![Nejlevnejsinabytek.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_gT_f/hd1QI.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
Dobrý den, paní Evo, nedoručení zásilky hned po státních svátcích nás mrzí. Vaši stížnost, kterou jste nám zaslala e-mailem, jsme již dopravci přeposlali. K dispozici už také máme i jeho vyjádření, které ve zkrácené verzi níže uvádíme. Než řidič z depa odjel, zkontaktoval se s Vámi sms zprávou, a to z důvodu, aby zásilku zbytečně nenakládal. Po Vašem potvrzení nábytek naložil a postupně jel po trase, kterou měl z dispečinku naplánovanou. U Vás několikrát zvonil, ale nikdo bohužel neotvíral. Až na základě Vašeho e-mailu jsme se dozvěděli, že jste měli nefunkční zvonek, což ale řidič netušil. Kdyby tuto informaci věděl, dovolíme si předpokládat, že by k doručení nakonec došlo. Jelikož ale řidič musel spěchat na další adresy, aby stihnul i ostatní zákazníky, nemohl bohužel déle na adrese čekat. Podle posledních informací od dopravce probíhá právě dnes náhradní doručování. Pevně doufáme, že nyní už doručení v pořádku proběhne, a že již tak budete moci nábytek využívat. Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír
Dopravce přijel, nedal vědět, že stojí před domem a zase odjel, přestože jsme byli doma. Nekomunikoval, neupřesnil čas doručení, nedal vedět, že odjíždí, až večer jsem se mu dovolala. Nyní zbytečně čekáme přes vikend, že nábytek doručí někdo jiný v pondělí.