Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli zažít při nákupu na naší stránce.
Chceme vás ujistit, že nám na kvalitě našich výrobků a služeb velmi záleží, a proto nás vaše zpráva zaujala. Pokud jde o problémy s kvalitou provedení vlastního motivu, rádi bychom toto nedorozumění vyjasnili a našli pro vás řešení.
Z vaší zprávy vyplývá, že podkladový soubor byl dodán v rozlišení 300 dpi, ale přesto se vytvořil obrázek s růžovými a modrými šmouhami na téměř bílém pozadí. Chápeme, že to může být zklamáním, a omlouváme se za tento nedostatek. Rádi bychom našli způsob, jak vám pomoci vyřešit tuto situaci.
Pro nejlepší řešení bychom potřebovali více informací ohledně vaší objednávky. Mohli byste nám, prosím, poskytnout číslo objednávky nebo jiné relevantní údaje, které nám pomohou identifikovat problém a najít vhodné řešení? Můžete nám tyto informace poslat na e-mailovou adresu info@krytoland.cz, a my se budeme snažit co nejdříve reagovat a pomoci vám.
Naše cílem je zajistit, abyste byli spokojeni s našimi výrobky a službami, a budeme rádi udělat všechno pro to, abychom tuto situaci napravili. Děkujeme vám za vaši trpělivost a důvěru, kterou jste nám projevili.
S pozdravem,
Krytoland.cz Tým zákaznické podpory
rychlost