Vážený zákazníku,
nejprve bychom chtěli poděkovat za to, že jste si vybrali náš e-shop Krytoland.cz a za vaši důvěru, kterou jste nám projevil/a. Jsme velmi zklamaní, že jste měl/a nepříjemnou zkušenost s naším e-shopem týkající se zboží, které jste objednal/a.
Rádi bychom se za tuto situaci omluvili a udělali všechno pro to, abychom ji co nejrychleji vyřešili. Abychom vám mohli co nejlépe pomoci, potřebovali bychom více informací o vaší objednávce a problému, se kterým jste se setkal/a. Pokud je to možné, prosím zašlete nám na e-mailovou adresu info@krytoland.cz fotografie prasklého krytu a číslo vaší objednávky. Tímto nám umožníte rychleji identifikovat problém a zajistit, že budeme schopni co nejlépe vyřešit vaši stížnost.
Jakmile obdržíme tyto informace, obratem na to zareagujeme a zašleme vám nový kryt. Rovněž se pokusíme zjistit, co mohlo způsobit problém s dodací lhůtou, abychom se ujistili, že se to v budoucnu nestane znovu.
Ještě jednou se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste měl/a, a děkujeme vám za trpělivost a příležitost, kterou nám dáváte situaci napravit. Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedené e-mailové adrese.
S pozdravem,
Krytoland.cz
rychlé dodání