Dobrý den,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a sdílení Vašich zkušeností s naším e-shopem Krytoland.cz. Jsme zklamaní, že jste měli negativní zážitek s naším produktem, a upřímně litujeme, že se Vám náš kryt na oneplus 8pro neosvědčil podle Vašich očekávání.
Chceme se pokusit vyřešit tuto situaci a zajistit, že budete s našimi produkty spokojeni. Vaše připomínky ohledně kvality potisku a provedení krytu jsou pro nás důležité, a rádi bychom se poučili z této zpětné vazby, abychom mohli naše produkty vylepšit a zlepšit.
Ohledně problému s prasklým zadním sklem telefonu bychom chtěli zdůraznit, že naše kryty jsou navrženy tak, aby poskytovaly ochranu, ale neexistuje žádný kryt, který by mohl zaručit stoprocentní bezpečnost v případě pádu. Záleží na mnoha faktorech, jakým způsobem telefon padne a jaký je povrch, na který padá. Nicméně, chceme se pokusit najít řešení pro Vaši situaci, a proto Vás vyzýváme, abyste nás kontaktovali na emailu info@krytoland.cz. Budeme rádi, pokud nám poskytnete více informací o Vašem problému, abychom mohli zvážit možnosti řešení.
Rozumíme Vašemu rozhodnutí preferovat známé značky a jsme si vědomi, že cena nemusí vždy zaručit kvalitu. Nicméně, stále se snažíme nabízet kvalitní produkty za férové ceny a věříme, že můžeme najít způsob, jak Vám lépe vyhovět.
Děkujeme za Vaši trpělivost a příležitost, kterou nám dáváte, abychom tuto situaci vyřešili. Rádi bychom se stali Vaším spolehlivým partnerem pro ochranu Vašich zařízení a věříme, že se budete moci spolehnout na naše produkty v budoucnosti.
S pozdravem,
Krytoland.cz - Tým zákaznické podpory
Rychlost dodání