Logo obchodu Czech computer

Czech computer

2 176 hodnocení

77 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jakub Závěrkapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Mobilní telefon inzerovaný skladem 3ks, po vytvoření objednávky doručení do dvou dnů, po čtyřech dnech musím zavolat a zjistit, že zboží byl poslední kus a je vyprodáno. Žádná kompenzace ani jiné vstřícné gesto, objednávka zrušena.

Antonin Stastnypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr

Způsob vyřizování reklamace. Základní deska Gigabyte Z490 už počtvrté selhala. Vada opakující se stále dokola a mně došla trpělivost se zase s nimi dohadovat.

Lucie Slaninovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nic

Těsně před dvouletou zárukou nám přestal fungovat produkt. Po donesení na pobočku (2dny před zárukou) se vyjádřili s tím, že je po záruce a nic neudělají. V podmínkách však mají, že záruka běží ode dne předání na pobočce NEBO doručení na místo opravy. Po přečtení všech recenzí už chápu, že to asi neuhádáme. Infolinku zvedl znuděný pracovník kterému bylo zatěžko otevřít hubu.

mh mhpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

czc prodava pouzite nebo repasovane zbozi jako nove! Nejsem jediny, kdo s tim ma problem. Zvlast nedoporucuju u nich nakupovat apple produkty, u kterych se takovy problem objevil nekolikrat. Nasledne rizeni a jednani bylo velmi spatne.

Jaroslav Fialapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic.

PC sestava za 50k nefunkční. Následná reklamace katastrofa. Operátoři na infolince jedno velké neštěstí.

Simona Součkovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

rychlé dodání

Po obdržení balíčku jsem rozbalila notebook, který byl již někým používán přede mnou - byly v něm uloženy přihlašovací údaje aj. Objednala jsem si zboží nové a tudíž nepoužívané. Výrobek jsem vrátila. Pouze jednou jsem jej zapojila a zase vypnula.Nic jsem na něm ani nedělala. Přesto mi byl účtován Servisní poplatek - uvedení zboží do původního stavu (recovery) ve výši 599Kč. K tomu jsem platila 199Kč za poslání křehkého zboží. Tento nákup se mi tedy opravdu "vyplatil". Nedoporučuji!!!

Tomas Vidimskypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

reklamace arogantnost atd.

Josef Malýpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vadne zbozi nelze vratit ve 14 dnech ,daji vam na reklamaci a pak si zbozi musite vzit u obchodu takove velikosti nechapu takove jednani uz zde nic nekoupim

Pája před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Minulý rok jsme zde nakupovali notebook za 20 tisíc, který jsem měla dostat k Vánocům. Hned jsem ho zkontrolovala, byl v pořádku. Dostala jsem ho ale asi až o měsíc později. 2 chyby se projevily po pár týdnech používání (vypadávala mi klávesnice CapsLock na jedné straně a blblo připojení wifi). Produkt jsem nemohla reklamovat, protože jsem měla online výuku a potřebovala jsem ho. Avšak o chybě jsem informovala podporu pod produktem. Na připojení WiFi mi přišla odezva, na klavesnici ne. Postupně se začaly přidávat další chyby, dohromady jich bylo asi 8 (napr. problikavala obrazovka, vypadavala WiFi, kdyz jsem zapojila baterii,...). V červnu jsem produkt reklamovala s podrobným popisem chyb. Po asi 2 tydnech mi prisel mail, ze ma reklamace byla zamítnuta kvůli mechanickemu poškození (vylomena klavesnice) a ze mohu vyuzit mimozarucni opravy, ale musim si ji tedy zaplatit. Myslela jsem si, že mluví o té vycvakavajici klavese, která již byla vadou pri prevzeti zboží, ale když mi produkt přišel, klavesa byla opravdu VYLOMENA! Ihned jsem sla produkt reklamovat, protože mi produkt vratili jeste v horsim stavu, nez jsme ho koupili. Prodejce mi rekl, ze mi to nevyreklamuje, protoze mi to stejne zase vrátí. Prý už prostě byl ten CapsLock napůl vylomený a stalo se to při přepravě. Ale za přepravu přeci také ručí?? Od té doby nulová komunikace. Ostatní chyby notebooku se prý neprojevily, ale byly opraveny. Nyní notebook používám asi 1,5 měsíce a už se staré chyby opět projevují. Kontaktovala jsem ČOI a pravděpodobně budu problém řešit mimosoudně. Mám videa a fotky z prvních projevů chyb, které dosvědčují, že chyby nemohly vzniknout mou činností. Vím, že jsem měla produkt reklamovat dříve, ale bohužel to uprostřed školního roku nešlo. A když tu tak čtu hodnocení ostatních, asi by mi to ani tak nepomohlo. Strašné jednání, rozhodně NEDOPORUČUJI!

Bestenypřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic, už vím, proč používají slogan: DVOJKA NA TRHU!

- změna osobního účtu z důvodu ojedinělého nákupu na IČ na podnikatelský = ztráta všech objednávek a faktur v osobním účtu !!! - nezvratný krok - dodaná sestava s jiným procesorem než bylo objednáno, uvedeno na dokladech a zaplaceno !!! - již druhá stížnost - doposud bez reakce i když jsme situaci řešili neprodleně po zjištění a počátku užívání sestavy !!!

Eva Vnenkovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Neuznana reklamace sportovnich hodinek samsung active 2 "zavada zpusobena vnikem tekutiny do hodinek".... hodinky samozrejme mely byt vodotesne,maji sportovni rezim plavani...czc nikdy vice

Martin před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Koupil jsem konzoli PS 5. Po dvou dnech byla poslána na reklamaci. Konzole nešla spustit. Pravděpodobně smůla na špatnej kus. Nicméně v konzoli bylo cd s hrou. Poslali mi teda novou konzoli. CD s hrou ovšem chybělo. Po dotazech a shánění se, mi bylo sděleno, že v konzoli žádné cd nebylo... hra v ceně 1000 kč je pryč. U czc nenakupujte!

Anna před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupila jsem počítač u společnosti CZC a následně ho vracela ve 14denní lhůtě. Jelikož vím, že musí být vrácen v původním stavu, aby nebyly účtovány poplatky za opotřebení, ptala jsem na pobočce pracovnice, zda je potřeba vrátit zařízení do továrního nastavení a bylo mi řečeno, že ne. Následně mi přišel dobropis ponížený o částku 599 Kč za servisní poplatek (recovery). Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že mi po telefonu nepomůžou a musím napsat e-mail, a že pracovnice pravděpodobně informace o pravidlech vracení zboží neměla (jelikož se jedná o partnerskou pobočku), a proto mi podala chybnou informaci. Psala jsem tedy e-mail, kde jsem celou situaci popsala a požadovala vrácení poplatku, který mi byl naúčtován neoprávněně. Po 8 dnech jsem obdržela zamítavé vyjádření s tím, že pracovnice na této pobočce vyškolená je, případ si tam nepamatují a já měla povinnost vrátit zboží v původním stavu vč. recovery. Servisní poplatek mi samozřejmě naúčtovali neoprávněně, protože zapnutí počítače rozhodně není poškození a za nic jiného mi ani podle zákonau účtovat nemůžou. A o prozákaznickém přístupu této společnosti nelze vůbec mluvit.

Petrpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, co by jiné obchody nenabízely...

Nulová komunikace. Neuznání vrácení zboří bez udání důvodu....

petr tomicapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Přátelé, vůbec se nebavte s těma nýmandama na infolince a rovnou se obraťte na managera reklamací přes datovou schránku. Pokud budete komunikovat s panem Bučkem, tak ho pozdravujte od pana Tomici. Ten soud jsem vyhrál vy zloději z CZC.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Všechno. Už nikdy více. Veliké zklamání!!

Basepřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Akční nabídka CZC slibovala TV + dárek (designový reproduktor) v hodnotě 4 600 Kč. Konkurence nabízela stejnou TV za nižší cenu, ale kvůli reproduktoru jsme koupili u CZC. Při rozbalení jsme zjistili, že má reproduktor nefunkční konektor nabíjení, proto jsme reklamovali. Pak už nastal kolotoč zoufalství a zklamání. Po více než měsíci skončila reklamace ze strany CZC údajným "vrácením" 1 kč (prý neměli náhradní kus - na pobočce nám řekli, že mají ještě další 2 kusy a nebylo možné ani opravit). Dosud jsme neviděli jediné vyjádření technika o závadě. Reprák byl údajně zničen, takže nám ani ten poškozený nevrátili. Otřesný byl rovněž arogantní přístup reklamačního oddělení. Nevrátili nám ani zmíněnou 1 kč a jediná rada zněla: "Pokud se vám to nelíbí, obraťte se na ČOI". Za nás CZC už nikdy - možná právě díky svému jednání jsou stále dvojkou na trhu s elektronikou.

laty28před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Výběr zboží

Ruší pobočky všzdemožně a neuznávají oprávněné reklamace, už bych tu nekoupil lautr nic!!!! Takové vyjádření reklamačního technika, že je výrobek mechanicky poškozen, ikdyž jsem poukázal na videa, kdy se co chyba vyskytla i dalším zákazníkům, tak takového technika může dělat i cvičená opice. Prostě nesolidní jednání a nesolidní reklamační oddělení. Nedivím se, že ruší pobočky, asi přicházejí o hodně zákazníků a ani se nedivím!!

Michal hudecpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Široký sortiment věcí

Neplnění slíbené dodací lhůty, bez adekvátní nápravy. Přišlo mi, jakoby to lidem ze supportu bylo úplně jedno (což asi opravdu je)

Clowingpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

pobočka v místě bydliště...a kde mi stejně nepomohli i když měli i snahu o zákaznický přístup. Centrála to ale celé "zabila" - zákazník není důležitý, když mají peníze na jejich účtě..

pokud bude více takových oslů jako já a bude nakupovat u takto nemocné firmy, bude to s kvalitou výrobků a procesů velmi špatné..nechci už o CZC nikdy slyšet!!!