Dobrý den,
Děkujeme vám za zpětnou vazbu ohledně vaší nedávné zkušenosti s naším e-shopem Krytoland.cz. Jsme velmi líto, že jste museli stornoval svou objednávku z důvodu údajné chyby v našem systému a že to způsobilo zneklidnění.
Chceme vám ubezpečit, že tato situace není běžným průběhem našeho obchodu a bereme ji velmi vážně. Rádi bychom tuto chybu co nejrychleji vyřešili a zajistili, že se to nebude opakovat. Naše tým IT specialistů již pracuje na prozkoumání této události a identifikaci, jak k ní došlo, abychom zajistili, že se neobjeví v budoucnosti.
Chápeme, že bylo velmi frustrující, že jste museli stornovat část objednaného zboží, a za to se velmi omlouváme. Chceme vám pomoci s řešením této situace co nejlépe. Prosím, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@krytoland.cz s detaily vaší objednávky a vaším jménem, a my se postaráme o rychlé a úplné vyřešení vašeho problému. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto budeme pracovat na tom, abychom vám nabídli kompenzaci za nepříjemnosti, které jste zažili.
Děkujeme vám za trpělivost a za to, že jste nám dali příležitost tuto situaci napravit. Jsme si vědomi důvěry, kterou jste nám projevili tím, že jste u nás nakupovali, a budeme se snažit udělat vše pro to, abyste byli s našimi službami spokojeni.
S pozdravem,
Krytoland.cz
Vše