![Logo obchodu Pompo.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_G_B/ohwDCv.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
Pompo.cz
96 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
lepší standard
Vše v pořádku.
rychlos
organizaci nákupu
nic
rychlé dodání, snadné objednání.
Prodavacku
Nic
Prodavačka byla ochotná vše vysvětlila
Cena myslím si když je to pro děti měla by být cena menší
Rychle vyřízená objednavka
Bez připominek
Informace o tom, že zboží chybí na prodejně i přesto, že bylo v nabídce e-shopu byla rychlá. Doporučena byla jiná prodejna ve městě.
Zboží, které na prodejně není k dispozici by nemělo být uvedeno v nabídce e-shopu s tím, že jej lze na prodejně zakoupit. Ale je to maličkost. O nic vlastně nešlo. To uvádím jen jako rezervu pro zlepšení kvality služeb. Zatím jsem z časových důvodů na jiné prodejně zboží ani nezakoupila. (pokud tam bude skutečně reálně v nabídce).
přišel ošklivý balíček. Celá objednávka trvala strašně dlouho
Rychlost odbavení zboží. Nabídka zboží.
Milý a vstřícný přístup prodavačky
Sdělení, že i když jsem hračku objednala přes internet s vyzvednutím na prodejně, tak nemohu odstoupit ve 14 denní lhůtě od kupní smlouvy dle občanského zákoníku. Prý když vyzvednu hračku na prodejně, tak jí i přesto, že je nepoužitá a originálně zabalená, nemohu vrátit. Co to má znamenat?
Zboží do dnes nedorazilo
Rychlost, přístup, kvalitu.
Rychlost dodání a slušné jednání .
nic
Ochota a vstřícnost personálu v obchodě
rychlé dodání
nic
Ochota asistentky prodeje.
Nic
Rychlost vyřízení,milý personál
Možnost osobního převzetí zdarma na prodejně s dlouhou otevírací dobou