POZOR!!! v měsíci 07/2024 byl přes CZC.cz zakoupen zakoupen iPhone 15 Pro Max 512GB za cca 37tis Kč. Po otevření zapečetěného balení bylo naznáno, že se jedná o na pohled zdařilý PADĚLEK, avšak jede na systému android, IMEI kód zjištěný v telefonu neodpovídal kódu na originální krabičce, resp. na faktuře. Tohle je neuvěřitelné, ale opravdu se to stalo.. Nyní čekáme na reakci po O.O.K.S.
Czech computer
77 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
NIC
Dnes manželka volala kvůli reklamaci počítače. Dovolala se arogantnímu hlupákovi, který nebyl schopný nic vysvětlit a choval se vyloženě jako, že ho obtěžujeme. Tady už nikdy víc.
Moc mě to mrzí, ale zaprodali se allegru, už nic neobjednám. Ať si to přejmenují na plp.pl. Ať žije Alza :-D
Nic
Arogantní personál, arogantní infolinka. Reklamace softwarové chyby, náprava trvá max hodinu, ale mají to už měsíc, a jen lhůtu prodlužují. Je to arogantní a neprofesionální firma u které už nikdy nic nekoupime. Nedivím se, že krachli.
Jeden z velkých obchodů, takže šance, že zkrachuje a ukončí činnost je malá.
Jsem naprosto nespokojen s přístupem pracovníků firmy. Psal jsem jednoduchý dotaz na to, jestli se jednalo o chybu nebo záměr, že na produkt šly využít slevy za body i klasická akce, kterou měli, ale produkt jsem nekoupil večer a druhý den již nešel koupit. Tak mě zajímalo, jestli jsou schopni ještě produkt dodat. Místo jednoduché odpovědi, že ne, mi poslali formulář, který mám vyplnit. Pak z nich vypadlo, že mám číst podmínky a ten formulář, který mi poslali byl jenom k dorovnání ceny. Což je další věc, která mi přijde postavena na hlavu. CZC při nahlášení, že jiný obchod má zboží, které nabízí levnější, tak Vám ho zlevní na úroveň konkurence. Jako konkurenty, se kterými můžete uvést srovnání jsou jenom stejně velké obchody, u kterých máte stejnou jistotu, že neskončí, tedy pokud chcete zboží, lehčí je koupit si ho u konkurence, protože CZC nenabízí nic na víc, naopak s jejich přístupem jsem ze všech velkých eshopu nejvíce nespokojen. Pokud u nich budete někdy řešit reklamaci, uvidíte, jaké peklo to je, něco s nimi řešit.
Zadny
Poslali mi vadny produkt a jejich vyjadreni do 14dnu vraceni u zbozi ktere mate 10hodin a nefunguje operator svami mluvi jak s kamosem drzi ze to neni ani mozne nenakupovat tu nikdy!!
Místo opravy vašeho PC vám ho při interní přepravě zničí, osočí vás z toho že je to vaše chyba, týden se s váma o tom hádají až nakonec uznají že to podělali a nahradí díly které zničili. PC vám za měsíc pošlou zpátky s tím že je opraveno. PC doma rozbalíte, zapnete a zjistíte, že důvod proč jste PC reklamoval nebyl vyřešen! UŽ NIKDY VÍC! NIC OD NICH NEKUPUJTE!!!
Když nereklamujete, tak fajn
Když reklamujete, technik k ničemu mesic trva oprava. Doma zjištění ze oprava k ničemu 2 x se tam jede, reklamujem . Po 3 řeknou, že naše zavinění a že si to musime ještě opravu zaplatit! Už se tomu obchodu budem vyhybat.nic u nich nekoupime v Ostravě !
Reklamoval jsem grafickou kartu která nevydržela ani pět měsíců. Samozřejmě technik řekl že při zátěžovém testu žádnou vadu nenašli. Mám udělané fotky i video že se mi ukazují černé kostičky a nebo přesměrovaní na jinou stránku mi to začne blikat jak na diskotéce když hrají hru tak mám chvíli černé cesty pak jsou šedé. Aby vyloučil že to mám počítačem vyzkoušel to v jiném počítači a tam závada je stejná.
Nic
! Ne odpovědi,nic, Nic neřeší, vůbec je nedoporučuji kontaktovat!!!
Dřív to byl celkem fajn obchod
Strašný obchod, dříve jsem tu nakupoval, měl jsem nasbírané nějaké body, nikdo se ani neobtěžoval mě informovat abych body vyčerpal, takže jsem o ně přišel, a poslední objednávce ani nemluvím, musel jsem ji zrušit.
Bohužel již žádné...
Špatné řešení jakéhokoliv problému, naprosto zoufalá komunikace, enormně dlouhé reklamační řízení... Nakoupil jsem tam pro firmu za miliony ale už tam nenakoupim ani propisku.... všechno je problém a levni také nejsou
Nakoupil jsem pecková sluchátka přes CZC.CZ. Byl jsem osobně na pobočce a chlapík se mi snažil vnutit prodloužení záruky apod. Ale jaksi zapomněl informovat, že pecková sluchátka nelze vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů. Jedině nevybalená! Odkazují se na hygienické důvody. Zvláštní, že jejich konkurence s tímto problém nemá. Hodnotím Velmi negativně alspoň podle mě jejich zavádějící reklamu o férovosti dvojek. Kdyby to bylo hygienicky nepřípustné, tak to neumožní nikdo. Asi podle sebe soudím tebe a to znamená, že po nikom z CZC není dobré vzít si sluchátka do uší. Hygiena a jejich férovost bude jistě na vysoké úrovni.
Reklamace katastrofa. Na konci února podána reklamace, komunikace snad se třemi lidmi. Reklamovala jsem židli co měla několik desítek kg. Jeden člověk chtěl foto, druhý chtěl něco jiného, třetí mi sdělil, že vadný píst zašlou na adresu, poslední zpráva byla, že sériové číslo poslali na reklamační oddělení a potom celý měsíc nic. Nic mi nedošlo, ani kus, ani email. Reklamace byla zamítnutá někdy v průběhu naší komunikace ale kolegové stále komunikovali, chtěli video, foto atd.. Po měsící jsem psala, co jako bude s reklamací? Bylo mi sděleno, že protože jsem jim neposlala židli poštou, tak nemůžou reklamovat. Nikdo mi ani jednou neřekl ani slovo o tom, že mám židli někde někomu posílat. Měl mi přijít náhradní díl domů. Nemám na to nervy, jsou neschopní. Neozvali se, nic neřekli. Už to budu řešit skoro 2 měsíce. Nebaví mě to. Mají v tom bordel a to není ale problém nás, zákazníků. Žádám o zrušení kupní smlouvy. Už od nich nic nechci. Zlatá ALZA co vrátí peníze do týdne a všechno se s nimi dá !!!! To si fakt radši zaplatím o 100 víc tam, než řešit reklamace tady takovým způsobem. HRŮZA
-neuznali reklamaci vadného monitoru a doba reklamace byla v maximální možné zákonné lhůtě, po které se vyjádřili, že je vše OK a reklamace byla zamítnuta
Mrzí mě, že jsem si recenze zde nepřečetla dříve. Sestavený PC byl špatně smontován, anebo byly použité vadné kusy, anebo obojí, protože po prvním dnu nešel zapnout bez odpojování/zapojování zdroje. Po zaslání na reklamaci, kde jsem detailně popsala problém, byla reklamace zamítnutá. Přesoketovali procesor, prý je PC funkční, avšak stále mi nejde zapnout - i když jsem tuhle informaci napsala do poznámky k reklamaci, ať tomu dají více než jedno testování, protože mně se také na první dobrou zapnul. Po druhé již ne. To samé po reklamaci. Obrátím se s tímto problémem na opravdové specialisty, kteří tomu rozumí a neodfláknou svou práci. #zklamání #dikyzanic #czcužnikdyvíce
Opakované reklamace notebooku, po páté jsem žádala vrácení peněz, opět tento vadný výrobek opravili a vracejí mi ho zpět. Za půl roku končí záruka, tak pak to můžu rovnou vyhodit, když se zas pokazí. Jsem jejich klientkou již skoro 10 let a nikdy nebyl problém. To, co předvádějí posledních pár měsíců je konečná. S tímto obchodem končím, nikdy více.
Koupila jsem dárek v hodnotě 6000 Kč s tím, že je umožněné vrácení nevhodného dárku jako položka faktury. Dárek byl včas vrácen na pobočce, kde potvrdili vrácení, byl nerozbalen, natož použit. Vrácení bylo zamítnuto s tím, že dárek byl rozbalen. Pak začalo 3 měsíční peklo, včetně výhrůžných emailů. Doteď nejsou peníze vráceny a dárek je u nich a vyhrožují mi zaplacením skladného.
Neuznaná reklamace na zboží, které bylo poškozeno
Reklamovat u nich neco je totalni peklo
zakoupen iPhone 15 Pro Max 512GB