![Logo obchodu eshop eiffel](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_H_G/0tqFY4.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
eshop eiffel
87 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednávám opakovaně, nikdy nebyly žádné problémy, e-shop průběžné informuje o stavu objednávky
Objednal jsem čočky, k vyzvednutí byly za 3 dny, na pobočce byla milá obsluha
Nic, určitě objednám znovu
Jednoduché objednání, zboží bylo připraveno k vyzvednutí na prodejně v Praze za dva dny
O ničem nevím
Prostě spokojenost
nic
Po 14 dnech se ani nezvali, ohledně zboží. Poté mi vše stornovali. Ještě, že jsem nezaplatil přes účet, ale vše jsem měl na dobírku.
doprava zdarma
Vše ok
Nic
S nákupem jsem byla spokojena, kupuji zde pravidelně různé věci. Výhoda je, že se může platit benefitami a vyzvedám si věci při nákupu v obchodním centru. Většinou mi bylo zboží doručeno do 2 dnů a chodí i zprávy do mobilu.
dodáno rychle, chodí informační SMS o stavu objednávky
Vážení, nikomu nedoporučuji cokoliv objednávat a kupovat v tomto obchodě. Před 8 dny jsem objednával zboží z Eiffel Optic a vybral si možnost dodání skrz Eiffel Optic dopravu. Uběhl týden, nic jsem neobdržel. Volal jsem na zákaznickou linku, automat hlásil, že je přede mnou ve frontě 15 lidí a čekal bych 20 minut na spojení s operátorem. Na mé 3 e-maily ohledně dotazu, jak to vypadá s objednávkou jsem dostal 1 alibistickou odpověď. Při kliknutí na sledování zásilky svítilo stále "objednávka se připravuje". Když jsem se konečně dovolal na zákaznické centrum, řekla mi pracovnice Eiffel Optic, že se zrovna včera dozvěděla, že čočky, ačkoliv je mají skladem, vlastně nejsou a že má jejich dodavatel inventuru. Samozřejmě, že nezavolat po 8 dnech, ani se nedovím, že čočky vlastně vůbec nejsou. Alibisticky odpověděla, že nestíhají všechny zákazníky vyrozumět. To je vtip? :-) Když jsem se paní zeptal, jestli si dělá p*del, tak drze odpověděla, že mi vrátí peníze, když jsem se dotázal, jestli mi již peníze zpět zaslali, drzým způsobem oznámila, že na navrácení finančních prostředků mají 14 dní. Takže 8 dní čekání na neexistující čočky, kdybych nezavolal, tak se od obchodu nedovím, že je vůbec nemají a ještě schválně natahují navrácení financí. Více už nikdy, z jiných obchodů máte věci do 2-3 dnů.
Vyzvednutí na pobočce zdarma
nic
Po týdnu milosti vědět napsali,že zboží není !!!
platba benefity vyzvednutí na pobočce
bez problémů doručeno na pobočku
Kvalita. Rychlost dodání. DĚKUJI.
doprava zdarma na asi všechny výrobky na eshopu. možnost platit benefity
Dodací lhůta. Ani po víc jak týdnu zboží stále nedorazilo.
Cena mnou objednaného zboží, možnost osobního odběru zdarma
jednoduchost objednání
doba dodání
možnost nákupu na benefity a doprava zdarma domů nebo na pobočku. Na pobočce jsem většinou nečekala dlouho na balíček.