Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu na Krytoland.cz. Jsme velmi zklamaní, že jste měli tak negativní zkušenost s naším produktem a upřímně se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste kvůli tomu zažili.
Vaše zkušenost s flipovým pouzdrem na mobil LG, které jste zakoupili, je pro nás důležitá. Chceme, aby naši zákazníci byli spokojení s našimi produkty a chápeme, že tentokrát jsme vás zklamali.
Rádi bychom to napravili a pomohli vám s touto situací. Prosím, kontaktujte nás na emailové adrese info@krytoland.cz s podrobnostmi o vašem nákupu, včetně čísla objednávky, a rádi se vám pokusíme najít nejlepší řešení. Mohli bychom vám nabídnout buď vrácení peněz nebo výměnu za jiný produkt, který by vás uspokojil.
Opět se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste zažili, a děkujeme vám za to, že jste nám dali možnost tuto situaci napravit. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom vám zajistili lepší nákupní zážitek v budoucnu.
S pozdravem,
Krytoland.cz Tým zákaznické podpory
Vyřízení objednávky v pořádku.