nic
![Logo obchodu notino.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_gU_r/q0pKEq.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
notino.cz
97 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost, šíře výběru
rychlost a osobní odběr
rychlost, přehled produktů
Rychlost, velký výběr
Často nedostupné zboží co právě chci.
rychlost doručení, přehledný eshop
Nádherné vůně a skvělá cena
Nic
Super obchod,rychlé dodání zboží, vše v pořádku.
Přehledný web... alespoň zdá se vrátí penize. Dříve absolutní spokojenost
Notino se co má nové majitele strašně zhoršilo. Dodací termíny dlouhé..objednané zaplacené zboží nikde. Napíšou jen, že je najednou nedostupné. Ostatně nabídka zboží se taky velmi zhoršila. Bohužel za mě už tam objednávat nebudu
Vždy tu najdu vše co potřebuji a ceny jsou úžasné. Dodání produktu rychlé
Přehledné stránky
Při objednání se neobjeví zlevnění položka u každého zboží ale až na konci sečtená
Dobrý den. Ráda nakupuji v NOTINO.Vyhovují mně krémy z Avéne a ráda nakupuji rtěnky a parfémové vody.Dodání je vždy rychlé.
široká nabídka produktů
zatím nic
Velký výběr, rychlé dodání.
E-shop Notino má na stránkách nastavené, že když produkt není dostupný, tak ho člověk nemůže objednat. Pouze si může zanechat na e-mail poslat upozornění, když se produkt někdy v budoucnu naskladní. Ovšem to, co se děje poslední dobou je opravdu zvláštní. Objednala jsem si objednávku s produkty, které byly na skladě a byly DOSTUPNÉ. I po objednání objednávky jsem si vše kontrolovala, a jak sami víte, produkt, který nemají skladem, neobjednáte. Vše jsem zaplatila a těšila jsem se, že mi objednávka do pár dní přijde. Po pěti dnech jsem se zajímala o to, jak je na tom moje objednávka, o které mi celých pět dní nepřišlo žádné upozornění. Tak jsem si otevřela okno o sledování zásilky, abych zjistila v jakém je stavu a zjistila jsem, že po pěti dnech nebyli schopni ten balíček zkompletovat, zabalit a odeslat. Tak jsem jim psala na e-mail, ať mě informují, kde je chyba. Samozřejmě e-shop sám od sebe neudělal žádný krok, o tom, aby informovali sami od sebe zákazníka, v jakém stavu se objednávka nachází a když mají nějaké potíže, tak by měli automaticky zákazníka informovat, jelikož chyba je na jejich straně logicky. No přišel mi e-mail, že omlouvají, ale moje zásilka se opozdí z důvodu, že nemají jeden produkt skladem a čekají na naskladnění. Říkám si OK, ale celých 14 dní až do teď, jsem ten jejich ,,nedostupný” produkt normálně kontrolovala na webových stránkách, kde byl a je celou dobu SKLADEM a normálně kdokoliv a kdykoliv si tento produkt může zakoupit i několik kusů. Což mi bylo trochu divné. Ale stále jsem teda čekala, že se stala nějaká chyba a prostě se objednávka jen opozdí a dá se všechno do pořádku. Po několika dnech čekání mi z ničeho nic přišel e-mail, bez žádné předchozí konzultace, a pouze mi tam oznámili, že z mé objednávky byly STORNOVÁNY produkty, které normálně na webu jsou SKLADEM, ale v e-mailu mi napsali, že byly stornovaný kvůli tomu, že je nemají na skladě. Tak jsem jim znova psala e-mail o jejich neschopnosti a stále se k tomu nevyjádřili. Shrnutí: 1) Extrémní bordel na webu v produktech, vůbec nevědí co teda mají a nemají skladem a co vlastně prodávají. 2) Komunikace a informovanost zákazníka o jeho objednávce je ze strany obchodu na bodu mrazu.
Rychlost, cena
rychlé objednání a výběr způsobu dodání
Ceny nízké, rychlé dodání prostě fajn
vše
nic
Vždy vše v pořádku
všechno