Logo obchodu Tchibo

Tchibo

57 hodnocení

39 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Petra Herinkovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Velice mne zklamal pristup pri vraceni zbozi. Ani po 14 dnech pote co dosel mail o tom ze dosla vracena zasilka- nebyly penize vraceny na ucet! Nulova komunikace, nulova odezva! A to nemluvim o tom, ze v dobe kdy nemaji otevrene prodejny platite za vraceni zasilky 109,- ! Velmi neprofesionalni pristup! Jiz nikdy vice nakup pres tento eshop!

Promen 1před 4 lety
Nedoporučuji obchod

vůbec nic

Po zaplacení objednávky zboží nepřišlo a po asi 14 dnech nám napsali že platbu nemohou najít. Po zaslání kopie o provedené platbě nás pouze informovali , že to předali na finanční oddělení .Na telefony a korespondenci nereagují

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit nemůžu vůbec nic, jsem velmi zklamaná. Velmi špatné zkušenosti. Varování- buďte opatrní!

Do dnešního dne mi dluží moje peníze částku 598,- Kč Na e-mail zásadně neodpovídají. Na tel. lince mi slíbili, že částku pošlou a do dnešního dne mi nic nepřišlo. Pozor sliby - chyby!

Skolenirijenpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalitu objednané obuvi

Objednávka dorazila o týden později, než bylo avizováno. Po urgencích u dopravní společnosti mi bylo sděleno, že je chyba na straně spol. Tchibo (zboží měla dopraví spol již u sebe, ale podklady dodání k zákazníkovi nikoli) Tchibo se k mé urgenci o zboží přes jejich kontaktní formulář nevyjádřilo vůbec. Svetr, který jsem také objednala bohužel neseděl a chtěla jsem jej vrátit. I zde se vyskytl problém a objednaný svoz nedorazil. Chyba opět na straně Tchiba, protože tuto službu spouští až od příštího měsíce (informaci zaměstnanci Tchiba neměli a ani na stránkách tato informace nebyla uvedena). Čekala jsem tedy celý den i po potvrzení vyzvednutí zboží zbytečně. U Tchiba objednání už nikdy více.

Irena 7před 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání zboží, super servis na zákaznické lince

Občas není zboží v dané kvalitě, ale není problém jej vrátit nebo vyměnit.

PavDpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zásilka odeslána z pochybení Tchibo 2x. Platba (v řádech tisíců) odečtena z kreditní karty. Nekonečná řada telefonátů s call centrem (servilní operátor reklamací absolutně nemá snahu zákazníkovi pomoci a neustále opakuje nic neřešící informace a svádí vinu na zákazníka). Zákazník musí objednat zpětný svoz (každý balík zvlášť objednávka), zaplatit (a čekat na proplacení) a doufat, že po 3 týdnech dostane nemalou částku zpět. Klasická ukázka, jak služba, která v zahraničí skvěle funguje je v ČR zcela zoufalá a nepoužitelná.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Kvalita zboži kdyz bych mohl znamkovat jako ve škole tak 4. Prodavaji předražené šmejdy z kvalitou srovnatelnou z alibaba aliexpres a jim podobne. Nejsem tak bohaty abych kupoval tchibo chinu kvalitu. Reklama kam se podivas / kvalita nepotrebuje reklamu.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Líbí se mi sortiment obchodu, pravidelně nakupuji kávu, občas nějaké oblečení a věci do domácnosti.

S čím jsem ale opravdu VELMI nespokojená je zákaznická podpora. Absolutně neprozákaznické myšlení. 10.10. jsem požádala o sloučení 2 profilů - 2 kartiček a 2 e-mailových adres. Do dnes není nic vyřešené, naopak u Tchiba vznilkl problém se sloučením profilů, i když mi bylo zprvu řečeno, že je již vše hotovo. Neustále se musím se doprošovat informací o problému, který je zaviněný ze strany Tchibo, z nákupního profilu mi zmizely nastřádané výhody, které jsme chtěla uplatnit. Ve výsledku nevím vůbec nic a stále se doprošuju pro víc informací... Zákaznická podpora má zákazníkovi pomoci a ne mu nákup ještě víc zkomplikovat.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží v pohodě, při vyzvednutí v prodejně bez problémů.

Doprava s GEIS totální KATASTROFA!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

kvalitní materiály, možnost doručení na prodejnu a vyzkoušení

nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

možnost doručení na prodejnu a vyzkoušení

oblečení nekvalitní, po prvním vyprání (dle instrukcí) se halenka srazila do délky, reklamaci neuznali, prý jsem nedodržela instrukce dětské holínky se rozpadly po 5 použitích, reklamace neuznána kvůli mechanickému opotřebení, přitom na nich nebylo nic kromě dané vady soudit se s nimi pro pár stovek nebudu, ale znovu už určitě nic nenakoupím zboží je nekvalitní

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Retro Konzole od Tchiba NEDOPURUČUJU! Zásilka přišla, vypadalo všechno dobře a pak se staly problémy. kryt na baterie nešel vyndát, Jde to poškrábat lehce a tlačítko pro zapínání po několika kliknutí upadl. Konzole vůbec nefungovala. Bohužel Retro konzole od Tchiba je velmi špatné zboží.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Ťažko budem niečo chváliť, je smutné, že tovar vyfakturovaný jednou faktúrou nebol doručený naraz, ale po častiach a ešte poškodený.

Veľmi ma sklamala nekvalita vnútorných dielov skrine, chýbajúce položky, dielec B na posteli opakovane vypadáva, horor.Nikomu nedoporučím nákup vo Vašej firme. Dopravca GEIS to je niečo strašné, do dnešného dňa nemám poškodený diel nočného stolíka. Veľmi ľutujem, že som sa rozhodla pre Váš tovar. Vychvaľujete sa vysokou kvalitou, skutočnosť nie pravdou.Ceny výrobkov vôbec nezodpovedajú kvalite.

Registrovaný uživatelpřed 11 lety
Doporučuji obchod, ale...

Líbí se mi výrobky z Tchiba (především použitý materiál). Mají spoustu slevových akcí!

Velikosti jsou větší než standartní v ČR. Termín dodání je delší než nabízejí ostatní internetové obchody. S vrácením zboží nebyl nikdy problém. Jen mě mrzí, že když se nám výrobek líbil, ale velikost neodpovídala a měli jsme o výrobek stále zájem, tak už nebyl k dostání. Jednou jsem reklamovala materiál šály a rozlepení igelitového sáčku. Po telefonu mi bylo nabídnuté vrácení zboží na náklady výrobce či slevu z ceny výrobku (tu jsem nakonec využila).

Registrovaný uživatelpřed 12 lety
Nedoporučuji obchod

Po objednávce přišel email, kde byla potvrzená správná cena. Přesto, když dorazila zásilka, cena k zaplacení byla vyšší v řádu stokorun. Doufaje v poctivost Tchibo, že se jedná o omyl jsme nechtěli zásilku vracet a cenu zaplatili. Hned po té, jsme kontaktovali prodejce o vrácení této neoprávněně vybrané částky. Po několika urgencích po více než měsíci odepsali, že se za to omlouvají, ale peníze nám nevrátí, že si musíme nakoupit další zboží a peníze nám odečtou. Tak pozor na tyto zlodějské praktiky Tchiba.

Mona Charvátovápřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Doprava

DPD CZ

Výdejní místa

Vlastní místa