Dobrý den,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně našeho e-shopu Krytoland.cz. Jsme velmi nesmírně vděční za vaši otevřenost a upřímnost, protože nám pomáháte neustále se zlepšovat a poskytovat lepší služby našim zákazníkům.
Ohledně Vašeho problému s ochranným sklem, rádi bychom zdůraznili, že je pro nás nesmírně důležitá kvalita a funkčnost našich produktů. Jsme velmi líto, že jste měli tuto nepříjemnou zkušenost s naším produktem. Chceme, aby každý zákazník odcházel spokojený a bez problémů s našimi výrobky.
Abychom mohli tuto situaci vyřešit co nejrychleji a nejefektivněji, rádi bychom Vás poprosili o následující:
1. Zkontrolujte, zda jste správně nainstalovali ochranné sklo podle návodů, které jsou součástí balení. Někdy může chybná instalace způsobit problémy s citlivostí na dotyk.
2. Pokud jste už zkontrolovali instalaci a problém přetrvává, kontaktujte nás na emailu info@krytoland.cz a uvádějte konkrétní informace o vašem zařízení (model, verze, atd.) a také o zakoupeném ochranném skle (typ, číslo v objednávce). Tím nám umožníte prověřit situaci a poskytnout Vám co nejlepší řešení.
3. Máme na paměti, že spokojenost zákazníka je naší prioritou, a proto budeme pracovat na zlepšení našich produktů a služeb na základě vaší zpětné vazby.
Věřte, že pro nás není tato situace lhostejná, a budeme se snažit udělat vše, co je v našich silách, abychom vyřešili váš problém a zajistili, že budete mít pozitivní zkušenost s naším e-shopem.
Děkujeme za vaši trpělivost a porozumění.
S pozdravem,
Krytoland.cz
Rychlé a spolehlivé doručení zboží.