Czech computer
77 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Č*rácké v*jebané CZC čekal jsem týden na objednávku a tak jsem jim volal a ti vyp*čení d*menti mi řekli, že nemají hru na skladě a kdybych jim nevolal tak čekám klidně měsíc?!!!! Co to K*RVA je! P*šahaní z*rdi z CZC, co podporují neziskovky jako manipulatoři,cz a podobné sr*čky k*rvy p*chcané v*jebané. Ještě by ti zk*rvení h*librci z Příbramy mohli začít podporovat Romeu, to by byl teprve gól.
nic
Pozor dejte si na tuto firmu pozor. Když koupíte na ICO už nemáte možnost vrátit zboží když Vám nevyhovuje. Pokoušeli jsme se i o výměnu zboží za jiné, ale i to bylo bez úspěchu a pochopení. Už od této firmy nic nekoupíme.
Po 3 dnech, když u objednávky bylo stále že se zpracovává (byla zaplacena online kartou dopředu) jsem se rozhodl zavolat do CZC a zeptat se, co se děje, nebo kde to vázne. Bylo mi řečeno, že jeden z produktů, co jsem objednal nemají (nedošel mi žádný meil, že něco není a že se čeká, prostě nic) a tak pán zjistil, že už ani nebude, že je nedostupný. Na moji otázku, jak mohu objednat něco, co už nemají, mi nedokázal odpovědět, snad jen, že se stala chyba na stránkách. A na druhou otázku, že kdybych nezavolal, tak ta objednávka by celá čekala až dostanou produkt, který už není k dispozici do kdy? Mi pán řekl, že neví..... Tak jsem ten produkt zrušil. Objednávka stále nedošla, tak volám opět za dva dny a, že už to budou posílat a kdyby to nedošlo, tak mám zase zavolat. Tak kde jsme? Budu furt volat kde to je? každej den? Neblázněte lidi.....Objednal jsem produkt u konkurenčního Mironetu, komunikace super, produkt došel druhý den a ještě jsem ušetřil. Takže za mě, není důvod zde nakupovat.
nic
Zdravím, nejprve bych se chtěl zmínit o tom, že v žádném případě mi nedělá radost psaní negativních recenzí. Bohužel ohledně obchodu CZC.CZ nemohu jinak. Ačkoliv nemám právní vzdělání, tak jsem toho názoru, že v tomto případě tento obchod možná ani nedodržuje platné zákony ČR. Samozřejmě nemohu a ani nechci nikomu radit, kde má nakupovat, ale pokud bych mohl alespoň trochu doporučit, tak pokud je stejné zboží možné sehnat v konkurenčním eshopu, tak já bych po zkušenostech s CZC.CZ určitě volil tuto možnost. A teď se pokusím popsat problémy, které jsem musel s tímto obchodem řešit. Dne 7.2.2020 mi byla doručena meteostanice Sencor SWS 9700, kterou jsem zakoupil ve zmíněném obchodě. Vše probíhalo v pořádku a to až do doby, kdy jsem meteostanici rozbalil a chtěl ji začít i používat. Po vložení knoflíkové baterie do hlavní jednotky se totiž nic nezobrazilo. Meteostanice byla zcela nefunkční. Pokud jsem však použil adaptér, tak meteostanice naskočila a byla až na několik výjimek (například venku bylo zataženo, ale meteostanice ukazovala slunečno) provozu schopná. Abych se ale vrátil k problému ohledně hlavní jednotky, která byla zcela nefunkční po vložení knoflíkové baterie. Baterii jsem se pokusil i vyměnit za zcela novou (nakonec nebylo potřeba výměny baterie, jelikož jsem ji změřil a ta byla zcela v pořádku), ale ani po výměně baterie se meteostanice nespustila. Z tohoto důvodu jsem tedy nejdříve telefonicky a potom i emailem kontaktoval call centrum společnosti CZC.CZ a kde jsem i popsal daný problém a zmínil jsem se i o tom, že bych si meteostanici ponechal, ale že logicky chci, aby byla plně funkční. Paní na call centru mi tedy poradila, jak mám postupovat při vrácení zboží s tím, že až budu zboží vracet, tak k tomu mám přidat i dopis, kde budou popsány problémy ohledně meteostanice. Tak jsem tedy učinil a zboží odeslal doporučeně prostřednictvím České pošty na zmíněnou adresu. Vše jsem provedl v lhůtě 14 dnů a to zejména kvůli tomu, že zboží bylo poškozené. Společnost CZC.CZ balíček převzala 19.2.2020 a to včetně dopisu, kde bylo z mé strany jasně popsán důvod proč jsem zboží vrátil. Také v přiloženém dopisu byla i zmínka o tom, že než vrácení financí raději upřednostním vrácení zboží, ale že chci, aby bylo 100% funkční. Ten samý dopis jsem poslal i emailem. Tím jsem pokládal celou věc z mé strany za vyřízenou a očekával odpověď od CZC.CZ. Celých 17 dní trvalo než se z CZC.CZ vůbec ozvali. Mezi tím jsem je zkoušel minimálně třikrát kontaktovat telefonicky, ale nikdy mi tam nebyli schopni sdělit v jakém stádiu se samotná věc má. Jen vždy tvrdili, že meteostanice je u techniků a že mi budou určitě informovat, až se k nim od techniků vrátí. Po 17 dnech mi tedy přišel email s informací o tom, že mi vrátí peníze a abych jim poslal číslo účtu kam je mohou zaslat (Tím mi vlastně potvrdili i to, že stanice byla vadná a s největší pravděpodobností i neopravitelná, jelikož já upřednostňoval před vrácením financí raději vrácení plně funkčního zboží, případně výměnu za nové plně funkční zboží). Celkovou částku, kterou jsem jim uhradil, však ponížili o 211 Kč a to za údajné opotřebení. Plus mi i odmítli uhradit poštovné ve výši 182 Kč, které jsem byl nucen zaplatit České poště jako úhradu za odeslání poškozeného zboží. Ano samozřejmě obchod dle platného občanského zákoníku má právo si strhnout určitou částku za údajně opotřebené zboží a i také má právo neproplatit poštovné při vrácení zboží, ale to by se muselo jednat o zboží, které je plně funkční. Zboží však bylo poškozené a v tomto směru by společnost CZC.CZ měla vrátit celou částku, kterou jsem jim uhradil plus samozřejmě i náklady, které jsem musel vynaložit ke vrácení. Viz https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/ odstavec "d". Na základě toho jsem se rozhodl i Českou obchodní inspekci kontaktovat. Ještě než tedy případně budete zvažovat nákup u CZC.CZ, zkuste si do vyhledávače Google vložit czc recenze a možná budete překvapeni i recenzemi z jiných zdrojů. Přeji hezký den.
Nic
Dal sem na mimozaruční opravu chytre hodinky samsung.Bylo mi řečeno, že výměna baterie bude trvat max.3- 4 dny, a že mi bude volat servisní technik. Dodnes nikdo nevolal , je to již 3 týdny, obchod téměř nekomunikuje, hodinky byli odeslány zpět před 6 ti dny , ale dosud nedorazili a neví proč, kde jsou.Nespolehlivost a rozhodně nedoporučuji.
velice mne sklamal pristup CZC-specialistu, kteri spatne poradi a CZC se k tomu nedokaze postavit "celem" a priznat chybu jejich pracovnika trpi s tim zakaznik. Proto v zadnem pripade obchod nedoporucuji a skoncil jsem s nakupy u tohoto obchodu.
nic, ale vůbec nic
přístup v pomoci instalace a nastavení tiskárny, totální katastrofa..... nejdřív mě poslali že to mám přivést na servis, pak mi to vrátili, že je to v pořádku a na telef.upozornění že tisk je opět blbě mi řekli, že to mám na servis poslat poštou, chápete to ??? potom že mám do formuláře napsat adresu a technici mi přijedou domů :( a podle mě stačí možná mala rada serv.technika po mobilu, který tento typ tiskárny umí ovládat.... a to jsem si koupila HP...... na nic obchod.... na nic služby.... a to je tiskárna v záruce a peníze kvůli nespokojenosti nevrátí :((((((
Nic
Vrátil jsem komplet televizi bez známek poškození, na pobočce převzato bez výhrad, poté cca za měsíc přišel dobropis přičemž mi ztrhli peníze že byla údajně poškozená. U těhle zlodějů bych už nekupoval.
Cena (nekupovano pro sebe ale na prosbu nekoho), rychlost odeslani, tragedie s vyrizovanim objednavky. Jen kvuli spatne vepsanemu cislu telefonu mi zbozi nedorucili vcas ac meli presnou adresu firmy a volat nebylo potreba. / po trech dnech zbozi dorazilo, ale stalo me to hodne nervu. Volali mi ze budu muset objednavku zrusit a udelat novou ac uz byla uhrazena a resit to dobropisem. Jen kvuli spatnemu tel cislu ktere se ihned po objednavce opravilo, ale jejich system to nezajimalo! Kuryr volal ze doruci, operatorka tomu sama nerozumela a stale mi rikala ze spis musim udelat novou objednavku. Prava ruka nevi co dela leva. Uz nikdy vic. Takto: czc cz vy nejste dvojka na trhu, ani nahodou. Vy jste ti nejposlednejsi bridilove na trhu.
nic
Dělají si z lidí blázny. Prodávají nefunkčí řadu Iphone 6S 32GBgold určené pro německý trh a ještě po reklamaci je točí mezi lidma dále, i když vědí, že jsou to zmetky!
Absolutně nic
Reklamační řízení - zakoupen náramek Xiaomi MI 4 v polovině října 2019, náramek po cca 1,5 užívání přestal fungovat - nelze spárovat. Předán na reklamaci - po 30 dnech vrácen, že reklamace neuznána a že náramek funguje. Po příchodu domů zjištěno, že nelze spárovat. Druhý den opět předán na reklamaci - arogantním pracovníkem na reklamaci sděleno, že asi reklamace nebude opět uznána. Po 30 dnech vrácen s tím, že se závada během testování neprojevila. Arogantní zaměstnanec reklamací napřed tvrdil, že nekomunikuje právě s tímto jedním telefonem (proč měsíc a půl komunikoval a nejednou nekomunikuje?, proč nekomunikuje s žádným telefonem?). Po dalších třech dnech natahování a obstrukcí nakonec vráceny peníze. Proboha, žijeme v roce 2020 a reklamace se přeci takto již neřeší - CZC ustrnul někde před dvaceti lety, kdy se reklamace neuznávali a nebo řešili s takovýmito obstrukcemi. Nákup v CZC nikdy více. Jen pro info ať žije pobočka Příbram
profi pristup v liberrci
nic
nic
Koukám, že nejsem sám, recenze nepíšu, ale o svůj zážitek se podělit musím. Google Pixel 2, původní cena 19 000,- Kč, po roce a půl reklamuji nefunkční zadní fotoaparát (černá obrazovka, nepoškozen). Je září roku 2019, telefon přinesu do prodejny CZC v Příbrami, pošlou ho tedy do servisu, po 30 dnech přijde zpět, dle vyjádření servisu musím nechat opravit přední prasklinu na displeji a potom budou řešit fotoaparát v záruce, cena opravy 5 500,- Kč (menší prasklina tam byla, když jsem za telefon dával tolik peněz, bylo mi líto jej neopravit, souhlasil jsem....). V říjnu roku 2019 posílám telefon do servisu se souhlasem opravy displeje a poté reklamovaného fotoaparátu v záruce, je před svátky (prosinec), píšu a volám na CZC, jak to s telefonem vypadá. Nikdo mi není schopný říct kdy ho dostanu zpět, proč to trvá tak dlouho, jediné co pořád slyším "oprava může trvat déle než 30 dní, bla bla bla", žádná ochota něco zjistit. Nyní je únor roku 2020, po několika emailech věc vzdávám a žádám vrácení telefonu (nechám si ho opravit jinde). V březnu roku 2020 končila záruka, nevím proč se mnou takhle vyjabali, ale CZC už nikdy, nejhorší zkušenost se servisem a jednáním. Zdar
Jsou to neskuteční zloději
Tahle firma jsou podvodníci, okradly i vozíčkáře. Chceme už na ně podat žalobu. Koupili jsme u nich telefon Samsung note 10 plus ještě verzi 512 GB když jsme přišli domu, tak zjištění vady displeje. Šli jsme hned do prodejny Samsungu, prodejce řekl že je to vada výrobků. Ředitel Samsungu navíc napsal že telefon nebyl určeny pro Česky trh, a ať to odneseme zpět do prodejny czc sedí tam u stolu rozvaliny prodejce, má tam napsáno servis arogantní nesnesitelný člověk. Předali jsme to panovy který přišel po té když jsme tam čekaly. S údivem řekli že telefon je na bočním rámečku je škrábnutí, ať jsme se dívali nic jsme neviděli. Bohužel u nového telefonu který doma vybalím a dám do obalů opravdu si nejde všimnout škrábnutí. Každopádně nám nabídli s třiceti nám vrátí třináct. Říkám opravte vadu displeje telefon si nechám ne dvou roční záruka neplatí. Že okradou i vozíčkáře je nejvíc odporné co můžou udělat. Doufáme že u soudů vše vyhrajeme máme dokumentaci telefonů od vybavení po reklamací e-maily ze Samsungu. Nikdy u nich nenakupujte, kdybych si tady před tím přečetl recenzi, tak bych k nim ani nevkročil
Přístup k reklamované televizi velmi tristní. Musel jsem po sporech vyhotovit znalecký posudek. Nakonec mi poslali bez vyjádření jen k vyplacení peníze za televizi, ač jsem požadoval k proplacení i další náklady za znalecký posudek a další. Nezbývá než se soudit. Nikdy příště už zde nenakoupím.
nic
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. Na info lince jednou tvrdí, že peníze posílali, pak že je někde pozdržená platba a neví proč. Na netu je reklamace ve stavu vyřízena již 20 dnů. Na emaily nereagují. Každopádně dnes je měsíc a týden od vrácení a peníze stále nemám.
Vrátili mi rozmlácenou televizi, která byla na reklamaci s teď už pro mne banální závadou. CZC mi tvrdí, že se mám snimi soudit. Tak budu. Pokud máte někdo podobné zkušenosti s touto pofiderní firmou, rád podám na ty podvodníky hromadnou žalobu. Welcome to CR
Celkem příjemné slečny na infolince, co mají se mnou trpělivost....
Takže už nikdy u CZC.cz aneb jak se nechat řádně vydupat. Volal jsem na infolinku: Ale pane Karta do servisu byla zaslána 17.12.2019. Mno, mne to nezajímá, můj reklamační protokol říká: Převzato 11.12.2019. Paní se mi omluvila a konstatovala, že musím napsat email na Reklamace@.... mno tam jsem napsal a přišla zpět generická odpověď, že se mi ozvou za 3 dny. 34 dní uběhlo od převzetí GTX 1080Ti do reklamace, dneska nemám kartu ani peníze a musím čekat na odpověď. Mno těším se, pokud se CZC neozve, tak v pondělí se budu muset holt obrátit na ČOI.
nic?
Doručovací doba na jejich vlastní pobočku v Praze trvá 10 dní? Opravdu jste spokojeni být až trojkou na trhu? Orientace na e-shopu — tragická. Dodací lhůta — tragická. Objednám u vás znovu? — ani náhodou!
slibované doručení do druhého dne. Třetí den zboží stále nepřišlo a nejsou ochotní pomoci , ještě je obsluha na telefonu arogantní