Rozhodně nedoporučuji. Před Vánoci přechází na nový logistický systém, z důsledku čehož nestíhají dodat zboží, které potřebuji na Vánoce a místo alespoň omluvy nebo jiné kompenzace vám napíšou ať si počkate. Po x spokojených letech, jsem u tohoto obchodu nakoupila naposledy.
Sportisimo
23 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic.
Objednávka 30.11. na prodejnu a do dnešního dne nic. Vlastně email, že do vánoc to možná stihnou a pokud ne tak dostanu slevu.
Teď před Vánoci jsem udělal asi 6 objednávek a vše jsem měl během 30 minut připravené v obchodě k vyzvednutí. Nemohu si na nic ztěžovat, vše bez problémů, rychle a ochotně!
Mrzí mě ty negativní komentáře. Zbytečně kazí pověst firmě, která podle mého funguje dobře.
19.11. objednáno zboží a zaplaceno (u zboží informace o dodání do 2-4 pracovních dnů na vybranou prodejnu); 29.11. první a jediná informace ze strany eshopu o logistických problémech; 12.12. zboží dodáno k vyzvednutí na prodejně; měl to být hlavní dárek k narozeninám. Logistické problémy na straně obchodu mohu akceptovat, ale v kombinaci s velmi špatně zvládnutou komunikací nikoliv. Vyzvednutí na prodejně také bez omluvy. Očekávala bych ponožky, 5% slevu na další nákup nebo pořádnou omluvu.
Objednal jsem zboží před více než měsícem. Do dnešního dne přijela pouze polovina. I objednávka z čínského obchodu by přijela dříve.
Boty zakoupené v tomto obchodě se po necelém půl roce prošlapaly a reklamace byla s celou řadou keců včetně doporučení ať se obrátím na soud pokud se mi to nelíbí zamítnutá takže tady už nikdy.
Nic
Dříve bych služby obchodu chválila. Nyní mám úplně stejnou zkušenost jako recenzenti přede mnou. Na zboží objednané před 3 týdny čekám dodnes, výmluvy, problémy s logistikou atd. Jedná se o lyže, které potřebuji na zaplacenou vánoční dovolenou, a také o docela dost předem zaplacených peněz. Výsměchem potom je také to, že cca 3 dny po objednání mi přišel dotazník spokojenosti s dodáním zboží...
- sortiment - ceny - lze použít jako katalog pro nákupy v jiných obchodech
- termín dodání - doposud jsem neměl problém s nákupy ve Sportisimu, bohužel ale od 26.11. mám objednávku a bez jakékoliv zprávy o jejím stavu, po dotazu bez odpovědi jsem dnes objednávku zrušil a čekám na vrácení peněz - před příštím nákupem se radši podívám na recenze, jestli se už termíny dodání srovnaly
Nemohu pochválit vůbec nic.
Zboží jsem objednal 21.11. a bylo uvedeno že bude dodáno maximálně do 25.11. dnes je 6.12. zboží ještě nemám a komunikace je taková že se omlouvají problém s logistikou. To zboží jsem nutně potřeboval mít a spoléhal jsem se že mají dost času na dodání. Již nikdy více.
Nic, vůbec nic. Hrůza
Jednání, výmluvy, nedodání zboží, neschopnost vrátit peníze, nebo poslat sledovací číslo. Katastrofa
Objednávka zaplacená 19.listopadu, zboží stále nedorazilo. Na tom není co chválit. Dětské zimní oblečení a tady už je týden sníh, opravdu paráda.
Rychlost objednávky.
Nejsem škrt, ale k nákupu za 1900 kč ještě platit tašku, když jinak to neodnesu je trochu přeháňka.....
Vyřízení objednávky bylo v pořádku. Vráceni taktéž bylo v pořádku. Spokojenost.
Cena zboží po slevě....
Proč nejsou zákazníci líní sem napsat špatné recenze? Protože jsou opravdu zklamaní průběhem nákupu!!! Situace je dlouhodobě tragická, bude s tím něco obchod dělat?!?! Nevím... ale proč to jinde funguje perfektně a v Sportisimu mají na starosti e-prodej diletanti. Můj příběh je prostý: vybral si v pátek boty v eshopu, ZAPLATIL a chtěl si je v dnes vyzvednout. Co se stalo? Rezervace zrušena, kupní cenu mi poslali údajně zpět na účet. Důvod je protiklientský a hlavně nesmyslný= zboží se musí vyzvednout asi do 3 dnů... Absolutně nepochopitelné omezení, navíc zboží bylo uhrazeno!!! Proč na vyzvednutí zaplaceného zboží nemůžete mít třeba 7 dní? Nikdo neví, možná ani management eshopu. Tak zůstane Sportisimo podnikem, kde nesmysl zvítězil nad zdravým rozumem.... jdu si koupit boty do eshopu, kde ten obchod budou chtít udělat....
Nic
Na Sportisimu nakupuji často, většinou vyberu na netu a vyzvednu na prodejně, co nemají nechávám poslat. Už mi taky přišly tepláky s magnetem proti krádeži (na prodejně mi ho ochotně sundali), taky mi zrušili objednávku protože ten poslední kus na prodejně nenašli, přesto nechápu ty negativy zde, podívejte se občas z okna, svět tam pořád je, nezbořil se... :-) Napadlo vás zapšklouny že tam dělají taky jen lidi? Já doporučuji :-)
nic
zasláno zboží na adresu - ale s magnetem proti krádeži - prý mám prý jít do Sportisima si nechat odepnout (proč tedy platím poštovné na adresu???, když stejně musím do obchodu) nebo mám poslat na reklamaci - platit znova poštovné a žádat o vrácení 2x placeného poštovného.....tomuhle neříkám customer service
Pobočky v HK taky naprosto bez problémů, objednávám pravidelně.
nic, vše v pořádku
Já absolutně nechápu, ty recenze zde. Objednávám, už několik let z eshopu, chodím do prodejny a i rezervuji a naprosto bylo vždy všechno v pořádku, balík chodí do 3 dnů, jednou přišel za 5 dnů.Když potřebuji boty, tak je to první obchod, kam vlezu.
nic
No teď na to koukám a tolik negativních hodnocení … tak to jsem si mohla přečíst a věděla bych jak dopadnou moje objednávky … tak to je síla … Sprosté jednání .. pokud by neměli jedni objednávku chápu ,ale tři !! Proč tedy nabízí co nemají !!???Nabizet muže každý !!A co takhle mít zaměstnance , který nejdříve nabídku ověří a pak teprve vloží na e-shop .To by byla paráda
Nic