Feedo.cz
96 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Ze začátku komunikovali a snažili se problém vyřešit.
Už měsíc nám zadržují 3,5 tisíce za lehátko, které tvrdí, že bude a stále není. Když po třech týdnech přiznali, že už nebude a vybrali jsme jinou variantu, jediné, co je zajímalo, abychom doplatili rozdíl 180 korun. Komunikace už ale vázne, a tak stále čekáme na vyřešení. Třeba kam máme vůbec doplatek poslat a jakým způsobem.
Bohužel nic velké zklamání
Falešné slevy zavádějící popis k oklamani zákazníka kdy podle popisu měl být kočár 4v1 nakonec po otevření zásilky zjištění že je bez pod vozku a ten si musíte dokoupit zvlášť a cenově vyjde vše drážš než kde jinde už nikdy
Skvělá komunikace přes e-mail(okamžitě jsem měla odpověď na svůj dotaz), rychlost doručení do tří dnů byla taky v pohodě, a ze zboží jsem nadšená(příjemný materiál, hezké barvy).
Vůbec nic. Jsem moc spokojená
Komunikaci s obchodem
Dlouhá doručovací doba (až týden, někdy i déle).Přičemž ještě zjistí, že zboží co jste si objednala a při objednaní bylo skladem najednou skladem nemají, takže zase čekáte. Nemají vůbec přehled co mají skladem a co ne. Na e-shopu věčně vyprodané produkty, takže nemáte šanci vybraný produkt objednat. Baliček mi tedy nikdy nepřišel v původní objednávce.
Falešné slevy. Při uzavírání pobočky v Radotíně měla být 50% sleva na veškerý sortiment na prodejně. U kočárku, který jsme tam koupili, byla ale původní cena před touto slevou na této pobočce o 25% vyšší, než ve všech jejich ostatních pobočkách. Sleva 50% na vše byl tedy jen obchodní trik..
Jedna velká katastrofa!!! Věcné čekání na zboží co je "skladem"...tentokrát jsem se dočkala po 3týdnech :D
Zboží zaplaceno kartou, odečteno u účtu a přišla výzva, že jsem objednávku ještě neuhradila. Emaily na zák. linku se mi vrací jako nedoručené, na telefonu visím dlouhé minuty a stále se mi nedaří spojit. Dřív jsem zde ráda nakupovala. Teď už rozhodně ne.
Ceny Sortiment
Srovnám Feedo 4 roky zpět a dnes. Kdysi bylo dodání rychlé, vše dobře zabaleno. Dnes? Objednám zboží skladem, zaplatím a čekám a čekám. Poprvé jsem mávla rukou - stane se. Napodruhé už jsem dost naštvaná. Komunikace s obchodem nic moc.
Velký výběr zboží
Zboží, které uvádí, že je skaldem, skladem není. Naprosto chaotická komunikace se zákaznickou linkou. Po víc jak 30 dnech od zrušení objednávky stále obchodník nevrátil peníze.
Možnosti platby a dostupnost zboží
Nic
Přehledný e-shop
Přišlo několik druhů zboží v jiných než objednaných barvách, při doplňkové objednávce, která přišla ve stejný den s tou, která byla zadaná o 10 min dříve nás nechali zaplatit poštovné za další balík. Objednala jsem zde naposled.
Sortiment
Opakovaně pozdní dodání, ačkoli všechno zboží, co jsem objednala, se zobrazovalo jako skladem. Platba předem kartou online, takže asi nemají kam spěchat :-( A to jsem zde dříve tak ráda nakupovala!
Komunikace a flexibilitu
Puvodni termin dodani vyrobku,ktery nebyl aktualne skladem, byl 3-5dni. Po peti dnech tam naskocilo termin dodani 2tydny.
Vse
Nic
- rychlé doručení - super kominkace - ceny a akce
Ani k jedné objednávce mě nedali daňový doklad, psal jsem na zákaznickou podporu, kde mě napsali, že doklad chodí emailem, ale já ho nemám. Nový doklad mě neposlali. Zboží jsem následně vracel a ani po dvou měsících ještě nemám zpět peníze. Nikdy už bych zde nic neobjednal.
Prošlá lhůta kojeneckeho mléka, zboží skladem a došlo skoro za týden.
Zbozi prislo do vydejny ve dvou baicich,pricemz na obou bylo cislo objednavky a cena za celkovou objednavku.Vydejna odmitla baliky vydat s tim,ze by mela celkova cena byt uhrazena dvakrat,za kazdy balik zvlast.Feedo nevim proc jednu zasilku rozdelilo do dvou baliku se stejnou etiketou a zasilku tedy dosud nemame a je ve vydejne,ktera pry resi pripad s feedem:-(
rychlost a dárky za nákupy
nic
Hodnocení kamenného obchodu Feedo Hostivice Ráda bych vyjádřila nespokojenost s obsluhou na pobočce v Hostivicích, která mě odradila do Feeda ještě někdy zavítat. Do hostivické pobočky přišli s poměrně nenáročným požadavkem na standardní autosedačku, přičemž nám byla z 200 typů obchodem prezentovaných nabídnuta pouze jedna jako vhodná. A nemáme nijak atypické dítě, naše kritéria nebyla příliš omezující, pouze preferovaná značka a cenový limit, dále jsme měli v plánu dát na doporučení a radu obsluhy. Obsluha působila dojmem, že si dala za cíl dne, konkrétní - nejdražší autosedačku prodat komukoliv, ať jsou jeho požadavky a parametry výběru naprosto odlišné. I přes prosbu o levnější typ sedačky nám bylo řečeno, že jiná není vhodná. Jednání obsluhy považuji za neprofesionální, k čemuž přispělo i negativní její hodnocení a pomlouvání předchozího zákazníka, který si nejspíš vybral sedačku podle svých představ a ne představ (cenových) paní prodávající. Po této zkušenosti jsme další drobnosti, které jsme měli v úmyslu zakoupit, vrátili do regálů a z obchodu odešli s nepořízenou. Ono už hovor začínat slovy "Doufám, že alespoň Vy budete normální.." o něčem svědčí. Takto jsme si chování vyškoleného personálu opravdu nepředstavovali. Dříve jsme navštěvovali pobočku na Černém mostě, kde jsme byli s obsluhou vždy spokojeni.