Logo obchodu eshop eiffel

eshop eiffel

10284 hodnocení

87 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Nakupuji zde brýle už velmi dlouho a 100%ní spokojenost.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Nedávno jsem si zde zakoupila brýle, které nebyli pořádně vyrobené (nějaký vadný kus) ihned jsem se obrátila na pobočku, bála jsem se, že mi reklamaci neuznají, ale uznali a mám to co jsem chtěla, rozhodně doporučuji :)

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Velmi precizní práce a kvalitní materiál!

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Ceny byli poměrně, objednával jsem jich více (i pro syna) a obě byli vpořádku

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

velký výběr, přehledné

nemam co vytknout

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

vstricna prodavacka, snadny vyber, rado pomuzou

trosku starsi design webu

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Chvála bohu, že jsou i jiné prodejny optiky.

Brýle zakoupeny v jedné prodejně v Praze, s tím že jimi vybroušená nová skla do vybrané obruby spolehlivě půjdou. Doba dodání následně prosloužena o týden. Při běžné manipulaci s brýlemi mi praskla obě skla (viděl jsem poprvé, brýle nosím od mala). Při reklamaci v jiné pobočce v Praze, jsem byl odesílán na prodejnu, kde jsem je koupil = nenechat se odbít, nedal jsem se. Obsluha příšerná, nepříjemná a to přímo v pobočce Nový Smíchov. Protože sepsat se zákazníkem reklamaci, to je práce a to asi paní zrovna nemusí. Reklamace následně uznána, dodány jiná skla, kde bylo změněno PD a kvalitativně šla skla hodně dolů. Při dalším běžném nošení se skla tak rychle poškrábala, že není možné brýle nosit. Další reklamace a opět vyhazování z prodejny Nový Smíchov, neboť tam nebyl technik a nelze tak prý nic udělat. Reklamace následně sepsána v prodejně MY Národní, kde byla přítomna i technička, která konstatovala, že tyto skla nikdy neměla být vsazena do těchto obrub… Takže i když bude reklamace uznána, mám brýle, které se příliš nosit nedají. Pokud máte hodně času, zbytečné peníze a chuť se pohádat pak rozhodně doporučuji. Pokud chcete nakupovat kvalitněji a v klidu, jděte jinam.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

V pořádku . Děkuji

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Zboží za rozumnou cenu, osobní odběr bez problémů. Spokojenost, doporučuji.

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Objednávka přišla včas, bez poškození, vše najednou, komunikace s klientským cetrem proběhla v naprostém pořádku...na výběrovém místě Eiffel Optiku jsem nečekala dloho...děkuji. Bravencová

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Byla dobrá cena

Nevím

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

-

-

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Spokojen.

0

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Skvělá domluva a kvalitní služby Doporučuji

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Velmi široká nabídka,jsem spokojen,super ceny a také chování zaměstnanců.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Nemohu si na ně stěžovat, zatím se mi nestalo, že by mi nepřišel balíček, či by bylo zboží poškozeno. Vždy všechno proběhlo naprosto v pořádku.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

.

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Perfektní přístup, došlo během cca 2 dnů, cena výborná 5*!

Žádnou kritiku, nemám vše OK

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

bohužel nic, není za co chválit

Pokud přemýšlíte o nákupu brýlí u společnosti EIFFEL OPTIC, v pobočce na ul. Česká, tak Vám všem doporučuji, abyste si nákup dobře rozmysleli. RADĚJI SI ZAJDETĚ KOUPIT BRÝLE JINAM. Zakoupila jsem si v této optice sluneční dioptrické brýle (obroučky + skla). Při druhém nošení, jsem zjistila, že na obroučce je malá prasklinka – u nosníku. Brýle jsem dala na reklamaci. Za 15 dní mi přišla SMS, že je reklamace vyřízená. Přišla jsem do obchodu, paní mi oznámila, že se reklamace zamítá – jde o „mechanické poškození“ zaviněné nesprávným používáním. Vrátila mi skla a brýle NE. Trvala jsem na tom, že chci také obrubu. Což mi bylo „předáno“ až po té, co jsem se nechtěla nechat odbýt. Dala jsem na reklamaci celou zakázku a proto jsem žádala kompletní zakázku zpět. Dostala jsem do rukou prasklou obroučku. A když jsem optičce řekla, že v takovém stavu jsem brýle na reklamaci nedávala. Paní mi s úsměvem odpověděla, že nějak ty skla přece musela vyndat, aby na „odborné posouzení“ poslala obroučku, tak ať se nedivím, že je obruba prasklá (celá). Je hezké, že sama optička přiznala, že tu obrubu poničila. Ale škodu, která byla způsobena někým jiným, mi uhrazena nebyla. Protože svoji vinu přiznat písemně do protokolu samozřejmě nechce (aby svoji chybu nemusela platit). Tak se nemám kam odvolat. Vzhledem k tomu, že stejnou obroučku nelze zakoupit a již vybroušená skla se nedají použít do jiných brýlí… tak mi tato zkušenost vyšla na 5.691,- Kč … které jsem zaplatila za něco, co nemohu užívat. Když jsem hledala stránky, kam mohu napsat recenzi, uviděla jsem, že se velmi podobně chovají už k více zákazníkům. Varuji, kupujte si brýle u jiných optiků !!!!!!

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlá doprava a skvělá cena :)

Platba

Online platby (PayU)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)HotověDobírka