Kaufland.cz
80 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží bylo objednáno a zaplaceno v pondělí, v pátek ten samý týden bylo doma, přestože avizované datum dodání bylo o pět dní později.
Naprosto nedoporučuji. 27.11.2023 jsem udělal objednávku. Balík nebyl k 17.12. 2023 stále doručen. Eshop téměř nekomunikuje a spíš se snaží mlžit a neřešit problém se ztracenou zásilkou. Sledování balíku od německé DHL odkazuje na předání balíku České Poště, ale ke sledování u ČP už nemám data. Nikdo z dopravců mne doposud nekontaktoval a vypadá to, že už balík nikdy neuvidím. Každý den píšu maily na zákaznickou linku Kaufland a dostávám odpovědi, které vůbec neodpovídají na moje dotazy a zřejmě jsou psané přes překladač nebo AI. Naprosto nedoporučuji zde nic nakoupit. Myslel jsem že ušetřím za dárky a místo toho jsem byl podveden....
rychlost a dobrá informovanost
Poškozené zboží, utržené srdíčko jednoho e zvonů, zboží vůbec neodpovídá popisu! Doporučuji nekupovat!
Cena, rychlost.
Rychlost Cena
rychlost a bezproblémové doručení
Zboží nekvalitní, neodpovídá vyobrazení. Pro obrácené polohy v józe nepoužitelné. Dodání 14 dní.
Naprostá spokojenost.
Poprvé a také naposledy jsem objednávala přes kaufland, vůbec nedoporučuji. Objednávka 30.11. a je to více než 14 dní a ani nedali vědět, že zboží již nedorazí, kdybych se aktivně nezajímala. Jsem zvědavá, jak se s nimi budu dohadovat o vrácení peněz.
Urcitě nemohu doporučit objednávky skrze platformu Kaufland, objednaná zásilka ze zde 17.11.2023 byla odeslaná 20.11.2023, bohužel mi do dnešního dne nebyla doručena (15.12.2023). Kontakovala jsem již Českou poštu, kde by bylo zděleno, že mám zásilku stornovat u obchodníka, což jsem již několikrát udělala, bohužel stále nemám své peníze zpět. Jak řeší ztracené zásilky, ze své strany? Mizive, konce se ještě jen tak tak nedočkám. Opravdu pečlivě zvažte nákup produktů online, v sekci online mají hodně mínusů, samy si nemůžete zvolit dopravce a na dobírku zapomente. Doporučuji se obrátit na konkurujicí plarformy.
Kaufland je pouze zprostředkovatel ,nevystavil fakturu.Pokud chcete problém řešit přes e-shop ,velké problémy ,vše velmi složité.
Okamžitá výměna rozbitého produktu (bez nutnosti zasílat rozbitý zpět)
Rozbitý produkt (dle mého) způsobil dopravce.
Dodání domů
Nekvalitní zboží
Kaufland je pouze zprostředkovatel a za nic neručí. Dal nám špatné informace, se kterými pak samotný prodejce nesouhlasil. Vyhněte se obloukem, neochotný a neprofesionální zákaznický servis. Na zákaznické lince jsem chtěla mluvit s manažerem a mají zakázáno na něj přepojovat.. tolik k zákaznické podpoře českého Kauflandu, s prodejci se nedá domluvit, většinou odepisují nějací roboti a věty nedávají smysl..
- Dobré je, že je to vše pohromadě a lze to tedy objednat naráz, velký výběr - V případě problémů ochotně komunikují se zdrojovým dodavatelem
Nemá vlastní sklad ani centrálu => je to jen přeprodej => tj. se může stát, že jeden košík jsou ve výsledku 3 různé zásilky doručované v jiné dny.
Jako vánoční dárek dorazilo chytré hodinky hned druhý nebo třetí den po objednávce. Uvidíme, jaká bude kvalita.
Zatím OK. Po vánocích uvidíme.
Žádné
Objednané a zaplacené zboží, posláno asi 20 emailů, nikde nic. Bez odpovědi, bez balíčku, peníze zřejmě vyhozeny z okna. Zoufalé
Dopravci předáno jméno ulice i obec ve zkomoleném tvaru. Výrobek doručen bez návodu v češtině. Dlouhá doručovací lhůta (objednána položka "skladem"). Nutný souhlas s poskytnutím osobních údajů "bez omezení" do třetích zemí.
rychlost dodání