Logo obchodu Kaufland.cz

Kaufland.cz

1156 hodnocení

78 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Libušepřed rokem
Doporučuji obchod

vše super. Rychlá komunikace, dodání. firmu Kauflandmarketplace.cz doporučuji.

žádný

marek.oppelpřed rokem
Doporučuji obchod

Komunikaci s českou infolinkou. Řešení reklamace zboží - z Německa došlo poprvé nekompletní, ale firma se k tomu postavila dobře a poslala zboží zdarma znovu a kompletní, aniž bych musel vracet. Doporučuji!

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Snad, že funguje alespoň 1 telefonní linka, která se snaží se zákazníky komunikovat a těm méně zdatným na PC se snaží pomoci.

Objednala jsem světlo, přišla 7 kg bomba na nafukování pneumatik. Někdo udělal chybu, to se stane. Po týdnu handrkování jsem musela bombu odnést na poštu, poslat na svoje náklady 745,- do Německa a čekat. Po doručení zásilky mi sice údajně vrátili peníze za poštovné na můj zákaznický účet u Kaufland, ale znovu jsem musela "žádat" o vrácení na svůj účet. Nyní čekám, zda nějaké peníze vůbec přijdou. Prý to trvá několik dní. Peníze za zboží nemám, zatím čekám, jak se prodejce vyjádří. Má na reakci k čemukoli vždy 2 dny. Doufám, že se dobře vyspal a peníze mi vrátí. Byl by to humorný příběh, pokud by se netýkal mě :-). Kaufland si bere zákazníky, kteří za zboží zaplatí při objednání - jinak nelze - jako rukojmí, a při jakémkoli problému vám nezbývá nic, než skákat, jak píská a doufat, že nepřijdete o peníze. Pro-zákaznický přístup 0. Za mě nikdy více.

Tomas Brezina 18před rokem
Doporučuji obchod

Rychlost doručení

Nejsou

Radovan Orálekpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Konečně méně kontrol na samoobslužných pokladnách.

Kaufland Ostrava Zábřeh. Prodejna na velice nízké úrovni. Žádné volné pojízdné košíky, a ty "připnuté" nejdou odemknout, navíc jsou špinavé, plné účtenek a sáčků. Ruční košíky nejsou u vchodu, ale u pokladen. Šílený nepořádek v oddělení O-Z - neprotříděné, nahnilé hrozno, nedostatek sáčků. Nejhorší však je uvádění dvojích cen na oddělení masa-balené zboží, na obalech je jiná cena než na regálech, tzn.,že pokud si nenaskenujete zboží před zaplacením, tak nezjistíte tu skutečnou cenu. Odpověď paní vedoucí byla, že zboží je z akce a že s tím nemůže nic dělat. Na mou námitku, že je to klamání zákazníků, se mi omluvila. Tohoto zboží tam bylo dost, a všechno špatně označené.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Ludmila Cvrčkovápřed rokem
Doporučuji obchod

Špatná komunikace, zboží mělo dorazit mezi 19- 22 hodinou bohužel nic ani nikdo nevolal .Druhý den ráno v 6 hodin řidič složil u vchodu vyfotil a odjel ani nezazvonil, kdyby jsme nebyli venčit psa tak nevíme, že tam je složené zboží za 6 500 Kč.

Iveta Hyncikovapřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení objednávky a dodání

Nic

Jana KVpřed rokem
Doporučuji obchod

rychlost dodání objednaného zboží. zatím jsem spokojená se vším, co jsem zde objednala

naprosto nic

Pavlikpřed rokem
Doporučuji obchod

rychlost vyřízení a dodání

nic

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Rychlost vyřízení

Objednal jsem si bluetooth sluchátka, dorazila klasická "drátová" verze. Dodavatel pro Kaufland to hodil na Kaufland, že mají na webu špatně napárované kódy. Znovu jsem si prohlédl nabídku na stránkách Kauflandu a každý druhý den tam byl pro ta samá sluchátka jiný dodavatel s jinou cenou. Mimochodem v názvu zboží je typ bluetooth, z popisu vyplývá, že se jedná o klasickou drátovou verzi. Na dotaz co vlastně Kaufland nabízí jsem byl odkázán na pro ten den aktuálního dodavatele z Portugalska, a že mu můžu napsat a využít k tomu překladač DeepL. Pak mi nakonec odpověděl předchodí dodavatel, že dle popisu to BT verze nebude. Z mého pohledu v tom má Kaufland pěkný nepořádek. Pro úplnost dodám, že mi kaufland omluvil nabídl slevu 100,- Kč na další nákup a dodavatel nesprávných sluchátek se mi také omluvil a nabídl slevu. Z mého pohledu je chyba na straně Kauflandu, už jen proto, že na jeho stránkách jsou nabídky napsané špatně, i přes skutečnost, že se několikrát mění dodavatelé.

Patrik Hardenpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost a vše OK

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

přehlednost, rychlost, super zabalení zboží

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Objednávka z domova, rychlé doručení. Zboží odpovídalo obrázku i popisu. Cena dobrá. Za mě spokojenost.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zboží dodáno poškozené, chybějí díly. Doručení trvalo skoro 2 týdny, pulku dodávky mi stornovali pro chybějíci kus.

Vladimír Trojanpřed rokem
Doporučuji obchod

Objednávka dorazila v pořádku.

Ná vod jsem dostal pouze original německy a protože to šlo z Polska, tak ještě v polštině! PROČ KDYŽ TO OBJEDNÁVÁM Z ČESKA NEPŘIJDE TAKY ČESKÝ NÁVOD?????????????????????????????????????

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

-

Marketplace, jako je Aliexpres. Zboží mi přišlo přímo z Číny. Dětské silikonové nádobí, nehygienicky zabalené (pouze v igelitovém sáčku) bez žádných certifikací o nezávadnosti. Když jsem chtěla štítek o vrácení zpět, který mi nabídli. Tak mi nakonec napsali adresu kam to musím poslat, pokud to chci vrátit a at si to raději pojistím nebo se to ztratí. Anebo si to mám nechat s tím že mi teda 50% vrátí. Než se s tím štvát tak jsem si to nechala.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Jsem spokojený Velmi rychlé dodání skvělá komunikace obchodu

Jana Vachovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

pouze kamenný obchod tam je vše v pořádku.

varuji před tímto zprostředkovatelským obchodem v případě reklamace či vrácení zboží zasíláte výrobek do Německa a komunikace je jak u blbejch na dvorečku obchod se vymlouvá na dodavatele a vleče se vyřízení do nekonečna, když už vám oznámí že vám vrátí peníze kliknete na zákaznický účet ze kterého by peníze měli vrátit otevřou se vám stránky v němčině a jste v háji. Komunikuji si se zákaznickou podporou již půl roku hrůza děs.

Lenka Matouškovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zadne

Koupili jsme zahradni pohovku z umeleho ratanu. Pri skladani jsme zjistili,ze mame 2 stejne boky, takze nelze pohovku slozit. Na zakaznickou linku se nelze poradne dovolat,a reklamace pres emaily je horror! Kdyz uz poslou nejaky kod na ppl tak od nich prijde milion emailu.. a to tu obri krabici musime jeste odvezt na ppl depo..rozhodne uz nikdy zadny nakup

Kontaktní údaje

Kategorie