dreveny kolik na vesaku mel vetsi prumer nez kolik. Nabytek, kterym se chlubi, ze je nemecke kvality NEDOPORUCUJI kupovat. Malem jsem ho z nervu rozmlatil a to me jeste ceka satni skrin…

Kotoucova Klarapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Tchibo ráda navštěvuji, jsem pravidelným zákazníkem ,bohužel po návštěvě vaší prodejny na Budějovické jsem byla velmi zklamaná s obsluhou .Konkrétně s menší , starší , černovlasou prodavačkou. Bohužel jméno si nepamatuji, měla sepnuté vlasy do drdolu . Vedle kabinek se nachází zboží , které jsou od zákazníků v rezervaci. V domnění ,že je to zboží , které je odložené zákazníkem, které si po vyzkoušení nechce zakoupit, jsem po dotknutí jednoho kabátu byla neomaleným způsobem upozorněna, že zboží není k prodeji. Bohužel jsem musela požádat tu samou prodavačku, aby mi zjistila cenu na jednom kabátu kde se nenacházela cenovka .Prodavačka byla neochotná a velmi ironickými poznámkami mi nakonec řekla částku, kde jsem ale po další návštěvě Tchiba ještě téhož dne jiné prodejny na OC Chodov zjistila, že částka byla o 500.- kč levnější. V kabince v obchodě Budějovická jsem slyšela při zkoušení zboží, jak si tato paní prodavačka stěžovala jiné kolegyni, že mají plný krám zboží , a že to nemohou prodat.. Tak pokud nabízí částku bez slevy a s ironickými poznámkam sii, tak se ani nedivím , že zboží zůstává neprodejné.. Paní je velmi neprofesionální a nevím , jestli je dobře na svém místě... Tuto pobočku už nenavštívím, ale ho stále budu využívat vaše jiné prodejny. Jestli je možné ,upozornit paní prodavačku ,aby byla trochu schovívavější zákazníkům, velmi bych to ocenila. Moc děkuji a hezký den přeji

Kocianova Ppřed 3 lety
Doporučuji obchod

Naprosto skvělá obsluha, moc milé a příjemné prodavačky v obchodě Galerie Fénix. Moc děkuji za skvělou službu k zákazníkovi.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Když se podaří nakoupit kvalitně, tak je všechno v pořádku.

VELKÝ problém při vrácení zboží. Odesílala jsem 2 balíčky, v každém 1 kabát, různé velikosti. Peníze vrátili jen 1x a po 3 urgencích a dokládání všeho možného se omluvili, že měli výpadek systému. Připravili mě o 1290 Kč.

Marta Vaclaspřed 3 lety
Doporučuji obchod

Nádherné povlaky na polštáře z čistého hedvábí, krásná barva, to se bude spát. Rychlost dodání. Komunikace s e-shopem.

Jana Šebestovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Všechno, výběr, rychlost, kvalitu, jsem opravdu spokojená.

Belinda 00před 4 lety
Doporučuji obchod

Kvalita výrobků, rychlé dodání

nic

Zdenka Kupřed 4 lety
Doporučuji obchod

Neuvěřitelná vstřícnost při shánění náhradního dílu pro kávovar, který jsem si vlastní vinou zničila. Sice byl funkční, ale nevzhledný. Stačilo napsat typ kávovaru a výrobní číslo a kus mi byl objednán v Německu a bezplatně dodán až domů. V dnešní době téměř zázrak. Děkuji Tchibo :-)

Nic

Jaroslavpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Již dva týdny čekám na vyzvednutí kalhot které vracím přes 3!!! urgence u Tschibo i dopravce. Paradox největší je že nové (správná velikost) přivezeno druhý den po objednání . Takže uhrazeny dvakrát a jedny stále doma a čekají na vyzvednutí .

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

velký výběr zboží

Bohužel nedošlo ani k dokončení objednávky. Nejdříve jsem zadala možnost platit kartou, zadala veškeré údaje z karty (díkybohu virtuální, kterou mohu kdykoli zrušit a nahradit jinou), potvrdila, poté pokračovala do dalšího kroku, kde po mě chtěl košík znovu zvolit způsob platby, ale karta už tam nebyla!! Zadala bych tedy 2x způsob platby, pokaždé jiný. V tomto bodě jsem nákup ukončila, zkusila znovu a opět to samé. Nechápu, jak si takto velký e-shop může dovolit takové nedostatky. Nebudu rozhodně zadávat 2x způsob platby, aby se mi částka strhla 2x!! Nákup ukončen, virtuální karta zrušena, takže si nic strhnout nemohou, jdu nakupovat jinam, hezký den Tchibo.

Jaroslava před 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží nedorazilo,po dvou týdnech marného volání na zákaznickou linku mi byla sdělěno,že zboží předali někomu jinému na úplně jiné adrese. Peníze by měli přijít na účet. A dnes ještě přišla žádost o hodnocení zboží,které jsem sice zaplatila,ale oni ho dali někomu jinému,opravdu síla.

Ivana Machovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Velká nespokojenost

Zboží nedorazilo, již několik dnů trčí na depu DPD, protože Tchibo nezaslalo veškeré údaje k zásilce....a nikdo s tím nic nedělá Nakonec zboží se zpožděním dorazilo,ale pro příště doporučení lepší komunikace se zákazníky...

Kaugummik Kpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Cenu a dodání zdarma

Zboží nedorazilo a platbu mi bez jakékoliv informace vrátili na účet

Doprava

DPD CZ

Výdejní místa

Vlastní místa