Neprofesionální prodavač.Ve výdejně nám vždy něco chybělo,ještě že jsme si to kontrolovali.Prý se to zatoulalo v PC.A ve finále nám prodavač objednal umyvadlo o 1300Kč dražší než jsme chtěli.Vůbec nás neupozornil,že je ve dvou variantách lesk a dražší mat.Přišla jsem na to až doma v eschopu Sika.Utratili jsme tam ne malé peníze,ale personál nemá zájem o zákazníka.Siko už nikdy víc.
SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ
35 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic
“V Outlet Jesenice neskutečně neochotný zaměstnanec,chtěli jsme si koupit zboží za cca 6000 Kc,které jsme viděli na webu,oslovili jsme prodavače zda je možné si ho prohlédnout,na to reagoval slovy"to bych to musel dovézt",asi ze skladu pár metrů za ním,navíc jeho výraz napovídal s jakou chutí,nic jsme si neprohlídli a tudíž ani nekoupili,raději jsme hned odešlili,s takovým přístupem se dnes potkáte už velmi vyjímečně,slova"Nadšený zákazník",nebo "myslíme hlavou zákazníka"tady určitě neplatí :(”
Skladník v SIKO Chomutov měl ukázkové chování se slušným vystupováním. Obsloužil tři zákazníky při výdeji na jednou. Fakt machr!
Narozdíl od skladníka , ti prodejci na krámě to je katastrofa. Jeden tam montuje cosi ,slečna svačí a další hraje na počítači hry. Jediný,.kdo se nas zeptal a poradil byl blonďák ,který tam cosi montoval.
Bohužel nic
Již po druhé doručeno poškozené zboží. Reklamovala jsem to ihned po obdržení přes telefon absolutní neochota. Jsem zvědavá kdy si pro poškozenou vanu přijedou, doufám, že mi tu nebude stát ještě měsíc.
Nic
Zklamání z personálu v SIKO Praha - Černý Most . Měla jsem v plánu si vybrat sprchový kout a rovnou si ho koupit, konzultant s kterým jsem to řešila byl velice neochotny jevil absolutní nezájem o zákazníka , nechtěl poradit s výběrem , řekla ať se sami podíváme na e-shop vždyť tam vše je napsáno. Žádný profesionální přístup, vázla komunikace, absolutní nespokojenost. Nic jsem nakoupila … a nekoupím!
Nic
Objednali jsme koupelnu 2 měsíce předem a jen věci co měli údajně skladem. Je po termínu doručení, nikdo nekomunikuje a zboží stále skladem není. Dělníci jdou na jinou zakázku a my teď nebudeme mít koupelnu asi dlouho.
Po té, co jsem byl nadmíru spokojen u konkurence, kde jsem viděl opravdovou ochotu pracovat a poradit zákazníkovi, v SIIKO nemohu pochválit nic.
Dlouhá čekací doba na schůzku, dlouhá doba strávená v obchodě (prodavačka nedokázala pochopit, co zákazník chce a neuměla ani poradit), dlouhá doba mezi následnou komunikací ohledně grafického návrhu, který byl spíše projektem žáka na základní škole a nikoli práce profesionála a to to stálo 1500,- Kč. Také jsem se ptal jestli by se to dalo urychlit a tak si vzala slečna, co nás měla na starosti dovolenou se slovy, že po dovolené se nám bude věnovat. Bohužel jsem zjistil, že se nedá hodnotit celé SIKO, proto píšu, že se jedná o SIKO Karlovy Vary. Mám totiž zkušenost s konkurencí, která je super, ale ta stejná konkurence v jiném městě bylo také zklamání, za 45 minut v obchodě nikdo z prodavačů nepřišel, já tam byl sám a jich asi 10.
Ochotnou slečnu u prodeje podlahových krytin.
Vše ostatní. Neochotný personál v Praze - Zličíně. Pokud nemáte sjednanou schůzku, nečekejte, že se kvůli vám někdo zvedne ze své židle a poradí s výběrem dlažby, koupelnového vybavení... A jakmile "poradce" zjistí, že máte svého stavitele, který si spočítá množství dlažby, obkladů, je s komunikací naprostý konec. Osobní návštěva na prodejně je zcela zbytečná, na malé panelákové koupelny nejsou vůbec zaměření. Ale "poradí" vám, že se můžete podívat na e-shop. SIKO opravdu nedopuručuji.
Kafe se celkem dalo.....
Zaměstnanci bez respiratoru. Všichni jak kdyby byly na drogách. Příšerný přístup a tykání zákazníkům. Špinavé zboží jak kdyby se válelo roky ve skladu. Vedoucí skladu je velice arogantní pán.... určitě bych příště zvolil konkurenci a Skladu v Brně bych se vyhnul velkým obloukem
Při zadávání reklamace dveří jsem vybral chybnou položku. Zjistil jsem to až při instalaci. Přesto mi reklamační oddělení vyšlo vstříc.
Nepřehledné vyhledávání na internetovém e-shopu. Při doručení domů zaplatíte víc než když si pro to zajedete do obchodu. Lepší výběr a ceny rozhodně jinde než v siko.
slušné vystupování TDS,s tím že nic nevyřídil k naší spokojenosti.
Vše.Od počátku do konce.Koupelnu dělali ukrajinci a na co sáhli to zvojtili.Kdykoliv jdu na WC nebo do koupelny,dělá si mi rudo před očima.Siko již nikdy.
Vůbec nic, jedním slovem katastrofa.
Po objednání a zaplacení obkladů s dlažbou, nám bylo sděleno, že tak velké množství ve svém skladu na Zličíně nemají a že si musíme dojet do Jesenice za Prahou. Byla sobota po 17 hodině a prodavač nás ujistil, že jsme tam do 20 minut. To jsme skutečně byli, ale prodejna měla do 17 hodin a další den zavřeno. Takže jsme museli zrušit obkladače.Další možný termín měli až za dva měsíce. Díky zaměstnanci firmy Siko teď bytové jádro, které trvá 3 týdny, bude trvat 3 měsíce.
Zboží bylo často polámané, především dlažba. Nejsem spokojená s komunikací, kurýrní službou, hrubostí a neschopností či neochotou komunikovat, neodpovídáním na e-maily atd.
No, jsme se středních Čech a jednou jsme díky chybě a neochoty komunikovat ze strany Sika museli jet až na Moravu někam do Čimelic, protože paní, co měla na starosti objednávku, byla velice odměřená a arogantní a odmítla nám jí předat na Černý Most, kde zboží bylo. A to jsme za dopravu zaplatili. Stejně jsme tam museli dojet, a byla to cesta 6 hodin. // Další objednávka proběhlo předání na Černém Mostě, kde nám bylo předáno několik polámaných dlaždic a bylo nám řečeno, že ty dobré jsou na Moravě, že se to transportem ze skladu poškodilo a že posílají jen tolik, kolik je objednáno.- zaplatili jsme tedy za určitý kus palet a bylo nám řečeno, že nám mohou být předány jen v počtu, za který jsme zaplatili i přes to, že jsou rozbité a polámané, že jiné nejsou k dispozici.// Poslední objednávka byla doručena Rusky "nemluvícím" kurýrem, který nerozuměl, vyhrožoval, že s ní odjede, pokud - a to pozor - si zboží, které bylo na předem zaplacené paletě, nevyndám, přičemž když jsem ho vyndavala, tak jsem si poškodila nohu (těžká dlažba na mě spadla a mám hodně silnou pohmožděninu). Na tom Černém Mostě se kluci mladí na prodejně taky jen koukali na ženy, jak tahají těžké zboží - v obchodních podmínkách to není, je to otázka slušnosti a úcty k ženám. Jinak ještě bych chtěla říct, že zboží na paletě, tak, jak ho předávalo Siko, nemohl kurýr dopravit, protože bylo příliš těžké a paletu přetížili a kurýr s tou paletou nemohl ani pohnout - nechápu, proč to nedali na palety dvě nebo tři, aby se předešlo tomuto problému. Nakonec jsem si to musela předat na svou vlastní paletu sama...a za jejich paletu zaplatit. .
Chtěla bych tímto velice poděkovat paní Plaché z kuchyňského studia SIKO v Olomouci za návrh a realizaci naší nové kuchyně Nobilia. Paní Plachá je velice trpělivá a opravdu mi dobře poradila jak s výběrem, tak s umístěním všech spotřebičů. Je zkušená a díky ní je vše na správném místě a „po ruce“, tak, jak by si to každá hospodyňka přála mít. Opravdu člověk na svém místě. Ještě jednou moc děkuji.
Objednala jsem si troubu beko ne že mi dvakrát přišlo že objednávka se posouvá ale jak mile mi trouba přišla tak ještě ktomu vypada že je to druhá jakost a je nefunkčni volali jsme na servis že chceme troubu vrátit řekli že ji mame dovézt což trochu zruky do Prahy to máme 400km už nikdy siko
že se můžete otočit a nakoupit jinde
objednal jsem online zboží, po uplynutí doby doručení přišla sms, že se termín prodlužuje a naskladněno bude o čtrnáct dní déle, od té doby žádná komunikace a zboží také nikde, jen mi přišel e-mail jak jsem byl spokojený s nákupem
NIC
S manželem jsme se rozhodli pro novou koupelnu a WC. Rozhodli jsme se pro Siko, jakožto nejznámější prodejce koupelen a služeb k tomu -OSUDOVÁ CHYBA. (To jsem nepročítala tyto stránky-další chyba) Vyplnila jsem online přihlášku k osobní schůzce. Druhý nebo třetí den se mi ozval chlapík, že schůzka platí a že si mám přinést rozměry, výšky a mít základní představu, jak by měla koupelna vypadat. Když jsem mu popsala, co všechno se tam musí vejít a že je to komplikovaný prostor se kterým budeme chtít poradit a pomoct to tam vymyslet a nasoukat, řekl, že to všechno naplanujeme na schůzce! OK. Byla jsem ráda. Přišli jsme na schůzku a pan prodejce nám suše zdelil, že nic takového neexistuje, že nemá žádný program na plánování, že si máme vybrat dlažbu, obklady, baterie, umyvadla... On že to sepíše a pošle grafikovi. OK. Podruhé jsem se připravila lépe. Bohužel byla prodejna na Černém Mostě uzavřena. Nevadí! Online sch. Se dala provést. Čekala jsem, čekala a nic se nedělo, tak jsem zvedla telefon a volala našemu pridelenemu prodejci. Když jsme konečně společnými silami rozchodili Teamsy a spojili se s prodejcem, nevěřili jsme vlastním uším a očím, po telefonu jsme ho navigovali, kde má co zakreslit, protože NEMĚL TEN PROGRAM! Zaslali jsme mu všechny předměty i s e. č., cenou... Pak nám zdelil, že se můžeme na všechno přijet podívat k nim na prodejnu a k tomu vybrat dlazbu(to mě nasr.,protoze jsme si mohli odpustit tu online sch.) OK. Když jsem přijela na Č. M. náš prodejce mi zdělil, že tam nic z toho nemá a že si můžu aspoň vybrat tu dlažbu, chtělo se mi brečet. Dvě hodiny života v prde.. jen na cestě... Teď :prodejce nereaguje na emaily ani na telefonáty... Půjdeme ke konkurenci NECHÁPU, JAK SE Mohli (Siko) TAK VYSOKO VYSKRABAT! A sekce KOUPELNY NA KLÍČ? To určitě! S Panem Bohem Siko! Klečková
koupelnová skřínka ,záda v zásuvce díravá a odfláknutý povrchový nástřik,který je důležitý kvůli vlhkosti už se loupe při novém zboží ! hrúza
nic
za zaplacenou službu 3500,- Kč(zaměření a vizualizace) žádný profesionální přístup, vázla komunikace, velké časové prodlevy, absolutní nespokojenost, nikdy více!!!!!
Nic