Logo obchodu Czech computer

Czech computer

2 176 hodnocení

77 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nemohu pochválit nic, arogantní řešení oprávněné reklamace, arogantní personál ve výdeji.

Řešení reklamace - dne 21.12.2019 zakoupený digitální přijímač nepodporuje normu DVBT 2, přesto, že tato skutečnost nebyla nikde uvedena -ani na faktuře, ani na popisu výrobku. Reklamaci firma CZC již podruhé neuznala, přesto, že první reklamační formulář je z února 2020.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Skvělý obchod! Nic nemůžu vytknout

Nic

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic.

Objednán telefon na splátky, poté, co mi schválili úvěr, přišel email, že nemají zboží, které jsem objednal, proč tedy nabízí zboží, které nemají. Když jsem telefonicky kontaktoval zákaznickou linku, zvedla to Slovenka, která do telefonu tak huhňala, že ji nebylo ani rozumět! Komunikace s nimi na bodu mrazu, nedoporučuji tuto společnost!!

Jiří Havlaspřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Často jsem nakupoval.Ted už CZC nikdy.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Řešení reklamací je s tímto obchodem noční můra. Rozhodně nedoporučuji cokoliv nakupovat u CZC. Radši to nakupte na Alza, ještě k tomu to tam mají většinou levnější a chovají se k Vám normálně. Ještě nikdy mě obchod tak nenasral jak CZC.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

18.3. jsem si objednal PC sestavu včetně OS Windows OEM verze 30.3. konečně dorazila zásilka s PC, po rozbalení a zapojení jsem zjistil, že technici zapomněli nainstalovat Windows (měli provádět testy atp., zajímalo by mě, jak si u toho mohli nevšimnout, že tam není OS) - ihned jsem volal na podporu, kde mi tvrdili, že to není možné atd. Z vlastní iniciativy jsem tedy nainstaloval Windows z flash disku, abych jim dokázal že opravdu licence v zákl. desce není vepsána. Na podpoře zněli, že je s tím spíše otravuji a že oni za to nemůžou a nerozumí tomu, říkal jsem jim tedy, ať mi dají číslo na servis, že se jich zeptám sám a vysvětlím. To nejde atd. Mailová komunikace byla ignorována úplně a po telefonu vždy řekli, že jim napsali ať počkám a že se mi ozvou. Sami mi nikdy nezavolali, vždy jsem musel volat já a doptávat se. Když už mi uvěřili, že opravdu zapomněli nainstalovat operační systém, tak navrhovali ať pošlu jako reklamaci zpět do obchodu. Samozřejmě jsem tušil jak to asi bdue vypadat, že to prodlouží mojí objednávku o dalších X dní a tak jsem navrhl, ať mi vrátí peníze a že si OS zařídím sám. To údajně nešlo kvůli tomu že objednávka, byla objednaná jako celek, a jednotlivé komponenty nelze odebírat. Neochotně jsem tedy souhlasil, že budu posílat počítač zpět a ujišťoval jsem se u nich že problém vyřeší co nejrychleji, což vzhledem k banalitě problému opravdu mohlo být vyřešeno do druhého dne. Na podpoře mi ještě jeden z operátorů řekl, ať tedy počítač dovezu do Příbrami, to už jsem si řikal, jestli to není vtip, že mám ještě na svoje náklady vozit počítač zpět kvůli jejich neschopnosti, tvrdil mi že to jinak nejde. Zavěsil jsem telefon a volal znovu s touhou že se dovolám jinému. To se mi povedlo a ten nejen že mi objednal DPD, které počítač vyzvedne, ale ještě mi řekl, že vzhledem ke coronaviru ani není možné osobně počítač dovézt :D. 1.4. Druhý den orpavdu přijelo DPD a vyzvedlo si mojí sestavu. Další den volám na linku jak to vypadá, abych je trochu popohnal, samozřejmě mi řekli akorát, že napíšou a ať počkám. Další den volám tedy znovu, pořád nic a další den zase a ticho po pěšině, pořád stejné fráze ať počkám atp. a zároveň mi skoro vynadali, že na reklamace je 10 dnů, na což sem jim odvětill, že nejde o žádnou reklamaci, že mi pouze nedodali jeden z komponentů, tak nevím proč bych měl čekat 10 dnů až se na montážích uráčí udělat pětiminutovou práci, kterou měli udělat již původně a znovu jsem apeloval ať mi dají číslo na ně, že se s nimi rád domluvím sám. Mimochodem jeden z operátorů mi říkal, že jim ani nebude volat, že to nemá smysl, že mají stejně věčně vyvěšený telefon. By mi zajímalo k čemu tam ten telefon tedy mají. 6.4. Opět volám na co se čeká a paní mi řekla, že prý mi v pátek volali ať jim řeknu číslo balíku v kterém počítač přišel (nikdo mi nevolal, takže další lež), číslo jsem jí nadiktoval a později pro jistotu i posílal e-mailem. 9.4. konečně přišel funkční počítač s operačním systémem. Při nákupu za 30tis. Kč bych čekal trochu větší péči a lepší přístup, ale toho se v tomto "obchodě" nedočkáte. Rozhodně to byl můj poslední nákup v CZC a budu se snažit tento příběh rozhlásit všude kde budu moct, aby se tomuto obchodu mí známí raději vyhnuli.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

už nikdy více

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Rozhodně nedoporučuji servis!!!!!! nedávno jsem si nechával vyčistit a přepastovat notebook.musela pro něj bohužel žena.byl vyčištěný a přepastovaný,ale s fakturu se objevil o disk.pry je vadný. ale proč nikdo nevolal,nezeptal se,jak s touto informací chce zákazník naložit.prostě to udělali jak jim přišlo vhod! přijel jsem na víkend domů z práce na víkend.stihl ještě přímo v CZC koupit jiný disk.a za to že mi ho tam znovu vložili (museli samozřejmě přeinstalovat znovu Windows) že mě vytáhli dalších 1000,-... jako nespokojený zákazník,sem se ptal, proč se nezeptali rovnou co mají s počítačem udělat při prvotním zjištění špatného disku? u starších notebooku se podle nás nevyplatí s tím cokoliv dělat, odvětili mi.a prý pokud se mi to nelíbí,disk vyjmou vrátí vše do původního (již od nich jiného stavu,o který jen tak mimochodem zákazník vůbec nežádal) a víc se o tom se mnou nehodlají bavit.tak pokud je toto podle vás správný přístup k zákazníkovi a dané věci.neáahejte tento servis navštívit! toe jak kdyby šel k mechanikovi na vyměnu oleje a on mi u toho vydělal například klimakompresor a musel s tím přehrát řídící jednotku (což by si samozřejmě nechal zaplatit)s tím, že se to u staršího auta nevyplatí jinak opravovat.ale na chod vozu to vlastně nemá vliv a víc se o tom nebudem bavit...zajímalo by mě,zda by pánové z czc Velké Meziříčí ,byli spokojeni.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Tak asi ze vseho nejvic, dle mého názoru, absolutně absurdní poplatek za platbu pri prevzeti, at už hotově, či kartou. Drzost nejvetších společností nezná meze.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Z důvodu Corona jsem musel odejít na home office. Pro práci z domu jsem potřeboval PC. Zadal jsem parametry do filtru a mnou vybraný stroj zaplatil a poslal na odběrní místo v JBC. A tady idylka končí :-(. Po přečtení objednávky jsem zjistil, že PC nemá operační systém přesto, že v parametrech je uveden. Telefonát a po domluvě změna na pc které skončilo na druhém místě. Přeplatek 200,- do týdne přišel na účet :-). Druhý den čekám na sms pro vyzvednutí. Místo toho jsem informován, že pobočka je z důvodu Corona uzavřena. Objednávka je zrušena a obratem posílají zpět peníze. Smutné, ale chápu je zlá doba :-(. Tento kát již sahám do rodinného rozpočtu, abych potřebné PC objednal jinde. O den později mi přichází 2x sms. Jedna z CZC a druhá od jedničky na trhu s elektronikou. Volám tedy info linku CZC. Není problém ob. zrušíme a pošleme peníze. Po týdnu peníze nejdou. Zase volám kolegyně zapomněla zrušit ob. a PC stále čeká na převzetí. Po týdnu volám znova kde jsou peníze? PC se vrátilo na centrálu, bohužel bylo poškozené a běží na něm reklamační řízení. Ale já ho nikdy neměl v ruce!! Tak proč ?? Nebudu to protahovat na vrácení peněz jsem čekal 6 týdnů.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Vubec nic.

Servis, podpora, reklamace

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Kompatibilitu jednotlivých „součástek“ hlídáme automaticky.-Lež. Skládání nové mašiny má být radost a zábava, ne stres a obavy. Užij si výběr a my sami pohlídáme, aby pak vše fungovalo správně tak, jak má. Lež. Nefunkční USB C na skříni, kvůli C jsem skříň kupoval. Odpověď CZC: V tomto případě nefunguje z důvodu chybějícího konektoru na Vámi vybrané základní desce. Proč ji teda doporučují, když není plně kompaktibilní?! Nikdo z techniků neupozornil!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

zbozi dorazilo. to je vsetko.

1.4. som objednavala PC, resp. komponenty, s tym, ze PC mali zostavit oni. produkty sme schválne vyberali také, aby bolo všetko skladom. za cca dva týždne sa ozval niekto z obchodu, že čosi nie je skladom - ihneď sme vymenili. následne sa ozvali, že dva produkty nie sú kompatibilné - vymenili sme. stránka deklaruje montáž do 9 dní , avšak počítač mi prišiel dnes, tj 14.5.2020. Mesiac a pol čakania. Musela som kvôli tomu zrušiť montáže prístrojov v ordinácii a posunúť kvôli tomu otvorenie ambulancie. Mám sa s nimi súdiť o ušlý zisk? nemám najmenšiu chuť. Tovar bol naviac vopred zaplatený a objednávaný na firmu, takže zrušenie objednávky by na základe českej legislatívy viedlo iba k tomu, že svoje peniaze už neuvidím. Nové termíny inštalácii do ambulancie sú posunuté o to viac, že ani tieto firmy nemajú kapacity (ale nie je to ich problém, keďže ja som sa sľúbila, že pc dňa 13.5. mať budem) Na infolinke, kam sme volali asi miliónkrát, sme iba raz natrafili na kompetentnu osobu so snahou nieco vyriesit, vsetci ostatni iba slubovali a slubovali, a nic z toho. Ak mate cas, smelo si pc objednajte. Mne po tejto skusenosti stacilo.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Na téhle prašivé, prohnilé a podvodnické firmě nejde pochválit opravdu nic.

Koupil jsem PC za 23 000 na pobočce, hned druhý den jsem ho vrátil, pac jsem se zbožím nebyl absolutně spokojen. Ze zákona na to mají 14 dní, nicméně ani po 16 dnech své peníze nemám. Na infolince jen plané sliby a výmluvy. Takže nemám penize ani PC, místo toho jen zbytečné starosti, protože vše musím řešit přes právníka. Nic u těchto potkanu nekupujte. A doufám, že brzo zkrachujou!!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednali a zaplatily jsme zboží skladem 18.3.2020 po týdnu se u zboží objevilo dodání v půlce dubna nyní je květen nikdo nám nedal nic vědět zboží nemáme peníze taky ne. Snažily jsme se spojit online na stížnosti nikdo nereagoval na konci dubna jsme se konečně dovolali operátor slíbil že se ozve dnes je 10.5.2020 stále bez odezvy vypadá to že obchod už nic nikomu nedodá :)

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Vyřízení storna

Obchod nebyl schopný odeslat zboží ani týden po vydání zboží na trh... S každou objednávkou byl vždy nějaký problém, takže už žádná další šance

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Už nikdy více tento e shop! Reklamace vyřízena stylem nezájem.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

1. Zakoupena nová myš Mad Catz 1 : Došla rozbalena a od prachu 2. Zakoupen chladič pro Socket am3+ : nikde v popisu ani zmínka o tom, že balení obsahuje rámeček pouze pro Intel Zbytek balíčků šíleně ošoupané krabičky. Můj názor na CZC se nezměnil, podle mě je to jen banda chudáků co sbírá a prodává poškozené nebo rozbalene věci od alzy. Takže jsem vyhodil 1200 Kč z okna za věci, které mohou letět hned vzápětí.... Pokud chcete v klidu nakoupit, doporučuji Alzu nebo TS Bohemia, VŠICHNI RUCE PRYČ OD CZ!!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Lživé údaje o zboží na skladě, kdybych nezavolal tak čekám na svoje zboží čert ví jak dlouho, už nikdy a to jsem se chystal udělat novou objednávku

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Zdržení po 6 dní (dá se pochopit) Nicméně nejhorší reklamační systém, co jsem kdy viděl!! Už nikdy si neobjednám nic u "dvojky" na trhu s elektronikou, klidně u jakéhokoli jiného čísla než tady! Dali mi rozbitý ventilátor, tak se rozhodnu, že jej reklamuji, blbý ventilátor za 150, ale rád bych ho zapojil (koupil jsem si u nich komponenty na sestavení pc za 30 tisíc..). Dojdu na pobočku, je mi řečeno, že musím vyplnit online formulář.. Ok vyjdu ven, udělám to na mobilu. Vejdu do vnitř a je mi řečeno, že potřebuji štítek s číslem reklamace (nestačí údajně napsat). Dále kopii záručního listu (proč?????? mám si koupit tiskárnu ještě?). A následně zabalené (originální krabička zadělaná asi není dostačujícíc). Dostanou to v krabici, ve které mi přišlo 11 komponentů, jsem zvědavý na reakci. Budu chtít zpátky peníze a poběžím hned za alzou (mimochodem, u tohoto ventilátoru je 22% sleva na czc a stojí 149, na alze není sleva a stojí také 149). Hlavně reklamaci na alze když tak udělají s vámi a ještě jsou rádi, když jim vůbec nějakou účtenku dáte.. Zlatá alza ! CZC už nikdy, není to poprvé, co řeším nějaký problém s nimi. Raději si nechám vrátit prachy a ještě budu mít od alzy ten ventilátor tento den a nebudu čekat 2 týdny. A už nikdy si nekoupím nic na CZC. Monitor a další věci už jsem objednal na alze.