Kytary.cz
90 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Jsem namíchnutá přístupem a jednáním firmy. Na eshopu jsem si objednala kalimbu a noty na ni. Objednávku jsem hned uhradila s myšlenkou, že si ji za týden vyzvednu na prodejně v Brně, kam se ze severu Čech chystám. Měla jsem v úmyslu se na prodejně rozhlédnout a ještě nějakého Ježíška u nich nakoupit. V pátek jsem objednala a přišel mi arogantní mail že si objednávku mám na prodejně vyzvednout do středy, jinak mou objednávku stornují a na můj hudební nástroj bude hrát někdo jiný. Jako jak stornují mou zaplacenou objednávku????? Evidentně mají zákazníku mnoho a nemusejí si jich vážit. Arogantní drzost pražských marketingových multikulti managerů mě tak nasrala, že jsem se rozhodla to jen tak nenechat. Drazí nafrněný pánové v drahých oblecích. Jakýkoliv zákazník se hýčká, rozmazluje, chválí a obdarovává se, jen aby Vám zachoval svou přízeň a hezky o Vás mluvil. Já tedy o kytary.cz hezky mluvit nebudu a napíšu Vám špatnou recenzi kde jen budu moci. A dám jednu malou radu. Ten arogantní mail si srolujte a strčte do zadele. Chápu že si lidé u Vás něco objednají s tím že zaplatí až na prodejně a stane se že si zboží nevyzvednou. Ale poslat to zákazníkovi, který dopředu zaplatí, je vrchol drzosti, nevkusu a absolutně ignorantského neobchodního jednání. Jak vyřešit hromadící se a zaplacené zboží v regálu skladu? Třeba tím že si po určitý době začnete účtovat skladné za den. Jak jednoduché řešení, že?? Co Vás na těch školách učili? Asi ješitnou aroganci. S pozdravem Císařová
Jsem namíchnutá přístupem a jednáním firmy. Na eshopu jsem si objednala kalimbu a noty na ni. Objednávku jsem hned uhradila s myšlenkou, že si ji za týden vyzvednu na prodejně v Brně, kam se ze severu Čech chystám. Měla jsem v úmyslu se na prodejně rozhlédnout a ještě nějakého Ježíška u nich nakoupit. V pátek jsem objednala a přišel mi arogantní mail že si objednávku mám na prodejně vyzvednout do středy, jinak mou objednávku stornují a na můj hudební nástroj bude hrát někdo jiný. Jako jak stornují mou zaplacenou objednávku????? Evidentně mají zákazníku mnoho a nemusejí si jich vážit. Arogantní drzost pražských marketingových multikulti managerů mě tak nasrala, že jsem se rozhodla to jen tak nenechat. Drazí nafrněný pánové v drahých oblecích. Jakýkoliv zákazník se hýčká, rozmazluje, chválí a obdarovává se, jen aby Vám zachoval svou přízeň a hezky o Vás mluvil. Já tedy o kytary.cz hezky mluvit nebudu a napíšu Vám špatnou recenzi kde jen budu moci. A dám jednu malou radu. Ten arogantní mail si srolujte a strčte do zadele. Chápu že si lidé u Vás něco objednají s tím že zaplatí až na prodejně a stane se že si zboží nevyzvednou. Ale poslat to zákazníkovi, který dopředu zaplatí, je vrchol drzosti, nevkusu a absolutně ignorantského neobchodního jednání. Jak vyřešit hromadící se a zaplacené zboží v regálu skladu? Třeba tím že si po určitý době začnete účtovat skladné za den. Jak jednoduché řešení, že?? Co Vás na těch školách učili? Asi ješitnou aroganci. S pozdravem Císařová
Chtěl jsem koupit snímač a našel lepší cenu jinde.Chlubí se, že dají i lepší cenu,než konkurence.Týden skoro pryč a ani odpověď. Paní na lince mi jen řekla,že to řeší. Takže ztracený čas, nutno jít jinam.
Po třech měsících se mi u kytary začal odlupovat krk od desky. Kytara je to kolem 30tis. Hraji celkem často, tak mě mrzí že se to nedá vyřešit třeba zapůjčením jiné než tu mou opraví nebo výběrem jiné kytary v této cenové relaci místo opravy.
Obchod Kytary.cz v Modřanech je v pořádku, ale do jejich servisu nesvěřovat radši vůbec nic
Tak Vážení, do Vašeho servisu už nikdy více. Ano, obchod kytary.cz, kde jsem registrovaná je na úrovni a Ok. Jednání obsluhy ve vašem servisu je rovněž Ok. Ovšem k samotnému servisu a k mé objednávce jste selhali, a nebyli schopni od 13/10/2023 opravit jednu blbou odlepující se kobylku na kytaře. Kytaru jsem Vám svěřila odstrojenou, vyčištěnou, dodala nové struny pro natažení po opravě. A jen škoda mého času, marného čekání, včetně cesty sem a tam k Vám. Původně jste odhadovali opravu asi tak na + - 2 měsíce. Bylo mi úplně fuk, kolik by ta oprava stála. Už v den jejího předávání do opravy jsem vědomě počítala, a to s mnohem vyšší částkou, než o které jste se dnes zmínili po jejím jakože nacenění. Dokonce jsem Vám v říjnu nabízela předem i úhradu zálohy na místě, ale to dle Vás nebylo vůbec nutné. Komunikace z Vaší strany, že oprava se protáhne, nebyla absolutně žádná. Na mé telefonické poptání, jak si stojí moje objednávka, jste mi 1.12.2023 sdělili e-mailem, že oprava bude vyřízena začátkem nového roku. Komunikace z vaší strany ale opět nic. Dnes jsem Váš servis tedy navštívila osobně, kde mi bylo sděleno, že jste mě volali ohledně nacenění za opravu na 3.000,- až 4.000,- Kč. A já tvrdím, že jste mi nevolali. Navíc je tu ještě forma e-mailu nebo forma SMS, kde jste mi to mohli sdělit. Byla bych 100% odpověděla že souhlasím. Nic z toho jste nevyužili. Jak jsem řekla, výše ceny za opravu bylo pro mě naprosto bezpředmětné. Ta kytara má pro mě po 24 letech a jejího hraní, jinou hodnotovou stránku než výše ceny za její opravu. Já pouze chtěla mít opravenou svoji oblíbenou kytaru, která u Vás ležela ladem k dnešnímu dni 18/1/2024, tedy už 4 měsícem. Přitom jste na ni, ani jen nesáhli. A to jsem kvůli této jediné banální plánované opravě, ve spojení s dřívějším poptáváním se ve vašem servisu na možnosti a délku opravy, ve vašem obchodě kupovala v květnu levnou kytaru v kompletu, abych pak během opravy přetrpěla tu chvilku a měla alespoň na co hrát. Spoléhala jsem, že si na své opravené kytaře zahraji už třeba na Vánoce či Silvestra. Kdybych to tušila že si nezahraji, že to bude až tak dlouhé a k opravě nakonec ani nedojde, nebyla bych plýtvala penězi ani na tu levnou náhradní kytaru, ale místo ní si pořídila rovnou zvučnější a kvalitnější, klidně i za 20 - 30.000,- Kč. Případně bych si opravu byla zajistila jinde. Lituji, ale jsem z Vašeho servisu velmi, velmi zklamaná, a proto jsem dnes od své objednávky odstoupila a s nedotčenou kytarou odporoučela. To je pro mě velké ponaučení, že jako zákazník mám vždy trvat na konkrétním datu zhotovení a konkrétní ceně pro jakékoli opravy v servisech, a to už při jejich sjednávání.
Hezký eshop, velký výběr a dobré ceny.
Zákazník je jim ukradený. Chtěl jsem poradit s aparaturou, jsem začátečník. Poslal jsem email prosbou o radu, ale ani po týdnu se neráčili odpovědět. Slušně jsem se připomněl, ale nikdo se neozval. Chtěl jsem nakoupit za cca 20 000kč a do budoucna i více. Ale teď vím že tenhle obchod se o zákazníky nestará a tedy nenakoupím.
Protože jsem si spočítal, že už jsem v kytarach.cz utratil okolo 150k, tak jsem doufal, že by si paní Petra Pohanková na komunikaci pro zákazníky alespoň mohla přečíst obsah emailu. Neučinila tak ani po dalšim upozornění na daný problém a můj dotaz jednoznačně zmrazila. Jen tak dál.
velký výběr
neochotný personál
Ďakujem veľmi pekne za nákup, komunikáciu už pri objednávke, skvelý obchod odporúčam, bolo mi cťou u vás nakúpiť
Velmi rychlé dodaní zboží. Obchod můžu jen doporučit.
nic
Maximální spokojenost, vše přišlo včas.
Nic
Velký výběr,rychlost dodání
Objednal jsem si kytaru,která mi zpočátku přišla normální,tehdy jsem se moc v kytarách nevyznal. Nehrála moc dobře,tak jsme si říkali že to bude combem,kteréneni bůhvíjaké.Nicméně s odstupem času zjišťuji,že je kytara ve hrozném stavu.Zaplatil jsem 8 000Kč a na kytaře byli odporné rezavé struny plus šrouby a je na ní vidět že je používaná,navíc se struny skoro dotýkají pražce,takže i toto budu muset řešit.
+ komunikace personálu na prodejně + ochota poradit při výběru klavíru, na co se zaměřit + možnost neomezeně vyzkoušet vystavené zboží před rozhodnutím o nákupu
Zklamání probíhá až s odstupem, kdy k objednanému pianu ve zvýhodněném setu se sluchátky a stoličkou 19.5.2021 nebyla dodána slíbená stolička na 28.5.2021. Vyzvedl jsem tedy piano bez stoličky, 6ti leté dceři nějak zimprovizoval sezení na jídelní židli a čekal na další termín "až" za měsíc. Když se blížil den "D", všiml jsem si, že termín den před dodaním u položky zmizel a následně se posunul o další měsíc. Za další měsíc stejná situace, píšu dotaz emailem, žádná odpověď dodnes. Následně automatická zpráva, že termín posunut na 26.7, ale jen par dní po té už další změna a v tichosti bez oznámení už uvedeno 13.8.2021. Chápu že je špatná doba a tak volám/píšu s prosbou o nějaké nestandardní řešení od návrhu, aby pro mne stoličku zakoupili u lokálního dodavatele (kde je skladem), vystavili nějaký poukaz na slevu pro příští nákup (a nedodanou stoličku za plnou cenu koupím jinde sám) až po nejjednodušší variantu, že by mi zapůjčili obyčejnou levnou použitou stoličku z prodejny, aby měla holka zatím na čem sedět. Je zoufalé, že nic z uvedeného je nenapadne nabídnout samotné, ještě zoufalejší je jejich zamítavé stanovisko ke všemu co jsem navrhl. Absolutní nezájem i s vědomím toho, že si tam za těchto okolností už logicky nikdy nemohu chtít nic koupit. Utratil jsem tam pouhých 52tis Kč. Zoufalé, ktrátkozraké, neprofesionální.
Kvalitní výrobky, přehledný e-shop a hlavně skvělý přístup k zákazníkovi. Řešila jsem svojí vinou rozbitou součástku a psala na zákaznickou. Vše bylo vyřešeno k mé nejvyšší spokojenosti, rychle a s lidskostí. Díky moc.
ochota, příjemná komunikace, celkově zákaznický servis. Objednáno v neděli, zboží dorazilo hned v úterý
nic
Ochota a rychlost dodání a velký výběr
Nic
Obsluha, velký výběr zboží, kvalifikovaní zamestnanci
Nic
Obrovský výběr všeho,nádherná atmosféra,,super obsluha,
nic,,
Dřívější nákupy, ale pouze osobní převzetí.
20.11. nám byl dodán klavír v jiné barvě, než je v naší faktuře, takže jsme zboží reklamovali. Komunikace byla šílená, mluvila jsem s pěti lidmi po telefonu a každý mi říkal jiné informace. Personál je naprosto nezaškolený. Zjistili jsme, že klavír v naší barvě nemají. Po telefonické kominikaci mi řekli, že klavír v dané barvě není, pak že je, pak že zase není, ale je na jedné pobočce, odkud by to mohli poslat. Pak mi bylo řečeno, že popřípadě jej dostanou koncem měsíce, tak by nám klavír ihned odeslali. Tudíž jsme čekali, až jej dostanou. Prosila jsem e-mailem i telefonicky o informaci stavu objednávky. Nic. Neustále jsem si musela volat, urgovat. Když jsem volala včera, pán mi řekl, že neví, jestli se k nám klavír poslal, ale že jej už mají k dispozici a nejpozději do středy nám ho vymění. Dnes mi pan Beran, který se mnou mimo jiných lidí reklamaci řešil i přes email, že klavír dnes odešle a klavír, který nám ve špatné barvě dodali si odvezou. Nejdříve chtěl klavír odeslat až zitra, proč si přidělávat práci, ale nakonec, až jsem sdělila, že má být klavír dodán do středy, odpověděl, že klavír pošle dnes. Tak jsem zvědavá, protože na klavír spěcháme, což jsem říkala již od 20.11. Žádná omluva ze strany obchodníka, žádná sleva, nic, ještě se mě ptali, kde vznikla chyba. Tak se podívám na fakturu a vidím! To, že neznají zkratky barev, které mají uvedeny u produktů, to svědčí o neschopnosti personálu na oddělení reklamací. Abych jim musela říkat já, co ty zkratky znamenají mi přijde jako ostuda. Jestliže se zítra nic nezmění, objednávku rušíme a zakoupíme klavír u konkurence. Horší jednání v případě reklamace jsem ještě u žádné firmy nezažila.
Rychlost
Manuál v češtině,nelze přidelat stojánek na noty.
Poslal jsem email na reklamaci a stále mi nedošla odpověď. Reklamuji chybějící součástku stojánku, která má být součástí balení.