![Krytoland.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_QQ_0/uJ9aIA.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
Vážený zákazníku, děkujeme vám za váš čas a zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu na našem e-shopu Krytoland.cz. Nejprve bychom chtěli vyjádřit upřímnou omluvu za zklamání, které jste zažila při příjmu produktu. Rozumíme, jak důležité je, aby produkt odpovídal očekáváním zákazníka, a jsme velmi smutní, že v tomto případě selhali jsme. Chápeme, že jste si vybrala náš vesmírný vlk jako dárek k Vánocům, a je nám líto, že tato zkušenost byla tak nepříjemná. Naše týmy se nyní zaměří na zlepšení procesu balení a kontrolních mechanismů, aby se podobné situace v budoucnu nestávaly. Rádi bychom našli způsob, jak toto nešťastné zklamání napravit. Mohli bychom vám nabídnout možnost vrácení peněz nebo výměnu za jiný produkt, pokud máte zájem. Stačí nám napsat na emailovou adresu info@krytoland.cz s informacemi o vaší objednávce a vaším preferovaném řešení. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a budeme pracovat na tom, abychom vás v budoucnosti mohli nadále obsluhovat a poskytovat vám kvalitní produkty. Ještě jednou se omlouváme za nevzhlednou zkušenost, kterou jste měla, a děkujeme vám za vaši trpělivost. S pozdravem, Krytoland.cz tým
Vesmírný vlk se naprosto neshodoval s obrázkem z e-shopu. Na obrázku je krásný vesmírný vlk s celou hlavou a mě dorazil vlk kterému kus hlavy chybí :(( Měl to být dárek k Vánocům,ale tohle nikomu nedám ,jsem naprosto naštvaná a zklamaná ! :(( Ten kdo to balil musel vidět ,že kus vlka chybí a přesto objednávku odeslali . Takže už nikdy víc !