Gastroklub.cz
90 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nízká cena v porovnání s konkurencí, rychlost dodání, dobrá komunikace, bezproblémová reklamace. Jedna ze zakoupených lahví alkoholu dorazila s prasklinou a částečným prosáknutím obsahu z lahve. Po odeslání žádosti o reklamaci firma bezplatně odeslala svého kurýra, který lahev bez problémů vyměnil za novou a nepoškozenou. Komunikace ohledně reklamace byla svižná a bezproblémová i přes jistě vytížený povánoční čas. Obchod doporučuji.
Poškozená láhev, která se mohla poškodit i dopravcem (snadno vyměněno).
Rychlost dodání, kvalitu, komunikaci
Rychlost vyřízení objednávky
Objednávala jsem kávu, a jelikož bydlím v německu objednávám více kusů, v srpnu mi přišel balík s trvanlivostí do 4.1 a pak v listopadu taktéž,jenže ten jsem otvírala až v lednu. Očekávala bych delší dobu spotřeby !!!
rychlé dodání
nic
Vše, doručení i zabalení.
Nic.
rychlost vyřízení objednávky
velký výběr, dobré ceny
vše bylo v naprostém pořádku
chválím naprosto vše
nic
vše
nic
Přehlednost stránek, ceny a rychlost dodání zboží.
nic
Nic
Termín dodání - od 9. 7. 2018 čekám o vyřízení, zaplatila jsem obratem a nic nedošlo.
cena,rychlost,balení
Maximální spokojenost, v pondělí objednáno ve středu vyzvednuto v Uložence. Jednotlivě zabaleno do bublinkové fólie a ještě proloženo kartónama.
Rychlost
........
Před Novým rokem nepracují.
cena +termín dodání
žádná
Mimořádně špatné balení zboží! Obsah jedné lahve vytekl do celého balíku, vzhledem k nestandardní ceně poštovného je to podivné - nedostatečně zabalená zásilka, nulová pečlivost obsluhy. Současně chci upozornit na velmi hrubé jednání ze strany zástupce Gastroklubu, který byl na tuto skutečnost upozorněn, vč. fotografického materiálu.
Objednávala jsem pro mě dárkové balení kvalitního šampaňského moet . Na obrázku byla jedna krabice , která obsahovala 6ks moetu a 6ks sklenic , které byly jako dárek.Neobjednávala jsem poprvé v tomto obchodě, proto mě překvapilo, co mi došlo. Měla jsem to jako dárek a došlo mi 6ks moetu v potrhané krabici od rumu a 6ks sklenic v druhé krabici s ostatním zbožím .Pán mi sice vyšel vstříct , že do týdne to napravil , ale? Neustále mi tvrdil , že to není dárkové balení , tak nevím jestli jsem slepá, ale to, co jsem si objednala, rozhodně nevypadalo jako to, co mi došlo. Domluvili jsme se na výměně. Já to tedy znovu zabalila, nalepila štítky a myslela , že mi dovezou to, co jsem si objednala a vezmou si to ,co mi poslali, jelikož jsem zboží zaplatila, ale né. Pro zboží si přijeli ve čtvrtek a nové , že mi dovezou v pátek. Opět jsem volala , jelikož říkám ,já nebudu mít ani peníze ,ani zboží, že takhle se to nedělá. Pán mi odpověděl, že jestli to takhle nechci , tak ať si nechám to co mám, že zítřejší zásilku zruší a hotovo. Domluvila jsem se s pánem, co to vyzvedával , že je svědkem toho, že jsem s pánem mluvila a že zítra mi má zboží dorazit. Vzala jsem si na něj telefon pro jistotu. Tak nevím - věřte někomu ,koho jste v životě neviděla, že vám opravdu zboží pošle. Tady to tedy vyšlo, ale nemyslím si , že tento postup je správný. Uděláte velkou objednávku , zaplatíte poštovné a ještě vám pošlou něco ,co se hodí jim. Ano ve výsledku to bylo zboží, to co jsem si objednala , ale jak může pán vědět jestli to mám pro sebe nebo jako dárek. Od teď budu do poznámky psát prosím o nepoškozenou krabici a zboží, tak, jak je na obrázku. Kdyby to poslali rovnou tak, jak to má být , nic z tohoto bych nepsala. Tak nevím zda se jim to vyplatilo, jelikož náhradní dopravu platili oni. Ještě se pán divil , že se rozčiluji a skáču mu do řeči. Jenže on mi pořád tvrdil , že takhle je to v pořádku, že to není dárkové balení , Že mi došlo to, co jsem chtěla , to co je v té krabici akorát troch jiné .Když něco nemám volám, jestli to takto může být přeci a ušetřím si spoustu nepříjemností.