Dobrý den,
Děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi zarmouceni, že jste nebyli spokojeni s produktem, který jste si u nás zakoupili, a upřímně nám to líto. Naším cílem je poskytovat našim zákazníkům výrobky vysoce kvalitní a spolehlivé, a je nám líto, že v tomto případě jsme nesplnili vaše očekávání.
Rádi bychom vám pomohli vyřešit tuto situaci co nejlépe. Abychom toho mohli dosáhnout, potřebujeme více informací. Mohli byste nám, prosím, poskytnout více detailů ohledně produktu, který jste zakoupili, včetně názvu, čísla objednávky a dalších relevantních informací? To nám umožní prověřit, zda došlo k nějaké chybě v procesu zpracování vaší objednávky, a co můžeme udělat pro to, abychom vám pomohli.
Rovněž bychom vás rádi ujistili, že naším cílem je zajistit, aby všechny fotografie na našem e-shopu co nejvěrněji představovaly skutečný vzhled produktů. Pokud došlo k nějakému rozdílu mezi dodaným produktem a obrázkem na e-shopu, chceme tuto situaci prozkoumat a přijmout vhodná opatření, aby se to v budoucnu nestalo.
Pro komunikaci ohledně této záležitosti prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na emailu info@krytoland.cz. Naši zákaznickou podporu tvoří odborníci, kteří jsou zde k dispozici k tomu, aby vám co nejlépe pomohli a vyřešili všechny vaše otázky a problémy.
Ještě jednou děkujeme za vaši zpětnou vazbu a za vaši trpělivost v této záležitosti. Jsme připraveni udělat maximum pro to, abychom situaci vyřešili a zajistili vaši spokojenost s našimi produkty a službami.
S pozdravem,
Krytoland.cz
Rychlost dodání