![Logo obchodu eshop eiffel](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_H_G/0tqFY4.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
eshop eiffel
87 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
vše v pořádku
nic
vše
nic
Rychlost, cena
Nic
obrovsky vyber kvalitni produkty ceny lepsi nez jinde
co mohu pochválit ???? Těžká otázka, ale jednoduchá odpověď - bohužel nic
neochota, liknavost, NEZÁJEM !!! na objednávku stále čekám (11/2018) a na dotazy nikdo neodpovídá !!!!!
Nic
stále nemám objednané zboží
Kvalita zbozi
Rychlost
Nic
rychlost
nic
Všechno
Nic
není co chválit
Vážení, nákup v obchodě Eiffel Optic z vlastní negativní zkušenosti nedoporučuji. Dne 27.11.2018 jsem se rozhodla si v tomto obchodě zakoupit dárek pro vnučku k vánocům, u něhož bylo uvedeno, že je skladem. Vzhledem k tomu, že platba převodem na účet byla úspěšně provedena, očekávala jsem, že moje objednávka, tak jak bylo u zboží uvedeno, bude vyřízena v nejbližším možném termínu, což se však nestalo. Při kliknutí na sledování, zda je již moje objednávka vyřízena bylo stále uvedeno, že vyřízení objednávky se připravuje. S ohledem na tuto skutečnost jsem dne 07.12.2018 telefonicky kontaktovala zákaznickou linku, kde mi bylo operátorkou sděleno, že ve vyřízení moji objednávky nastaly nějaké komplikace, avšak ujistila mě, že v průběhu dalšího týdne mi bude zboží určitě doručeno. Ani v následujícím týdnu mi zboží, bez sdělení důvodu, nebylo doručeno, proto jsem dne 16.12.2018 napsala do obchodu e-mail s dotazem, kdy mi bude konečně objednané zboží doručeno, avšak do dnešního dne 18.12.2018 jsem žádnou odpověď na moji e-mailovou zprávu neobdržela. Opět jsem tedy volala na zákaznickou linku, kdy mi byl hovor, aniž bych hovořila s operátorkou 2x ukončen. Na třetí pokus volání na zákaznickou linku mi automat průběžně hlásil, kolik zákazníku je ve frontě přede mnou a jaká je čekací doba na spojení s operátorem. Po 25 minutách jsem se konečně na zákaznické centrum konečně dovolala, kdy mi bylo pracovnicí Eiffel Optic sděleno, že moje zboží se obchodu nepodařilo od dodavatele zajistit, i když v době, kdy jsem si zboží objednávala, u něho bylo uvedeno, že je skladem. S ohledem na tuto skutečnost jsem požádala o vrácení peněz. S takovýmto laxním přístupem k zákazníkovi jsem se dosud v internetovém obchodě nesetkala, proto NÁKUP V OBCHODĚ Eiffel Optic NEDOPORUČUJI !!!
Expresní dodání Hezké zboží Platba benefity
absolutně nic
Zklamalo mě naprosto všechno jednání hrůza, email nedoručen a neodpovídají 3 týdny jsem se doprošovala aby se i ozvali jak to vypadá z objednávkou, na což mi paní odpověděla do konce týdne to mám doma, ale zapomněla dodat do kterého. Tak jsem čekala další dva týdny na což mi odpověděli zboží není skladem vyberte si něco jiného tak jsem napsala že od nich nic už nechci, tak mi poslali email že do 14 dnů mi vrátí peníze. Tak jsem jim opět napsala jestli si ze mě ale už dělají srandu že to nemůžou myslet vážně tak to už se nikdo neozval. Tak teď budu čekat 14 dnů jestli mi něco vrátí. Hrůza ještě jsem se s ničím takovým nesetkala.Nedoporučuji nikomu !!!!!!!!!
jednání telefonistky
nabizené zboží nebylo skladem i když bylo ještě 4dny v nabidce na strankách jako skladové
rychle dodani i pred Vanoci
nic
nic
od počátku objednávky až po zrušení objednávky, při objednávce přes bylo zboží na skladě, jako platba byla uvedena úvěrová smlouva, po urgenci úhrady jsem zjistila že se platba nenapárovala a musí to jít přes IT, po další urgenci že zboží nepřišlo, tak stále přiřazovali platbu a další den mi přišlo oznámení, že zboží již není skladem, že ho dali jinému zákazníkovi, toto trvalo čtrnáct dní, náhradní zboží již nenabídli
Dlouhá doba k vyzvednutí
zasilka bez postovneho
doruceni do styr dnu neni info od prodejce neni telefon neberou inzerovane sledovani objednavky neni nabizene radi vam poradime ale asi jen jednou za tyden nevim proc inzeruji prodej kdyz prodavat asi nechteji nebo neumi 8 pracovnich dni a nic
Zdarma doprava a dobírka
-
rychlost, komunikace, vyber, zbozi, ceny