Milý zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi a za to, že jste si našel čas nás informovat o Vaší zkušenosti. Velmi nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Upřímně se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jste mohl zažít.
Chápeme, že je frustrující, když věci nejdou podle očekávání, a velmi nás mrzí, že důvod Vaší nespokojenosti nám není znám. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a rádi bychom situaci co nejdříve vyřešili k Vaší plné spokojenosti.
Abychom mohli lépe porozumět tomu, co se stalo, a zajistili, že se podobné problémy nebudou opakovat, prosíme Vás o poskytnutí podrobnějších informací. Můžete nám napsat na náš zákaznický servis nebo nám zatelefonovat. Naši pracovníci jsou připraveni Vám pomoci a najít řešení, které Vás uspokojí.
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby. Každý podnět bereme vážně a děláme vše pro to, aby byli naši zákazníci spokojeni. Rádi bychom měli příležitost napravit jakékoli chyby a dokázat Vám, že jsme schopni poskytovat kvalitní služby.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za to, že jste nás na problém upozornil. Doufáme, že nám dáte šanci situaci napravit a že budeme moci Vaši důvěru znovu získat.
S přátelským pozdravem,
Tým Krytoland.cz