poškozené zboží řeším reklamaci
![Logo obchodu eshop eiffel](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_H_G/0tqFY4.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
eshop eiffel
87 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
cena, možnost osobního odběru
Bezproblémový a rychlý obchod.
Nic.
vše šlo dobře
nic
bezproblémový a rychlý obchod. Zboží dokonale zabaleno.
nic
rychlost vyrizeni
Rychlé vyřízení objednávky
Zboží přišlo poškozené musela jsem podat reklamaci
Zbozi nebylo zatim dodano a ani nikdo neiformoval o zpozdeni :( Moje prvni objednavka.
nákup OK
Ztráta času při hledání položek, ceny jsou prakticky mnohem vyšší než uváděná cena od XXX., kterou registrují vyhledávače. Beru jako způsob, jak dostat zákazníka do e-shopu. Ve výsledku zklamání když je výsledná cena produktu vyšší než u konkurence. Tak trochu past na nepozorné zákazníky.
Zboží jsem objednala zaplatila a o dva dny později napsali že zboží už nemají...
Seriózní e-shop. Dobrá komunikace
Rychlost a ceny
Rychlost, spolehlivost, kamenná pobočka v centru Brna
Nic
Všechno
Nic
Vše naprosto v pořádku.
Everything went well
No information about the time of delivery. e-shop from last century, impolite cashier
neochotné prodavačky
možno platit přes Benefity
vyšší ceny zboží
Mají hodně poboček
Čekání na zásilku. Čekat 6 dní na doruceni na prodejnu? To vědět, tak připlatím klidně jednou tolik, abych měla zboží rychleji. Standart doručení očekávám 2-3 dny...
je spolehnutí
od objednání (zaplacení) po vyzvednutí na uložence mohla být doba kratší
otevírací dobu prodejen