NIC
Mobilplus.cz
87 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dobrá spolupráce. To, co jsem si objednal přišlo vpořádku. Díky vašemu obchodu a slevy jsem spokojený s tím, co jsem si u vás koupil.
-
Jsem se vsim spokojena
Oteviraci doba prodejny
Jednaní +rychlost
+ Předprodejní komunikace + Nízká cena
- Dodání jiného zboží, než bylo v objednávce (vrácení ve 14d lhůtě) - Nové zboží poslali na chybnou adresu, kde balík nakonec zůstal v depu a chtěli ať si vykomunikuji nápravu s dopravní firmou. - Po tomto všem dorazil mobil s poškozeným displayem - Nakonec neuznaná reklamace u poškozeného displaye v orginálním balení Celkově jsem nad vyřizováním těchto chyb společnosti Mobilplus strávil svůj čas (v přepočtu na náklady cca 2100 Kč) a ve finále jsem telefon prodal s vadou o 2000 Kč méně než byla pořizovací cena. Volba této společnosti mě tedy celkově stála 4100 Kč a zboží nemám.
Rád bych poděkoval především paní Vanakove z obchodního oddělení, vyšla mi velmi vstříc s výměnou zboží po více než měsíci a rovnou zařídila zaslání balíčku na zásilkovnu.
Nic
Neuznání reklamace na tak drahé zakoupené sluchátka Samsung, kde nám napsaly že jsou znečištěná a zabraňují funkci, přitom sluchátka po měsíci přestaly sami fungovat hlasitostí, nebylo možno je nikterak znečistit, manželka je měla v čistém prostředí cca 10x na uších! Nekorektní jednání, v žádném případě na tomto obchodě neobjednavat!
Nothing.
The store is terrible. I would highly recommend NEVER buy from them. I bought a Samsung tablet at this store. GPS doesn't work at all, location on Google map and mapy.cz is not shown. I brought the tablet to the Samsung service center. They did not accept it and explained me, that it is not from Czeck Samsung branch, but from Poland, so I can't get service in official Samsung service center. So the store uses some "gray" scheme of ordering products from manufacturers. Mobile Plus suggested me to contact their "service center" in Prague. It appeared to be just a delivery company, which is not able to do any service. They accepted my reklamation, kept my device for a month and provided decision, that they tested it and it works fine. I made for them a description of the defect with screenshots of map with missing location point. They acceded it agian, one more month of waiting and the same resolution, that they can't find the defect. Third reklamation - the same story. Now they suggest me to go to Liberec to solve problem there. Actually it would be much easier to buy a new tablet from a reliable provider. But I don't want to allow Mobile Plus to make fool of theirs customers. The long story short - it's a terrible company, I would strongly discadvise to have any interaction with them.
nic
čekání na doručení a navíc na zboží které jsem si neobjednal
Objednání, dodání zboží i následná prosba o reklamaci proběhla zcela v pořádku (popsala jsem problém, velmi rychle přišel mail se štítkem k odeslání zásilkovnou - mobil ještě ten den odeslán). Po přijetí opět mail, že vše v pořádku došlo. Do této chvíle super.
Proběhla klasická třicetidenní lhůta, nikdo se neozval. Po prosbě o vrácení peněz mě přišel mail, že jsem při objednání uvedla IČO a že lhůta neplatí, ok. Ale ráda bych upozornila na nekomunikaci obchodu, ignoraci mailů o stavu reklamace... Ať už je situace jakákoli, měla by být slušnost zákazníka informovat a vzniklou situaci se snažit vyřešit. Poslední mail z obchodu (konkrétně od p. Kořínka mám z února - reakce na odstoupení od smlouvy, mail z března ignoruje, v dubnu (dnes) jsem to tedy zkusila znovu, uvidíme :)..
komunikaci
dodání zboží + reklamace. NEDOPORUČUJI!!! Nic zde neobjednávejte!!! Objednal jsem si hodinky Xiaomi Mi Watch Navi. Po dvouměsících mě bylo sděleno, že nebudou a nabídli mě černé, které jsem si koupil. Po cca 6-ti měsících mě samovolně praskl řemínek. Na řemínku je vidět, že materiál za tu dobu je zpuchřelý a popraskaný (za 6 měsíců!!!!). Po dotazu jak reklamovat, mě bylo sděleno, telefonicky, že je to mechanické poškození. Hodinky jsem reklamoval přímo u tohoto prodejce. Text důvodu zamítnutí reklamace: "Záruční oprava zamítnuta. U MT zjištěno mechanické poškození. Jako následek pádu, nárazu či nadměrného tlaku. Na MT jsou patrné stopy hrubého zacházení. V této souvislosti nemůže výrobce vyloučit spojitost s dalšími vadami." Jen podotknu, že řemínek se rozpadl před očima. Hodinky byly používány na běžné nošení, ani nebyly využity na sportovní aktivity na co jsou určeny. Závěrem musím konstatovat, že tento obchod v žádném případě nedoporučuji.
Komunikace , jednání ochota řešit problém. A hlavně platí ústní dohoda .To se dnes vidí zřítka
Nic
Absolutně nic
Úplně vše.Pro mě nedůvěryhodná firma.Nekomunikujou . Už nikdy!!!!!Podvodné jednání!!!
Skoro nic
Naivní způsob, jak laškovat se zákazníkem
Vše
Nic
Můžu jen doporučit, skvělá komunikace, rychlé vyřízení i dodání super.
Dobře poradili s výběrem přes chat.
Nakupuji pravidelně na prodejně a jsem spokojená, vždy příjemný přístup. Reklamaci jsem naštěstí ještě neměla potřebu řešit.
Pristup prodejcu
Nepřiznání reklamace Přítelkyně si v kamenné prodejně v Liberci zakoupila telefon ,, starší,, v hodnotě lehce pod 5000kč. Telefon fungoval něco přes měsíc a ztratil signál, telefon sme dali na reklamaci a bylo nám po 14dnech že je telefon opraven po příchodu na prodejnu nám bylo sděleno že je v telefonu neoprávněný zásah do softwaru který sme si údajně měli způsobit sami. Na telefonu sme dali pouze automatickou aktualizaci telefonu. ,,Nic nestandardního,, Telefon je nepoužitelný a peníze jsou pryč. Už jen z toho důvodu bych zde nekupoval minimálně bazarové zboží nýbrž píšou že tam je 1rok záruka která neplatí. Zatím nám nebylo ani vysvětleno jak sme měli údajně software poškodit.
Velice rychle dodání zboží!A vše v pořádku.