DOMIbags
77 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Hezky vyber
Nepříjemná obsluha, neustále na telefonu, velká neochota, sprostá na deti
Píšu za maminku, která byla velmi spokojená se slečnou na hlavním nádraží, vybírala mi tašku k narozeninám, slečna byla milá, ochotná a se vším poradila. Datum nákupu 5.11.2019 díky za vaše služby.
Velmi milou paní prodavačku na Hlavním nádraží, poradila mi se vším co mě zajímalo, byla milá, ochotná, znala dobře nabízený sortiment zboží.
Nic
paní prodavačka na CČM a výběr zboží
to že jsme museli docela dlouhočekat než obslouží jednoho zákazníka a ten byl dost náročný, prodavačka tam byla sama
Pri na kupovni super
Reklamace....kdybych nevedel,ze moje pritelkyne je na takove veci,jako je nova kabelka :),opatrna.kdyby nejezdila vsude autem,coz znamena,ze vse vozi tou vetsi kabelko"autem",tak ze kabelka se nikde nesoupe,nedre,tak dej me tomu.jenze ta kabelka se zacala na okrajich lamat a loupat na kapsach,ktere ani nepouziva.zamitnuto ...vraceno,protoze jsme ji vraceli,ze uz nevypada designove.....vraceli jsme ji po pul roce....asi nekde chyba.
Kufry jsou krasny. Nakupuji pres e-shop,zbozi prislo v poradku a vcas.
Objednavala jsem tri kufry. Kazdy prisel zvlast a v jiny den. Pouze v jednom baliku byla vlozena darkova taska.
Nic. Prodejna Chodov.
Prístup prodavacek, neznalost a neochota pri reklamaci vadneho zbozi. Dvojnásobne poruseni zakona o ochrane spotrebitele.
vše rychlé,bezproblémové
nelze nic kritizovat
Nakupuji převážně přes e-shop a vždy jsem byla maximálně spokojená.
Pozitivní.
Příjemná obsluha, pěkné zboží, příjemné nakupování, doporučuji!
Super obsluha v obchodním domě Palladium Praha Náměstí republiky
Bohužel, můžu pouze soudit podle prodejni Paládium.Zde je to hodně špatné. Reklamace nebyla vyřešena do 30 dnů, přítelkyně tam byla pro batoh a prodavačky ji řekla že bohužel ještě není a že to tady teď o víkendu nevyřeší, tak jsem se musel ozvat ja. Prý jsem zbytečně zvýšil, údajně hlas, tvrdila vedoucí prodejni. Každopádně poté prodavačky začli hledat reklamovaní batoh,vedoucí někam volala .Nakonec to dopadlo tak že donesli nový batoh regálů,při vyplňování reklamaci se pani vedoucí dívala do evidence reklamace,kterou vedou ve svém sešitě, kde bylo údajně napsán že si již reklamovaní batoh si přítelkyně vyzvedla. Pak vedoucí zjistila že se spletla, přítelkyně se omluvila,ale každopádně jak to podala a říkala,tak znělo že není poslední.Nevím co tim chtěla říct, přítelkyně nevidí a používá vodici ho psa.Každopádně jedná které jsme zažili na uvedené prodejně si nemůžu nechat pro sebe a určitě se dál podělím ostatními na sociálních sítích a také dám podmět obchodní inspekci,ohledně řešení Reklamace.