Neochota, nezájem ,nikdo neporadí, dlouhé čekání bez zájmu o zákazníka
SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ
35 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nedoporučuji
Nedoporučujiu, nedělá koupelnu, jenom obchodníky. 3 měsíce jsem čekala na termín abych řekli co dělat nebudou Kvuli nim jsem měla koupelnu po 8 měs
ŽÁDNÉ
Předražená bída z Polska, zamítají reklamace, lidi v obchodech nepříjemný, absolutní nezájem, lidi tam přehlížejí a dělají že tam nejsou..Nikdy bych si tam nic nekoupil
Kdysi jsem v Siku nakupoval, avšak:
Dnes jsem si chtěl objednat zboží o váze cca 40 kg, a protože mám pohybové problémy, chtěl jsem to s dopravou do bytu. Naprosto neadekvátní přístup prodejce, který měl značné problémy i s ovládáním klávesnice, zboží by mi dopravili pouze před dum a tam bych se s ním mohl barevně vyfotit. A to mi ještě vynadal, že by museli poptat dopravce a neví, kolik by si za dopravu účtoval. (cca 5 km ve městě), přitom rozměry cca 90x70x50 cm. Naprostá neochota prodejce cokoliv řešit. Prodejna Plzeň asi v 10:30. SIKu se vyhnout! V SENESI vyřešeno do 5 min. V neděli i s dovozem!
Zrušili mi objednávku ledničky po dvaceti dnech, dodavatel prý ukončil její výrobu.... Nedoporučuji!
Hezke zbozi
Nekompletni objednavka se zpozdenim
Zakoupena NOBIA skříňka s umyvadlem. Po necelých třech letech začalo umyvadlo praskat a je na výměnu, podotýkám, že se jedná o kousek, který je nyní k mání samostatně za bezmála 4tis. Skříňku ani nekomentuji, to je absolutní šunt, pojezdy v šuplících začly zlobit snad po půl roce, no zatím se kupodivu ještě nerozpadla, ale kvalita je hrozná. Cena setu byla v roce 2021 kolem 10.000, dnes abych vše vyměnila.
Žádné
Naprosto neodborný personál paní co jsme u ní měli sjednanou schůzku vůbec nevěděla co jse po ní chce a ani nevěděla která bije.Mela poslány půdorys a výkres koupelny a nebyla schopna ho ani najít tak radši řekla že ji nikdo nic neposlal.Za mě už tuto firmu nikdy více
V eshopu chybí technické parametry a jakákoliv dokumentace. Při dotazu na podpoře na tyto parametry nebo radu ohledně například obložek byla odpověď,že si mám zajít do obchodu. Díky za nic a kdybych chtěla do obchodu jdu rovnou .
Neshledávám
Naštěstí jsme ze Sika objednávali pouze skříňku do koupelny a ne celou koupelnu. Na skříňku jsme čekali cca 45 dní, přičemž se doručení několikrát z 5 dní prodlužovalo na dalších 7-10 dní, což se nasčítalo na onen měsíc a půl, než konečně přišla informace, že je na skladě. Převoz ze skladu na výdejní místo, kde si zákazník může zboží vyzvednout, trval dalších 5 dní. Nad tím už jen kroutíte hlavou. Při takové čekací době by jeden očekával nové zboží. Naprosto nepochopitelné mi tedy přišlo, že obchod dokáže zákazníkovi vydat jiným zákazníkem vracené a ze strany obchodu nezkontrolované zboží, které jen oblepí páskou a klidně prodá dál. Na skříňce bylo poznat, že byla již jednou skládaná a následně rozložena (zatlučené dřevěné kolíky, roztažené predvrtané otvory), desky byly místy poškrábané, poškozené. Nejednalo se o nové zboží, i když obchod nám jej tak prodal - bez slevy, bez upozornění. Zboží jsme samozřejmě vrátili. Informace o tom, že na výměnu kusů budeme muset počkat 30 dní, protože nejdříve bude obchod muset řešit “reklamaci” kusu, který jsme obdrželi (přestože chyba zcela zjevně byla na straně Sika a na skladě bylo dalších 5 kusů té samé skříňky) pak už jen vedla ke stornu celé objednávky z naší strany a pořízení skříňky v jiném obchodě. Do Sika už vícekrát pro nic nepůjdeme. S touto zkušeností nás nejvíce potěšil fakt, že koupelnu i kuchyni jako celek jsme se naštěstí rozhodli řešit přes jiného dodavatele, což nám ušetřilo mnoho podobných trápení. :))) Siko tedy nedoporučuji.
Objednala jsem dlažbu za 30 tisíc a dodávku dlažby za 500 Kč. Dodací lhůta uvedena 28 dní. Po 28 dnech objednávka nikde, žádné zprávy o dodání. Musela jsem 3x zjišťovat, co se s objednávkou děje. Bylo mi sděleno, že po měsíci je naskladněno jen 13 m2, a tak mi nemůžete objednávku dodat, protože není kompletní. Na otázku, kdy bude naskladněn zbytek slečna na zákaz. lince odpověděla, že MOŽNÁ na konci dalšího měsíce. Takže dodací lhůta reálně 2 měsíce! Nezaznělo jediné omlouvám se, návrh řešení, přestože jde o stavební materiál, takže je jasné, že zákazník ho potřebuje pro stavbu/rekonstrukci, která je plánovaná s ohledem na uvedené dodací lhůty u zboží. Co je ale horší, tak je totálně neochotný přístup na zákaznické lince, kdy si zákazník sám musí vymyslet řešení a poradit operátorce, že zbývající množství by bylo možné dodat z prodejny na Černém Mostě, kde je uvedeno, že je potřebné množství na skladě. Operátorka naprosto neochotná zařídit dodání ze skladu na ČM. Musela jsem tedy vymyslet storno části objednávky (na vrácení peněz stále čekám), nechat si dodat aspoň těch 13 m2 a pro dalších 8 si dojet sama na ČM! Takže člověk se nejenže nedozví o prodlení od Sika, musí se pídit sám, zjistí, že to bude trvat o měsíc déle, neslyší žádnou omluvu nebo návrh řešení natož návrh kompenzace za takové prodlení. Naprosto otřesný zážitek, rozhodně váš eshop nedoporučím!
S některými zaměstnanci, paní na tel byla nápomocná a bohužel jméno už nevím
Obecně jde asi o správu a nabídku služeb/produktů, lepší správu webu. Jak jsem psal ve zprávě přímo Vám, třeba někdy změním hodnocení až se odhodlám od Vás něco koupit. Díky
Jediný klad byl ten, že jsem nenáročná a možná díky tomu byl návrh kuchyně rychlý. I to, že jsem si správně změřila kuchyň, takže pán ze Sika, který poté kuchyň ještě přesměroval, kdyby náhodou ujel metr řekl, že je to ok.
Nejdřív bylo řečeno, že kuchyně bude přelom červenec/srpen. Potom se to protáhlo do 15.8. Asi jsem si špatně nastudovala smlouvu, protože jsem pochopila, že kuchyň bude do 15.8. hotová. Ale byla jsem vyvedena z omylu. Psala jsem mail panu Svobodovi z Jihlavy, kdy bude kuchyň hotová, že se nám nikdo ještě neozval. Odpověď byla, že 14.8. se určitě pan montážník ozve. Nic. 15.8. se taky nikdo neozval. A vložil se do toho už i přítel. Dovolal se na zákaznickou linku, protože se panu Svobodovi nemohl dovolat (dovolená. Beru, ale i o této skutečnosti mohl informovat). Tam mu bylo řečeno, že je vše na skladě a určitě se 16.8. někdo ozve. Opět nic. Přítel znovu volal a zjišťoval a bylo mu řečeno, že 17.8. se určitě někdo k večeru ozve. Nic. Dnes 18.8 opět volal a opět mu bylo receno, že se určitě někdo ozve tuto neděli 20.8. Tak kde to jsme?! Tohle je slušný chování?! Žádná sakce ze strany Sika není. Jen omlouváme se, omlouváme se. Kdyby bylo hned řečeno, že kuchyň bude až na konci prázdnin, řeknu Ok, ale tohle jednání je neskutečný.
Žádné
Objednali jsme si dlažbu a obklady, dva dekory světlý a tmavý a dva povrchy hladký a s vlnkou, měli skladem pouze dva a na dva jsme čekali, objednávku jsme okamžitě zaplatili, po dvou měsících, kdy jsme čekali na zboží, které nebylo skladem, najednou doobjednané zboží přišlo, ale pro změnu nebylo to, které bylo skladem a které jsme měli dávno zaplacené, při reklamaci neandrtálka na telefonu ani po pětinásobném zopakování nebyla schopna pochopit o co nám jde. Takže rozhodně nedoporučuji.
Nic
Zakoupila jsem koupelnovou skřínku s umyvadlem. Na skřínce nejsou vyvrtány otvory na uchycení úchytek. Umyvadlo ve spodní části vůbec není pokryto smaltem. Kvalita výrobku katastrofální.
Nic
Vybrali jsme si dlažbu z Itálie, která byla na objednávku a byla poměrně drahá. Na žádné pobočce neměli vzorek, takže jsme vybrali podle fotky na e-shopu. Termín dodání byl měsíc. Dlažbu jsme si nechali poslat na pobočku a po doručení jsme objednávku museli celou zrušit, protože dlažba byla šedá, místo bledě modré. Paní prodavačka volala nákupčí a ověřovala, jestli dlažba opravdu souhlasí, protože jsme namítali, že nám poslali úplně jinou barvu. Po telefonátu nás paní prodavačka ujistila, že se opravdu jedná o námi vybranou dlažbu, že prostě jen v reálu neodpovídá barvě na fotce (podotýkám, že na eshopu mají v popisu “modrou” barvu, nikoliv šedou. Takže jsme byli bez dlažby a paní prodavačka nám sdělila, že objednávku můžeme zrušit, ale bylo by žádoucí zaplacenou cenu utratit za jinou dlažbu u nich. Všechno co přicházelo v úvahu, buď neměli skladem (s obj.lhůtou 28dnů), nebo měli pouze zbytky a již se nevyrábělo a nebo neměli ani vzorek na prodejně (ačkoliv na eshopu bylo uvedeno, že vzorek mají, pak nám ale řekli, že je rozbitý a o nový si nepožádali). Po cca měsíci jsem na eshopu zjistila, že námi původně objednanou dlažbu mají jak v modré, tak v šedé a černobílé. Myslela jsem, že špatně vidím. Takže naši původní objednávku opravdu zmastili a poslali jinou barvu a nám tvrdili, jak pouze neodpovídá barva. Korunu tomu nasadilo už jen to, že jsme zjistili, že nám ve skladu nevydali 5kg spárovací hmotu (což byla naše chyba, že jsme si to při přebírání nezkontrolovali) a museli jsme ji koupit znovu. Takže v Siku si už opravdu nic nekoupíme.
Profesionální přístup, poradenství, kvalitní materiál
-
Otřesný přístup a komunikace, všechno si musíte vytelefonovat a vyřídit sami, personál jen zkasíruje prachy a o nic se nestará. Že máte dodávku už dva týdny na skladě? Váš problém, že o tom nevíte. Máte zaplacenou montáž? Žádný jasný termín, zavolejte si příští týden, jestli budeme mít čas. Takže jen nervy a stres. Víckrát už nikdy a doufám že s tímto přístupem SIKO brzo zkrachuje.
Dodržení termínu dodání
Po razbalení koupelnové skříňky a její montáži zjištěno. že výrobek neodpovídá propagační fotografii, kdy mezi dvířky při jejich dovření byla dvoucentimetrová mezera. Na obrázku dvířka přesně lícovala.
Cokoli, proto si sem kazdy muze psat co chce, neni to nijak overene.
nenacházím