Dobrý den,
Děkujeme vám za váš feedback ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz a za to, že jste nám dali příležitost zlepšit naši službu. Je nám líto, že jste měli zážitek, který vás zklamal. Chceme, abyste byli s našimi produkty a službami spokojeni, a proto se snažíme vyřešit veškeré problémy co nejrychleji a nejefektivněji.
Ohledně vaší zprávy "Chybný výrobek" bychom chtěli tuto situaci co nejdříve vyřešit. Prosím, můžete nám poskytnout více informací o konkrétním výrobku, který jste zakoupili, a o problému, který jste s ním zažili? To nám pomůže lépe porozumět situaci a rychleji najít vhodné řešení.
Rovněž bychom vás chtěli povzbudit, abyste se obrátili na náš tým zákaznické podpory na e-mailové adrese info@krytoland.cz. Náš tým je připraven vám pomoci co nejrychleji a poskytnout vám veškerou podporu, kterou potřebujete. Mějte prosím na paměti, že vaše spokojenost je naší prioritou a uděláme maximum pro to, abychom vám pomohli.
Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli zažít, a budeme se snažit udělat vše pro to, abychom vás uspokojili.
S přátelským pozdravem,
Krytoland.cz
Rychle jednani