Dobrý den Vážená zákaznice, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu na platformě zbozi.cz. Velice nás mrzí, že jste měla negativní zkušenost s doručením Vaší objednávky. Rádi bychom Vás informovali, že Vaši objednávku, kterou jste zadala v pátek 21.6., jsme zpracovali co nejrychleji a již v pondělí 24.6. ráno jsme balík předali Zásilkovně. Bohužel, následné zpoždění a odklady doručení do Z-Boxu byly mimo naši kontrolu. Chápeme Vaše zklamání a frustraci z opakovaného odkladu doručení. Upřímně nás mrzí, že tato situace vedla ke zrušení Vaší objednávky. Momentálně jsme v kontaktu se Zásilkovnou a čekáme na výsledky šetření této situace. Rádi bychom Vás ujistili, že děláme vše pro to, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a tato zkušenost nám pomůže zlepšit naše služby. Pokud byste měla zájem objednat si zboží znovu, neváhajte nás kontaktovat, rádi Vám nabídneme určitou kompenzaci za způsobené nepříjemnosti. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a děkujeme za Vaši trpělivost. Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. S přátelským pozdravem Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
JMBonline.cz
94 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost dodaní
Dobrý den Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaše pozitivní hodnocení a zpětnou vazbu na platformě zbozi.cz. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí dodání Vaší objednávky. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a snažíme se, aby celý proces od objednávky až po doručení proběhl co nejefektivněji. Těší nás, že jsme v tomto ohledu splnili Vaše očekávání. Vážíme si toho, že jste si vybral náš obchod pro svůj nákup, a doufáme, že jste stejně spokojen i s kvalitou zakoupeného zboží. Pokud byste měl jakékoli dotazy nebo potřeboval další informace, neváhejte nás kontaktovat. Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a pozitivní hodnocení. Těšíme se na Vaši případnou další návštěvu našeho obchodu. S přáním hezkého dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlost dodání, do sedmi dnů po objednání.
Lepší informovanost ohledně velikosti a hmotnosti balení, způsobu skládání.
Dobrý den Jiří, děkujeme Vám za Vaši objednávku PIR desek tepelné izolace a za Vaši cennou zpětnou vazbu na platformě zbozi.cz. Vážíme si času, který jste věnoval sdílení své zkušenosti s námi. Jsme rádi, že oceňujete rychlost dodání. Snažíme se vždy zajistit, aby naši zákazníci obdrželi své objednávky co nejdříve, a těší nás, že v tomto ohledu splňujeme Vaše očekávání. Zároveň bychom Vám rádi poděkovali za Vaši konstruktivní připomínku ohledně lepší informovanosti o velikosti a hmotnosti balení a způsobu skládání. Rádi bychom Vás informovali, že jsme na základě Vašeho podnětu již doplnili tyto údaje do produktového listingu. Věříme, že tato změna pomůže budoucím zákazníkům lépe se zorientovat v detailech produktu. Pokud byste měl jakékoli další otázky nebo potřeboval dodatečné informace o produktu, který jste si objednal, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace. Ještě jednou děkujeme za Vaši objednávku a zpětnou vazbu. Věříme, že PIR desky splní Vaše očekávání a přispějí k efektivní tepelné izolaci. Těšíme se na případnou další spolupráci. S přáním hezkého dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
blesková dodávka
nic
Dobrý den Jane, velice si vážíme Vašeho pozitivního hodnocení a udělení nejvyšší možné známky 5 hvězdiček na portálu zbozi.cz. Jsme potěšeni, že jste byl s dodávkou objednaného zboží naprosto spokojen a ocenil jste její bleskovou rychlost. Snažíme se vždy zajistit expresní zpracování a doručení všech objednávek, protože víme, jak důležitá je včasná dostupnost zboží pro naše zákazníky. Vaše hodnocení nám dává cennou zpětnou vazbu, že se nám to v případě Vaší objednávky podařilo naplnit na jedničku. Spokojený zákazník je pro nás prioritou číslo jedna. Děkujeme Vám za projevenou důvěru a čas věnovaný recenzi. Budeme rádi, pokud využijete našich služeb i při příštích nákupech. S přáním hezkého dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlost
Nic
Dobrý den Vážený zákazníku, velice děkujeme za udělení skvělého hodnocení 5 hvězdiček z 5 a za krátkou, ale výstižnou recenzi na portálu zbozi.cz. Těší nás, že jste byl s rychlostí zpracování a dodání Vaší objednávky naprosto spokojen. Snažíme se, aby byl celý nákupní proces od zadání objednávky přes její vyřízení až po konečné doručení co nejrychlejší a nejhladší. Rychlost zpracování a dodání jsou pro nás klíčové aspekty zákaznického servisu, na které klademe vysoký důraz. Vaše hodnocení nám dává cennou zpětnou vazbu, že se nám toto úsilí daří naplňovat. Ještě jednou děkujeme za projevenou důvěru a za čas věnovaný zpětné vazbě. Budeme rádi, pokud využijete našich služeb i při dalších příležitostech. S přáním hezkého dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlost a slušnost.
Fakt nic.
Dobrý den pane Lukášku, velice si vážíme Vašeho pozitivního hodnocení a milé recenze na portálu zbozi.cz. Těší nás, že jste byl spokojen s rychlostí vyřízení Vaší objednávky a profesionálním a slušným přístupem našich pracovníků. Snažíme se vždy zajistit expresní zpracování objednávek a jejich doručení v co nejkratším možném termínu. Zároveň je pro nás samozřejmostí poskytovat našim zákazníkům profesionální a vstřícnou komunikaci na vysoké úrovni. Vaše hodnocení nám potvrzuje, že se nám to v tomto případě podařilo. I do budoucna budeme dbát na rychlé řešení požadavků, včasné dodací lhůty a slušné a příjemné jednání se všemi klienty. Spokojený zákazník je pro nás tou největší prioritou. Děkujeme Vám za projevenou důvěru a doporučení. Těšíme se na případnou další spolupráci. S přáním hezkého dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Zabalení zboží.
Dobrý den Pavle, velice děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a milou recenzi na portálu zbozi.cz. Jsme rádi, že jste byl spokojen se zabalením objednaného zboží a že u nás proběhlo vše bez komplikací co se týče termínu dodání, komunikace a samotného doručení zásilky. Naší prioritou je poskytovat prvotřídní služby a bezproblémový nákupní zážitek. Proto klademe velký důraz na kvalitní a pečlivé zabalení zboží, abychom Vám zajistili jeho dokonalé doručení v požadovaném termínu a v perfektním stavu. Vaše hodnocení nám dává zpětnou vazbu, že se nám to v tomto případě povedlo naplnit. Budeme i nadále dbát na bezchybný průběh celého procesu od objednávky až po finální doručení. Spokojenost našich zákazníků je pro nás tím největším přínosem. Děkujeme Vám za projevenou důvěru a těšíme se na případnou další spolupráci. S přáním pěkného dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
vynikající pomoc při výběru zboží, rychlé dodání
Dobrý den Jarka, velice si vážíme Vašeho skvělého hodnocení a krásné textové recenze na portálu zbozi.cz. Jsme potěšeni, že jste byla spokojena s naší vynikající pomocí při výběru zboží a rychlým dodáním objednávky. Snažíme se vždy poskytovat profesionální poradenství a služby na nejvyšší úrovni, abychom zajistili, že zákazníci obdrží produkt, který přesně odpovídá jejich požadavkům a představám. Vaše recenze nám dává cennou zpětnou vazbu, že se nám to v tomto případě podařilo. Rychlost dodání je pro nás také klíčová, proto klademe velký důraz na plynulý a efektivní průběh celého procesu od objednání až po doručení zboží. Velice si vážíme Vaší přízně a budeme i nadále usilovat o to, abychom udrželi vysoký standard našich služeb. Těšíme se na další spolupráci s Vámi. S přátelským pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlost
Nic
Dobrý den Vážený zákazníku, velice děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a udělení nejvyšší možné známky hodnocení na portálu zbozi.cz. Jsme potěšeni, že jste byl s rychlostí vyřízení objednávky a dodáním zboží naprosto spokojen. Snažíme se vždy zajistit co nejrychlejší zpracování a doručení objednávek tak, aby naši zákazníci obdrželi zboží v požadovaném termínu a v perfektním stavu. Vaše hodnocení nám dává zpětnou vazbu, že se nám to v tomto případě podařilo. I nadále budeme dbát na rychlý a bezproblémový průběh celého procesu od objednávky až po doručení. Spokojený zákazník je pro nás tou největší odměnou. Děkujeme Vám za projevenou důvěru a těšíme se na další spolupráci. S přáním hezkého dne Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Vše OK
Dobrý den Vážený zákazníku, velice si vážíme Vaší kladné recenze pro naše zboží na portálu zbozi.cz. Jsme rádi, že jste byl s objednávkou a naším zbožím naprosto spokojen. Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou a motivací, abychom i nadále udržovali vysoký standard našich služeb. Budeme se i nadále snažit poskytovat prvotřídní zboží a služby, které překonají Vaše očekávání. Těšíme se na další spolupráci a přejeme hezký zbytek dne. S přáním pěkného dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Bez problémů.
Dobrý den Vážená zákaznice, velice si vážíme Vašeho skvělého 100% hodnocení a pozitivní stručné zpětné vazby na portálu Zbozi.cz. Vaše slova "Bez problémů" nás těší, neboť naším hlavním cílem je zajistit hladký a bezproblémový průběh objednávky pro naše zákazníky. Snažíme se, aby všechny procesy od samotné objednávky přes expedici až po finální dodávku proběhly naprosto bez komplikací, s včasným řešením případných nestandardních situací. Jsme rádi, že se nám to v případě Vaší objednávky podařilo a mohli jste tak mít tu nejlepší možnou zkušenost. Budeme i nadále dbát na bezproblémový chod všech procesů, precizní logistiku a pečlivý servis. Naším cílem je přinášet našim zákazníkům prvotřídní zážitek při každé objednávce. Děkujeme Vám ještě jednou za projevenou důvěru a maximální hodnocení. Těšíme se na případnou další spolupráci s Vámi. S přátelským pozdravem, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlost
Dobrý den Veroniko, velice si vážíme Vašeho skvělého 100% hodnocení a pozitivní zpětné vazby na portálu Zbozi.cz. Jsme potěšeni, že jste byla s rychlostí naší služby naprosto spokojena, jak vystihuje Vaše stručná, ale výmluvná recenze "Rychlost". Pro nás je klíčové zajistit co možná nejrychlejší vyřízení a odeslání objednávky, abyste obdržela své zboží v požadovaném expresním termínu. Vaše hodnocení nám dává zpětnou vazbu, že se nám to v tomto případě povedlo splnit k Vaší maximální spokojenosti. Budeme se i nadále snažit udržet tento vysoký standard rychlosti a včasnosti dodávek. Rychlost a operativnost jsou pro mnohé zákazníky klíčovými aspekty při hodnocení kvality služeb. Proto je pro nás maximální prioritou. Ještě jednou děkujeme za projevenou důvěru a skvělou recenzi na Zbozi.cz. Těšíme se na případnou další spolupráci s Vámi. S přáním pěkného dne, Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlost dodání zboží; On-line domluva
Dobrý den Tomáši, velice si vážíme Vašeho skvělého hodnocení a pozitivní recenze na portálu Zbozi.cz. Jsme potěšeni, že jste byl spokojen s rychlostí dodání zboží, které jste u nás objednal. Vaše recenze "Rychlost dodání zboží; On-line domluva" nás těší hned z několika důvodů. Za prvé je pro nás klíčové zajistit expresní dodávku objednaného zboží v co možná nejkratším termínu. Už samotné slovo "rychlost" v recenzi nám dává zpětnou vazbu, že se nám to podařilo splnit. Zároveň si velice ceníme, že jste byl spokojen také s on-line komunikací s námi před samotnou objednávkou. Snažíme se vždy vycházet vstříc všem dotazům a požadavkům našich zákazníků, aby měli dostatek informací před finálním nákupem. Budeme i nadále usilovat o co nejvyšší standard rychlých dodávek a plynulé komunikace. Pro náš tým je obrovskou odměnou, když se od zákazníka dočkáme tak pozitivní zpětné vazby, jakou jste nám poskytl svou recenzí. Těšíme se na případnou další spolupráci s Vámi. Ještě jednou děkujeme za projevenou důvěru a skvělé 100% hodnocení. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Balení
Dobrý den paní Trávníčková, velice si vážíme Vaší pozitivní zpětné vazby a skvělého 100% hodnocení na portálu Zbozi.cz ohledně PRIMALEX LAZURY silnovrstvé na dřevo, kterou jste u nás zakoupila. Vaše stručná recenze "Balení" nás těší, protože klademe velký důraz na řádné a bezpečné zabalení veškerého zboží před odesláním. Je pro nás zásadní, aby k Vám produkt dorazil v naprostém pořádku bez jakéhokoliv poškození. Jsme rádi, že balení lazury splnilo Vaše očekávání a že jste byla s tímto aspektem zcela spokojena. Budeme se i nadále snažit o maximální pečlivost při balení veškerého sortimentu. Děkujeme Vám za projevenou důvěru při nákupu a za skvělé hodnocení našich služeb. Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou. Těšíme se na případnou další spolupráci s Vámi. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
cena,rychlost dopravy
Dobrý den Vážený zákazníku, velice si vážíme Vaší pozitivní zpětné vazby na portálu Zbozi.cz. Těší nás, že jste byl spokojen s cenou i rychlostí dopravy objednaného zboží, jak uvádíte ve své stručné recenzi "cena, rychlost dopravy". Pro nás je klíčové nabízet našim zákazníkům férové ceny a zároveň zajistit rychlé a spolehlivé doručení objednaného zboží. Vaše recenze nám dává zpětnou vazbu, že se nám podařilo tyto dva hlavní aspekty dobře skloubit ke vaší naprosté spokojenosti. Budeme i nadále usilovat o udržení příznivých cen a rychlých dodacích lhůt. Právě tyto faktory často rozhodují o dobré zákaznické zkušenosti. Jsme rádi, že v tomto ohledu naplňujeme vaše očekávání. Děkujeme za projevenou důvěru a pozitivní hodnocení. Těšíme se na případnou další spolupráci s vámi. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Komunikace a rychlost dodání.
Dobrý den Aleši, velice si vážíme Vaší pozitivní zpětné vazby a příznivého hodnocení na portálu Zbozi.cz. Jsme potěšeni, že jste byl spokojen s naší komunikací a rychlostí dodání objednávky, jak uvádíte ve své recenzi "Komunikace a rychlost dodání." Snažíme se dbát na plynulou a profesionální komunikaci se zákazníky a zároveň zajišťovat rychlé vyřízení a odeslání objednávek. Vaše recenze nám potvrzuje, že se nám to v tomto případě podařilo. Je pro nás důležité, aby celý nákupní proces probíhal hladce a bezproblémově k maximální spokojenosti našich klientů. Jsme rádi, že jste byl s naší pečlivou komunikací a expresním dodáním zcela spokojen. Taková pozitivní zpětná vazba je pro náš tým velkou odměnou a motivací do další práce. Budeme se i nadále snažit udržovat vysoký standard služeb a přinášet našim zákazníkům ty nejlepší možné nákupní zážitky. Děkujeme za projevenou důvěru a budeme se těšit na případnou další spolupráci s Vámi. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Dobrá cena,kvalita, komunikace,rychlost dodání
Mohla by být levnější doprava
Dobrý den Vážený zákazníku, velice si vážíme Vašeho hodnocení a upřímné recenze na portálu Zbozi.cz. Těší nás, že jste byl spokojen s cenou, kvalitou, komunikací a rychlostí dodání antikorozní barvy na kov 2v1. Zároveň vítáme i Vaši konstruktivní připomínku ohledně ceny dopravy. Snažíme se udržovat přijatelné ceny dopravného, ale u některých produktů to může být vzhledem k typu, objemu či hmotnosti obtížnější. Vaše zpětná vazba pro nás bude velmi cenným podnětem k optimalizaci poplatků za dopravu tak, abychom vždy dosáhli co možná nejlepšího poměru ceny a služeb. Jsme rádi, že ve všech ostatních ohledech byla Vaše zkušenost pozitivní. Budeme i nadále usilovat o nejvyšší možný standard a kvalitu pro naše zákazníky. Děkujeme za projevenou důvěru a radi Vás opět přivítáme při další příležitosti. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Zboží přišlo rychle, perfektně zabalené. Supr ceny.
Dobrý den, velice si vážíme Vašeho skvělého hodnocení a pěkné recenze na portálu Zbozi.cz po nákupu v našem e-shopu JMBonline.cz. Jsme potěšeni, že jste byl spokojen s rychlostí dodání objednaného zboží, jeho perfektním zabalením a našimi příznivými cenami. Rychlé vyřizování a doručování objednávek spolu s pečlivým balením každé zásilky patří mezi naše hlavní priority. Snažíme se, aby proces od objednání po doručení proběhl v co nejkratším možném čase a zboží došlo k zákazníkovi v naprostém pořádku. Vaše slova chvály nám dávají zpětnou vazbu, že se nám to daří naplňovat. Zároveň neustále pracujeme na atraktivních cenových nabídkách odpovídajících kvalitě nabízených produktů. Těší nás, že jste byl s našimi cenami naprosto spokojen. Moc děkujeme za projevenou důvěru. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlost dodání, perfektní zabalení
Dobrý den Libuše, moc nás těší Vaše 100% pozitivní hodnocení a pěkná recenze na portálu Zbozí.cz po objednání univerzální barvy na kov a dřevo a barvy na plast. Jsme potěšeni, že jste byla spokojena s rychlostí dodání objednávky a jejím perfektním zabalením. Snažíme se o maximálně rychlé vyřizování a expedici všech objednávek, aby zákazníci obdrželi zboží v co nejkratších lhůtách. Zároveň klademe velký důraz na kvalitní a bezpečné balení, které eliminuje případné riziko poškození zboží při přepravě. Vaše slova chvály nám dávají zpětnou vazbu, že se nám daří tyto priority úspěšně plnit. I nadále se budeme snažit udržet vysoký standard rychlých služeb spojených s pečlivým balením a bezproblémovým doručováním objednávek. Jsme rádi, když se na náš e-shop opět obracejí spokojení zákazníci, jako jste Vy. Děkujeme Vám za projevenou důvěru a přejeme hezký zbytek dne. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Rychlé doručení
Dobrý den Jiří, velice si vážíme Vašeho 100% pozitivního hodnocení a pěkné recenze na portálu Zboží.cz po objednání zboží s nadrozměrnou dopravou. Jsme potěšeni, že jste byl spokojen s rychlostí doručení. Snažíme se, aby proces od objednání až po doručení proběhl v co nejkratším možném čase, a to i v případě nadrozměrného zboží vyžadujícího speciální přepravu. Vaše slova chvály nám dávají zpětnou vazbu, že se nám tato priorita daří plnit i u tento typ objemnějších zásilek. Zpětná vazba od spokojených klientů je pro nás velkým povzbuzením do další práce. I nadále budeme klást důraz na rychlé vyřizování a doručování veškerých objednávek bez ohledu na jejich velikost či rozměry. Ještě jednou děkujeme za projevenou důvěru. Budeme rádi, pokud se na náš e-shop opět obrátíte při dalším nákupu. Přejeme hezký zbytek dne. S přátelským pozdravem Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz
Do teď nemám barvu